Te Koop... HONDA GOLDWING GL1800 YELLOW USA IMPORTED

Gestart door STaRTRooPy, 3 augustus 2012, 10:20:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

STaRTRooPy

Te Koop...  HONDA GOLDWING GL1800 YELLOW  USA IMPORTED
Gele kleur enkel verkrijgbaar in Amerika... Dus Europees gezien een zeldzaam kleur en enkel verkrijgbaar via import.

Bouwjaar:     07 / 2002
Kmstand:     40.000 MILES  = +- 64.000 km
CC:     1800
KW:     87
PK:     119
Cylinders:     6
Tank incl Res.     25 Liter
Overbrenging:     Cardan

Radio + speakers Front
Intercom
Cruise Control
Electric Suspension (vering regeling)

incl
+-3000€ aan opties zoals
Led verlichting zijkant en alle koffers boven en onder,
Led verlichting motorblok,
Chrome sier stukken,
Rugsteun driver,
Slijklap,
Voorvorkbescherming,
Verwarmde handvaten,
Wind deflectors benen en spiegels,
Vlaggenmast,
Bagagedrager
Bagage tassen zijkoffers en top koffer
etc

+

Net heel groot onderhoud van 350€
ook net nieuwe banden 350€

VRAAGPRIJS = OVERNAME PRIJS voor aankoop van men nieuwe motor bij dealer.

nl .    15.000€

Deze zal dus voor meer terug in de étalage staan na overname van de verkoper .

mvg
Patrick Desmidt
Ieper België
startroopy@gmail.com
of SMS   0473/45.89.70  of buitenland   0032473/45.89.70

wing67

beweer je dat de "Vision" dealer je er 15000-euro voor teruggeeft bij aankoop van een nieuwe vision ??  :017:
dat zou een aardige overname prijs zijn hoor  :13:

wing67

amaai ! das wel ne goeie overnameprijs moet ik toegeven, zou dan ook wel toehappen, wanneer kan je de nieuwe gaan afhalen, dan wil ik wel eens afspreken, ik zou de Vision eens in het echt willen bewonderen  :great:

wing67

ik hoor het al, komt dik in orde  :13: :13: :c017:

marccc

15.000 € voor een amerikaanse gl 1800 van bj 2002 ????

dan komt mijne ook te koop !!  een 2004 EUROPESE motor met tal van acc en een mooie kleur ( dan mag ik 17.000 € vragen ?? of niet ??? )
wanneer ik bij motordealers kijk waar we nog 1 jaar garantie krijgen worden ze 2004 verkocht voor 14.000 tot 14.500 € dus met 1 jaar garantie en ook groot onderhoud

wing67

die snort al deftig rond op zijn Vision, en de gele zal ingeruild zijn, zo had hij het toch meegedeeld.... :17: :039:

wing67

ook, battle dress, heb foto's gezien van hem, de wederhelft, en de mooie Vision, ziet er wel goed uit hoor, zou zo graag eens eentje in het echt willen bewonderen..... :iagree:
Volgende keer als hij naar de limburg kwam ging hij iets laten weten... :great:

wing67

vind het ne mooie bak, echt, één minpuntje vind ik dat je de gps in het midden geplaatst hebt er er gaten voor hebt moeten maken (denk ik), ik had 'm op het stuur gemonteerd... :17:
Hoe zit het eigelijk naar volume van deze motorfiets, waar jullie er beide op zitten lijkt ie kleiner dan een Goldwing, is dat ook zo ... :017:

wing67

en toch is het ne ferme motto, ik zou m daarom ook eens graag in het echt willen zien.... :great:

1egoldwing

mvgr erik

let's keep 't cool

wing67

met de achteruitversnelling meegerekend wel ja ... :embarrassed: :grin: :iagree:

texwing

 :08:    ik heb ook een gele, maar tis niet die van de topic.......tis een 2009  :85:

highlander