gl 1800 van 2009 met maar 50 km

Gestart door marccc, 20 december 2012, 19:35:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marccc

bij felix en jos staat een 2 de hands gl1800 van 2009 met maar 50 km op de teller
- alle kroom die je kan bedenken
- zeer speciaal gespoten ( ongelooflijk )

kunt ge u voorstellen dat je een goldwing koopt , volledig aankleed , laat paintbruchen (of zoiets ) en dan maar 50 km rijd en dan te koop zet ????
marc

wing67

heb je er geen foto van gemaakt ?? ben nu wel nieuwsgierig geworden.... :017: :039:

Dawingi

Heb deze ook gezien.
Veel chroom, echt special painting job, en echte 50 km.
Wing heeft drie jaar in de living gestaan !!
Is eens iets anders als een schilderij ophangen in de living.
Het was dan ook net een schilderij.
50 km op 3 jaar ?? Waanzinnig man, niet te geloven.
Ik dacht dat er ongeveer voor een 15000 € aan opties opstonden.
En vraagprijs was rond 25000 €. Kan iets meer zijn, weet het niet meer.

Gtx
I live to ride and ride to live !!!

wing67

en ook geen foto genomen zekers .....  :017: :017:

Gtx   :017: :017:

wing67


Cooper

 :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: Dat is ni moeilijk dat je van zoiets ziek wordt!  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:
Lijkt meer op een kermisattractie dan op een moto.  [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

ja lap, das diezelfde kermisatractie als op kapaza...  :sign0065:
Ik hou wel van een mooie airbrush, maar dit is er toch over vind ik persoonlijk... :017:, ook het "thema" dat gekozen is voor te plaatsen op een Goldwing vind ik echt verkeerd, maar ja, die kerel zal enorm gehouden hebben van de bush, want ik zie alleen kleurrijke visjes, krokodillen en pietekes...  :85:

juno61

Heb deze ook terplaatse gezien ;
ook niet mijn ding hoor ,denk dat ze met de prijs serieus onderaf
zullen moeten gaan om deze verkocht te krijgen ,
persoonlijk op een Goldwing ,vind ik nog net een stripping goed
en voor de rest de strakke kleur van de Wing zelf (mijn mening natuurlijk)

greets Rafke :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

marccc

er staan voor 15000 € croom op !! en de vraagprijs is 25.000 € .

op kapaza is hij van 2010  met 61 km - en bij felix van 2009 met 50 km

volgens mij hebben ze deze aan een zeer goede prijs kunnen kopen , want  wanneer gaat ge die verkocht krijgen ???
als ik hem moest verkopen liet ik hem eerst orgineel spuiten en verkocht hem dan

maar 25.000 voor een van 2009 is ook veel geld , hij heeft geen km'ters maar hij word nu 4 jaar !!!
hij heeft zelfs andere cromen wielen !!!

wing67

Sorry maar ik nap af op deze ""tekeningetjes"".....  :embarrassed: :embarrassed:

schampie

daar wil je toch niet mee rijden !!!
amaai jammer dat ze het zo verprutsen hé.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

wing67

maar voor dat geld dan uit te geven ..  :embarrassed: dan zou ik een paar duizend bijleggen en heb een héél nieuwe, die niet "opgespoten" is geweest.... :king:

chrisbiker

Het had iets mooi kunnen zijn, maar dat??  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: niets voor mij :smiley_confused1:
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

texwing

op de treffens zag ik ook altijd iemand met een blauw/witte.........met sneeuw airbrush.......en een jaar of 2 terug een 1500 met indianen.......ook helemaal vol.......tis best mooi........maar inderdaad erg persoonlijk :49:

harmdeboer

Ik keek zag schrok.... die fiets is verneukt.... kon geen aardiger woord vinden....  ik begrijp dat diefstal verzekeringen stervens duur zijn in belgie.... maar kom op een goed slot werkt ook tegen diefstal.....