26 april 2024, 10:54:53

wie kent deze motor

Gestart door ferre, 17 maart 2014, 19:12:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ferre

Citaat van: ferre op  4 april 2014, 08:04:01
Citaat van: wing67 op  1 april 2014, 08:28:34
dan schrijf je al maar in voor de frietdag Ferre, en breng 't vrouwke ook maar mee... :great:

wel ja dat zou ik kunnen doen hé  :sign0098:
greetz
ferre

bij deze ben ik dus ingeschreven  :13:

greetz
ferre

ferre

na een maandje of 3 en 3000km. te hebben rondgetoerd met de Fazer toch tot de ontdekking gekomen dat dit niks voor mij is.
rijd wel zeer goed en heeft meer dan voldoende vermogen maar is ook vrij hard en komende van een GW kon ik niet echt wennen aan die hoge toerentallen van 13000 en meer.
ik heb dan de fazer terug ingeruild voor deze,


Triumph Tiger 1050 met volledige kofferset.

ik rijd wel zonder de koffers rond



deze stond bij de dealer waar ik de Fazer had gekocht en zodoende kreeg ik zeer goede condities  :sign0098:
de Tiger is van 2010 en heeft 8000 echte Kms.eigenaar gesproken en onderhoudshistorie.
de Tiger is een 3 cyl. 1050 cc. 115 pk. 100Nm. koppel.ongeveer 230Kg.
greetz
ferre


Bikervivi

Daar ga je blij mee zijn, een vriend rijd daar nu een viertal jaar mee met ondertussen toch een 70.000 op de teller, behalve normale slijtage, geen kosten zeer wendbaar en comfortabel, valt het op dat ik zoiet als tweede moto zou willen :043:
Roadrunner 2010

IJSBLOK

En garage Burger is in Deurne: een zeer goed en gekende Triumph-garage


Ga je geen spijt van krijgen, Ferre, proficiat
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

mooie aanwinst Ferre, wens je er dan ook veeeel veilige km mee  :great:

Herkules

Knap Ferre !! Die 3-cylinders klinken zo mooi. Ik heb testgereden met de Explorer 1200... fun. Maar wat een lawaai rond je kop !!  Ik kan het niet meer gewoon worden.. ! Al is natuurlijk de vering van zo'n hoogpoter zalig ! :08:
Veel geluk en plezier ermee.
Herkules

ferre

van de explorer weet ik het niet maar deze is vrij stil.en ja  :iagree: de vering is zaaaalig  :sign0098:
men zegt ook wel : je hebt het koppel van een 2 cil. en de souplesse van een 4 cyl. en dat klopt ook wel een beetje.
trekt vanaf lage toeren goed op,bijna net zo als een GW al is die nog een pak soepeler.
greetz
ferre

IJSBLOK

Je zal je onderschrift moeten aanpassen, Ferre !  :017: :017: :017:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

ferre

je hebt gelijk  :iagree:
veel beter nu
grtz
ferre