allerhande weeley's

Gestart door IJSBLOK, 7 december 2010, 23:52:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Is een speciaal geprepareerd brommerke, zo"n kont heb ik nog bij geen enkele baanmachine gezien...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Een goede vraag, eigenlijk, GW Poes?

Waarom niet bij de straffe stoten: heb er zelf ook aan getwijfeld, echt, maar.... Gek genoeg is dat nu met dat van die Poolse truckers een zeer serieus topic geworden, en daar mag dit gezever dan eigenlijk toch even niet tussen, dacht ik.

Mijn bedoeling was echt om het andere topic nu even "zeer nuttig" te houden, ik weet dat er hier meerdere beroepschauffeurs aanwezig zijn, en ik weet ook dat men niet wil dat elk topic in "geleuter" eindigt, en daarom...

Ik wilde de serieuzere lezer dus eigenlijk helpen.....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

 :iagree: :iagree: :iagree: frank

alle respect voor je mening José ,
maar dan vind ik ,alsnog dat dit het werk is van de Moderators
of dit al niet op een bepaalde plaatst hoort
in het verleden hebben ze ook een bepaalde topic verplaatst
heb bij het opstarten van een topic ook van tijd twijfels ,over het waar te plaatsen
maar zijt gerust ,Onze Webbie en Yves zullen het wel in het oog houden
en zal het Hun dus ook niet kwalijk genomen worden indien een topic verplaatst word
daarom wil ik ook niet moeilijk doen, (zeker als de meingen schelen)
als de moderators dit vinden moeten ze het maar doen ,NO PROBLEMO  :grin: :grin:

greets
Rafke   :victory: :victory:

Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Heb ondertussen een filmke gevonden, hoe ze dat nu aanleren, een Weeley:

Trauma
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Robert

het staat onder "niet goldwing topics"
zien niet in dat het hier verkeerd zou staan

dat dit onder een andere naam staat, tja het gaat ook over weeley's
enkel en alleen weeley's, als dit een alleen staand filmpje was geweest,had het inderdaad beter bij staffe stoten gestaan


bij deze nog een weeley
http://www.myspace.com/video/vid/44241538
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

juno61

Om eerlijk te zijn ,Frank,
vind ik dit nu erg ,om aan te zien
hoe dat die mannen ,een motorfiets vernietigen
:021: :021: :021: :021: :021:

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

 :iagree: :iagree: Vraag mij af voor hoeveel euros die kapotrijden, in dat filmpke.....???? :lipsrsealed: :shocked: :undecided:

IJSBLOK

Hela, die weten waar ze aan beginnen, kijk maar eens goed: de achterbanden staan bijna plat, en er zijn bij de meeste steunen achteraan en opzij voor de val te breken...

als ge dat een hobby noemt....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67


Jantje Beton

Mij gedacht allemaal gepikte bazaar en daar nu op de verniel toer maarja het zal het hunne niet wezen hé [IMG]http://smileys.on-my-web.
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

kwebbel

DAN MOET JE DAT EENS ZIEN IN ASSEN OP ZO EEN WEEKEND VAN DE GROTE GRAND PRIX WEDSTRIJDEN .
AMAAI NIE TE DOEN ZEG HOE DIE GASTEN DAAR GEWOON HUN MOTOR OPBLAZEN EN BANDEN KAPOT RIJDEN DOOR BURN OUTS  [IMG]http://smileys.on-my-web.
JE STAAT DAAR EEN GANS WEEKEND MET U AUTO EN CARAVAN TUSSEN 60.000 MAN EN DAN HOOR JE EEN GANS WEEKEND NIKS ANDERS DAN DIE MOTORS DRAAIEN DIE ZE BIJ HEBBEN .
DUIZENDE EURO'S RIJDEN ZE DAAR STUK  :021:
ECHT NIKS VAN RESPECT VOOR HUN EIGEN MATERIAAL EN DE ERGSTE ZIJN DIE SCHOTTEN EN ENGELSEN MANMAN DOMI EN IK KEKEN DAAR ONZE OGEN UIT DE EERSTE KEER DAT WE DAAR NAARTOE GINGEN EN MOET ZEGGEN OP U TANDEN BIJTEN ZULLE DAAR  [IMG]http://smileys.on-my-web.