19 april 2024, 00:50:58

Alvast welkom Bali Sa

Gestart door Het GoldWing forum team, 30 december 2012, 21:16:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom Bali Sa.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.


Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0



WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Bali Sa

Mag ik me even voorstellen,

mijn naam is Bali, woonachtig te Kortrijk.

Ik sta op het punt een Goldwing 1800 te kopen,welliswaar een jong 2e hands.
Mijn motorgeschiedenis zit eingelijk zo in elkaar, in het begin was er mijn brommerperiode (16 jaar) daarna op mijn 18e een Suzuki
AC 100 en daarna het zwaar geweld,Suz GSX1100 EF-Yam FJ1200-Suz Cavalcade LX om dan te eindigen met een BMW K1200LT.

De Bmw doe ik nu van de hand om me een Wing aan te kopen,maar ik ben er nog niet volledig uit, er is zoveel keuze.

Wel een ambetante periode nu,winkels sluiten tot na nieuwjaar.
Ik laat nog wat weten.
Grtz

Bali
Een rode Amerikaan............. is da geen Indiaan!?

Het begon met een Suzuki AC50,Yamaha RD50DX,Suzuki AC100,Suzuki GSX1100ES,Yamaha FJ1200,Suzuki Cavalcade,Bmw K1200LT,Honda Goldwing GL1800 04'

Bikervivi

 :welcome: ben benieuwd wat het gaat worden
Roadrunner 2010

juno61

 :s_hi: Bali ,

:welcome: hier op het forum ,
wens je veel plezier hier ,
en succes met de zoektocht naar je Goldwing 1800 ,
indien je vragen hebt ,zal er beslist wel iemand zijn die je er mee zal kunnen helpen

Groetjes
Rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

JohanVP

Beste Bali,
er is inderdaad keus te over in 2e hands.
Zoek eentje in de kleur en met de opties en gadgets die je meuk vind.
Km-stand speelt minder een rol (zolang het er geen 150,000 zijn  :shocked:)

JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

schampie

Hoi Bali, welkom hé, ik wil ook een GoldWing hoor, maar eerst de Harley verkopen.

de Johnny hier uit Zwevegem. Ex IPB.

greetz.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Bali Sa

1 januari 2013, 13:09:46 #7 Laatste wijziging: 1 januari 2013, 13:37:57 door Bali Sa
Hey Johhny,
dat we elkaar hier tegenkomen,de HD al beu of valt em steeds in panne?  :s_laugh: SORRY!

T'zat er aan te komen , de Goldwing droom had ik al ver voor de aankoop van de K1200LT nu al zo'n 8 jaar terug,
maar ge kent dat hé,de vrouw gaat mee gaan kopen en ze had al op de treffens haar oog laten vallen op een K1200LT.
Let op ,een schitterende motorfiets,ik heb daar veel plezier aan beleefd en heb er toch een 100.000 km mee gereden.

Alééz hopelijk koopt ge der ook ene,k'zal u eens een sms sturen met mijn nieuw adres.
Maar had jij destijds geen witte 1500?denk het wel ,kheb der zelfs eens mee gereden.
Of Alzheimer speelt mee weer eens parten.

Grtz
Bali
Een rode Amerikaan............. is da geen Indiaan!?

Het begon met een Suzuki AC50,Yamaha RD50DX,Suzuki AC100,Suzuki GSX1100ES,Yamaha FJ1200,Suzuki Cavalcade,Bmw K1200LT,Honda Goldwing GL1800 04'

schampie

ja Bali wat heb ik nog niet gehad hé. neen de Harley valt zeker niet stil, je zal mij geen slecht horen spreken over Harley, veel bekijks wat je met andere motors niets hebt, en ja als je spreekt van Harley, dan zijn dat Motors hé, de rest zijn brommers, hi hi, maar ik rij graag met brommers hoor !!!
ja een witte parelmoer wit een 1500 se en ook een rode bordeaux kleur, ook 1500se
dat is iets waar je gemakkelijk mee rijd, neemt wel wat plaats hoor, maar is wel makkelijk als je ergens aankomt hé. met al die kleren die we moeten dragen, ja mijn laatste BMWr1150RT was ook een goede motor, maar ik verander graag hé, niet van vrouw hi hi

allé we zien of horen elkaar wel eens zeker.

ik zit nu aan Motor 19 en auto 18, dus moet ik het een beetje gelijk proberen te houden, ook 2 gestolen motors in 1994 dat vergeet ik nooit.
maar ja er zijn ergere dingen hé.

groeten daar hé.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

wing67

Hallo Bali, welkom op het forum, en een gelukkig 2013

IJSBLOK

Welkom hier, Bali sa...

Kijk eerst goed rond, en doe pas daarna die proefrit, want je bent zo snel verkocht....

Snuister eens rond hier op het forum, er zijn ook bij het onderdeel over de 1800 genoeg boeiende stukjes om eerst even door te lezen...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Citeerdat we elkaar hier tegenkomen,de HD al beu of valt em steeds in panne?   SORRY!


Die gaat hier nog veel vrienden maken, zo  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Bali Sa

Citaat van: IJSBLOK op  1 januari 2013, 21:36:34
Citeerdat we elkaar hier tegenkomen,de HD al beu of valt em steeds in panne?   SORRY!


Die gaat hier nog veel vrienden maken, zo  :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:

Héhé,ken hem al lang,die kan tegen een duwtje,geen sissy's hier!! LOL :s_hi:
Een rode Amerikaan............. is da geen Indiaan!?

Het begon met een Suzuki AC50,Yamaha RD50DX,Suzuki AC100,Suzuki GSX1100ES,Yamaha FJ1200,Suzuki Cavalcade,Bmw K1200LT,Honda Goldwing GL1800 04'

Robert

1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Bali Sa

Hey,
de kogel is door de kerk,
het is geworden..... een bordeaux GL1800 04,57000km op de teller.
Het is een Amerikaan die omgebouwd is naar Europees model.

Het is niet de jongste die ik zag,wel de mooist onderhouden.



Grtz
Bali
Een rode Amerikaan............. is da geen Indiaan!?

Het begon met een Suzuki AC50,Yamaha RD50DX,Suzuki AC100,Suzuki GSX1100ES,Yamaha FJ1200,Suzuki Cavalcade,Bmw K1200LT,Honda Goldwing GL1800 04'