28 maart 2024, 18:55:12

ontwerp kleine vlag

Gestart door Wout, 16 mei 2017, 12:21:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wout

Ik ben op zoek waar ik een kleine vlag kan laten maken volgens mijn eigen ontwerp. De vlaggenmast komt van Goldwingshop NL, antenne montage. Maw een nu hangt er een vlag Amerikaanse vlag van 6 inch op 9 inch aan. Ik zou echter een eigen vlag willen ontwerpen maar de sites die ik online vind zijn voor grotere formaten vlaggen. Weet iemand een adres, site? T is niet voor bedrijfsdoeleinden maar prive omdat ik iets anders wil dan de rest, maw budgetvriendelijk (oplage 1...enfin max 5).   By the way, ik ben van regio Kortrijk, en heb pas 2 weken mijn Goldwing 1800 van 2008 ......

goofy

17 mei 2017, 18:48:59 #1 Laatste wijziging: 17 mei 2017, 18:51:09 door goofy
Citaat van: Wout op 16 mei 2017, 12:21:55
Ik ben op zoek waar ik een kleine vlag kan laten maken volgens mijn eigen ontwerp. De vlaggenmast komt van Goldwingshop NL, antenne montage. Maw een nu hangt er een vlag Amerikaanse vlag van 6 inch op 9 inch aan. Ik zou echter een eigen vlag willen ontwerpen maar de sites die ik online vind zijn voor grotere formaten vlaggen. Weet iemand een adres, site? T is niet voor bedrijfsdoeleinden maar prive omdat ik iets anders wil dan de rest, maw budgetvriendelijk (oplage 1...enfin max 5).   By the way, ik ben van regio Kortrijk, en heb pas 2 weken mijn Goldwing 1800 van 2008 ......

hallo
probeer eens bij biker schop in menen,je weet nooit.


Wout

op de website niet echt te zien, zal eens contact opnemen. Maar lijkt mij wel iets dat, indien ze het aanbieden, ze uitbesteden (wat de prijs omhoog doet gaan). ik hou jullie op de hoogte

wing67

als je er 50 of 100 besteld zal de stuksprijs wel meevallen , en zullen ze het niet uitbesteden.....  :grin: :ecomcity:

Wout

k heb wel maar 1 moto hoor. T is gewoon om niet met een vlag rond te rijden die iedereen heeft. t is niet mijn bedoeling om er te verkopen of zo iets

Bikervivi

eentje laten Borduren? Ijsblok
Roadrunner 2010

goofy

Citaat van: Wout op 19 mei 2017, 00:03:11
k heb wel maar 1 moto hoor. T is gewoon om niet met een vlag rond te rijden die iedereen heeft. t is niet mijn bedoeling om er te verkopen of zo iets

http://wingstuff.com/shop/gold_wing_gl1800-flags_flag_poles

IJSBLOK

Probeer deze eens:

http://www.handelsgids.be/wilrijk/alferus-vlaggen/

Eventueel haalt iemand uit het Antwerpse van het forum ze hier op (is voor mij niet zo ver), en sturen wij ze door naar het verre West-Vlaanderen  :017:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Hoe is het met die vlag van Wout afgelopen, eigenlijk?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Robert

misschien een forum vlagje kopen?
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

JohanVP

Ik heb ook met dat idee rondgelopen.
De vlagjes gaan maximaal 6 maand mee (als je ze permanent uithangt).
Het is dus wel aan te raden om er meerdere te hebben.
Vele drukkerijen kunnen alle materialen en stoffen bedrukken.
DIe doen dat zeker op kleinere oplages.

J
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

wing67

klopt Johan, maar op kleine oplage's zijn ze dan ook alweer duurder, maakt het ook weer minder interessant.
Daarom hebben wij in het verleden de vlagjes van het forum op een toch wel grotere oplage gedrukt, om de prijs te drukken... :sign0098: