28 maart 2024, 11:13:31

trike kopen

Gestart door fonfon, 23 april 2012, 21:01:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fonfon

neen ik ben van gent maar nu woon ik te evergem ik wil overstappen naar een gl1800 maar heb een voorkeur voor een trike krij nu met een pan :grin:

wing67

AAaa, weer ééne die "bijna" het licht gezien heeft, je bent niet de eerste hier.... :great: :great: :13: :13:

fonfon

ja tog zeker voor de lange afstanden veel beter hoop ik :13:

IJSBLOK

De makkelijkste manier om een trike te kopen die in Europa op de weg mag en ingeschreven kan worden in België, is er eentje halen in Groot Brittanië...

Hier staan er al twee op de site van de Goldwingclub daar:

http://www.gwocgb.org/goldwing/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=39
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

 :017: Die hebben het stuur toch links staan hé moet ook al weer aanpassen man man wat een werk allemaal :017:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

fonfon

bedankt ijsblok voor de site maar bent u dit zeker en op welke papieren moet ik letten :57:

IJSBLOK

Je moet een Europees gelijkvormigheidsattest hebben, een C.O.C., waarop net als voor een auto de noodzakelijke gegevens staan (gewichten, overbrengingsverhoudingen, gegevens over de motor)

Een voertuig dat ergens in Europa zo'n C.O.C. kreeg, kan hier zonder problemen ook ingeschreven worden. Het type voertuig moet immers goedgekeurd worden, momenteel zijn het vooral de normen inzake vervuiling die daar belangrijk in zijn. Een Amerikaanse Wing haalt de Euro5 norm niet, en die kan dus niet in Europa ingeschreven worden zonder aanpassingen. Probleem is dat de constructeur (Honda) niet geneigd is om die aanpassingen zonder meer te doen, die gaat zijn eigen Europese vestigingen niet beconcureren...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

fonfon

gaan jullie soms met leden naar groot brittanie en zijn er mensen die daar ervaring hebben om daar te kopen?

IJSBLOK

Ik ben aan 't proberen om via de dienst financiën en de Douane nu eens de juiste uitleg te krijgen om een Goldwing in te voeren, maar is niet simpel, nog even geduld !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

fonfon

oke toch bedanktzo kan ik nog wa sparen :grin:kan je me AUB op de hoogte houden gr fonfon
kan ik met julie eens meerijden op een rondrit zoja hoe kan ik zien waar julli bijeenkomen en hoe laat
(ik rij nog steegs met een pan) :c017:

wing67

25 april 2012, 20:38:24 #25 Laatste wijziging: 25 april 2012, 20:40:40 door wing67
2 juni, 11uur, frietdag  :grin: :grin: en er is ook een mooie trike ook nog  :13: :13: :13: :13:

fonfon

moet ik me inschrijven of kan ik zo afkomen en waar spreken julli juist af

wing67


fonfon

gout ik kom eens af :13: :13: :13: :13: :13:

Veerle

5 mei 2012, 15:01:51 #29 Laatste wijziging: 5 mei 2012, 15:34:04 door webbies wife
Dacht er éene gevonden te hebben, maar blijkt een 1500 te zijn! Spijtig  :lipsrsealed:  :lipsrsealed:  :lipsrsealed:

Heb er voor gebeld en ze vragen 18500 euro. Hij staat al 3 jaar stil  :embarrassed:


http://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/goldwing-trike-121063826.html?qq=trike&pcpl=&pc_id=&afd=motoren
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !