EUROPESE Honda Goldwing GL1800 Deluxe 2007 13.200 km

Gestart door wijllie, 24 november 2012, 16:16:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wijllie

24 november 2012, 16:16:10 Laatste wijziging: 27 november 2012, 21:03:53 door wijllie
Met serieuze spijt in het hart....

EUROPESE Honda Goldwing GL1800 Deluxe 2007 13.200km

Originele HONDA Opties op deze GL1800 Deluxe versie:
- ABS
- Airbag
- Electrische koplampregeling
- Electrische achtervering
- Verwarmde handvaten
- Verwarmde zetels en rug
- Ingebouwd Garmin GPS (kaarten 2012)
- Mistlampen
- RDS radio, CD/MP3 bediening & intercom
- Electrische achteruit
- Cruise control

Extra (nieuwe) opties ter waarde van 5000 euro:
- Origineel HONDA alarm
- Achterspoiler HONDA met 5e remlicht
- Kuryakyn Highway pegs Ergo 2
- Kuryakyn voetsteunen en rempedaal
- Kuryakyn bagagerek met verhogers
- Kuryakyn floarboards passagier
- Kuryakyn sidemarkers met standlicht/pinkerfunctie
- Kuryakyn LED lights rondom topcase
- Kuryakyn LED lights rondom koffers
- Kuryakyn ruggesteun rijder (afneembaar)
- LED standlichten en nummerplaatverlichting
- LED verlichting in topkoffer (dubbel)
- LED running lights in mistlampen
- LED mini high power achtermistlampen + schakelaar
- Wigwam module remlicht
- Extra remlichten in onderste koffers
- Cobra uitlaten (originele erbij)
- Dubbele Xenon in koplampen
- Ingebouwde voltmeter
- 2 Delig scherm smoke Big Bike Parts (Origineel erbij)
- MP3 speler in koffer, bedienbaar op stuur
- Carbon beschermers benzinebak
- J&M intercomregelaar passagier
- Smoke pinkers (Originele erbij)
- UltraGard topkwaliteit regenhoes
- 12V aansluiting zijbakje vooraan
- Korte antenne (Originele erbij)
- Mat in topkoffer
- Enkele kleine losse stukken en accessoires

Extra informatie:
- ALLE instructieboekjes in NL erbij
- Echte 13.200 kms: kan opgevraagd worden bij 2Wheels!
- Showroomstaat, geen krassen/ongevalvrij/technisch 100%
- Batterij, banden, onderhoud = OK
- Verbruik: slechts 5,6l voor een 1800 6-cylinder
- Dit is een Full option Goldwing, maniakaal onderhouden
- Als je een perfecte occassie GL1800 zoekt dan is het deze wel...
- Weg wegens chronische ziekte (met zeer veel spijt)
- BODEMPRIJS, nog maar zéér licht bespreekbaar.
(Hefbrug is niet te koop.)

Bij interesse graag een PM of contact via Kapaza.
Mvg, Pierre

Meer foto's: http://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/europese-honda-goldwing-gl1800-deluxe-137910972.html








wing67

maar alléé Wijllie ?? wat scheelt er jongen? das ne nieuwe motor die je daar te koop aanbied....  :017:

wijllie

Citaat van: wing67 op 25 november 2012, 12:58:21
maar alléé Wijllie ?? wat scheelt er jongen? das ne nieuwe motor die je daar te koop aanbied....  :017:

Das inderdaad nagenoeg een nagelnieuwe met alle belangrijke en toffe opties erop.
De toekomstige eigenaar doet de koop van zijn leven, prijs is nog zeer licht bespreekbaar.

Jammer genoeg kan ik niet anders het wordt te zwaar met mijn CVS (chronische ziekte)
en ik kan met moeite het gewicht nog aan. Ook rij ik veel met 't vrouwke erbij dus dat maakt
het nog extra moeilijk en het mag niet gevaarlijk worden...
Ik zal dus moeten uitzien naar iets lichter dat voor mij dan enkel nog kan dienen om
"rond den blok" te rijden. Een trike was een goede oplossing en heb ik gehad maar
ik heb heel mijn leven op 2 wielen gereden en dat blijft toch de voorkeur...
Heb nog totaal geen idee wat het beste gaat zijn maar dat zie ik dan later wel.

Groetjes Pierre

wing67

laat 'm ombouwen naar ne reversed trike, die moet schijnbaar naar stuurgedrag niet te vergelijken zijn met ne gewone trike, en zou bangelijk sturen.... :great:
een testritje kost niks, dus ga eens proberen ?? en de ombouwprijs schijnt ook nog eens mee te vallen, zou de helft kosten van een gewone ombouw naar een trike... :13:

wijllie

"...Een trike was een goede oplossing en heb ik gehad maar
ik heb heel mijn leven op 2 wielen gereden en dat blijft toch de voorkeur......"

wing67

en denk je dan dat 400kg van de wing, of de 300kg van een andere motor het verschil gaan maken ??  :017: :039:

wijllie

Citaat van: wing67 op 26 november 2012, 09:36:23
en denk je dan dat 400kg van de wing, of de 300kg van een andere motor het verschil gaan maken ??  :017: :039:

We hebben de Goldwing gekocht om te toeren en lange afstanden te doen, aangezien ik enkel nog maar de kracht heb om af en toe rond den blok te ri!jden is 100 Kg of meer weldegelijk een verschil en is een motor als de Goldwing helaas geen optie meer. CVS wordt zwaar onderschat, wees blij dat je gezond bent. Anders had ik de Wing nooit weggedaan, het is de beste motor die ik ooit gehad heb (en ik heb er veel gehad...)

wing67

Heb natuurlijk geen idee wat die CVS inhoud, of welk dan je beperkingen zijn, maar hoop in dit geval dat je de motor kan omzetten naar een beduidend lichtere motorfiets, waar je wel weer veel plezier aan kan beleven... :13:

wijllie

Citaat van: wing67 op 26 november 2012, 11:38:44
Heb natuurlijk geen idee wat die CVS inhoud, of welk dan je beperkingen zijn, maar hoop in dit geval dat je de motor kan omzetten naar een beduidend lichtere motorfiets, waar je wel weer veel plezier aan kan beleven... :13:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Chronischevermoeidheidssyndroom#Symptomen

wing67

Citaat van: IJSBLOK op 26 november 2012, 13:16:25
Ik vind het echt heel erg voor je . . .
Ga ik volledig mee akkoord....  :iagree: :king:

highlander

Ik begrijp dit volkomen.
Weet perfect wat CVS inhoud.

JohanVP

Confronterend om je droom te moeten wegdoen omwille van je gezondheid,
en waarschijnlijk is dat maar de tip van de ijsberg wat betreft de gevolgen van je ziekte.

Ik draag je een warm hart toe Pierre !
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

IJSBLOK

Beste forummers

In overleg met Wijlie heb ik hier even ingegrepen, en enkele postings (ook van mezelf) weggehaald...

Verdorie, ik zit hier zelf met tranen in mijn ogen. Pierre doet zijn prachtige machine weg, waar hij al veel tijd (en geld) heeft ingestoken om die te maken zoals die nu is, en nu moest hij de hartverscheurende beslissing nemen om deze van de hand te doen, om "medische redenen", verdomme... ! Ik ken Pierre een klein beetje, in 'Goldwing-termen' zijn wij zelfs erg naaste buren, en ik ben er van overtuigd dat deze moeilijke beslissing zeker géén opwelling is...

Er was hier stilaan een discussie aan het komen over wat nu de juiste prijs is voor een GL1800 tweedehands, en dit is niet de bedoeling van dit topic, integendeel, ik denk dat we er beter aan doen om hier een beetje sereen bij te blijven, de beslissing zelf was voor Pierre al moeilijk genoeg. Dus geen woord meer over een prijs, dat moeten koper en verkoper maar overeen komen.

Ik van mijn kant kan deze Goldwing die hier te koop staat enkel aanprijzen als "zeker de moeite om de aankoop te overwegen", ik heb Pierre aardig wat meer keren zien sleutelen en kuisen dan zien rijden, en als ik in de zomer voorbij kwam stond hij eerder met een zeemvel naast zijn wing naar me te zwaaien, dan met een krant !  :s_hi:

Pierre, ik hoop dat je ook na de verkoop van Darth Vader een regelmatige bezoeker blijft hier, tenslotte ben jij ondertussen ook een vat aan kennis over de GL1800 ...

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD