19 april 2024, 17:13:21

kalender 2011

Gestart door Robert, 15 oktober 2010, 23:53:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

IJSBLOK

Jantje, ik bedoelde geen foto van uzelf, maar ene van uwe Wing...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

Gij wilt zeker graag - puntjes hebben zeker :017: :014:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

Citaat van: IJSBLOK op 11 november 2010, 14:28:34
Jantje, ik bedoelde geen foto van uzelf, maar ene van uwe Wing...
ne schoone blauwe héé franky........... :13: :13:

Bikervivi

creme blauw nie goe??
Roadrunner 2010

wing67

ne mooie voor op de kalender, maar we hebben hier tegenstribbelaars !!!!!!! :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity:

Jantje Beton

Citaat van: Bikervivi op 11 november 2010, 19:18:39
creme blauw nie goe??

Eene schoone en eene echte moppet :13: :13: :13: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

longrider

Je hebt toch moeilijke mensen he. :wink: :wink: :wink: :wink:
apps : Honda Assistant

wing67

nee, geen moeilijke mensen, maar mensen die geen respect hebben voor de geschiedenis van de wing......... :17:
De éérste, ja de GL1000, was "ook" een NAKED GOLDWING, dus........... :017: :lipsrsealed:

Jantje Beton

Awel ik steun de FLAT SIX en de RUNE wie steunt er mee hé niet allemaal tegelijk hé :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :rolleyes: :great: :13: :undecided:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

De Korre GW

Als ge nog een foto te kort komt voor de kalender ik heb juist ene doorgestuurd wel van mijne rooie hé

wing67

Citaat van: Jantje Beton op 11 november 2010, 20:04:07
Awel ik steun de FLAT SIX en de RUNE wie steunt er mee hé niet allemaal tegelijk hé :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :rolleyes: :great: :13: :undecided:

:iagree: :iagree: :iagree: :iagree:EUH.............IK OOK................!!!!!!

wing67

Citaat van: Shrek op 11 november 2010, 21:05:00
webbie is de foto van sir jupiler aangekomen von onze rit naar dinant ??? daar staan tenminste 3 verschillende schoon kleurkes op  :grin: :grin: :grin:
zeg, we hadden het wel even ergens anders over héé, gij ook ??? of gij nie ????? :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity:

wing67

moe gewerkt héé  :13: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :grin: :grin: :grin: :grin: :victory:

wing67

Citaat van: wing67 op 11 november 2010, 21:18:25
moe gewerkt héé  :13: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :grin: :grin: :grin: :grin: :victory:
:017:  :039: :17: :embarrassed: :ecomcity: :ecomcity:

IJSBLOK

CiteerAwel ik steun de FLAT SIX en de RUNE wie steunt er mee hé niet allemaal tegelijk hé

Nog ni bekan, het gaat om een Goldwingkalender !  Rood en de andere kleuren, O.K., maar enkel Goldwing toch ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD