Gaan we weer goed beginnen in 2018?

Gestart door IJSBLOK, 18 januari 2018, 23:13:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juno61

Hier sé ,
zo ongeveer gaat het daar in de Eifel zijn



:08: Rafke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

 :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:

Dat is veel te recht, dat telt niet!

:85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Cooper

Citaat van: IJSBLOK op 16 maart 2018, 10:42:33
BELANGRIJKE MEDEDELING.

Slecht nieuws voor de planning. Het weerbericht over een maand in de Eifel geeft de mogelijkheid van sneeuw tot begin april. Gezien ze niet willen sleeën met onze wing, schuiven we onze goed begonnen dag dus door naar zaterdag 14 april. Ik hoop dat dit voor niemand een probleem is? De veiligheid voor alles: ik heb daar al één keer in de sneeuw moeten rijden met de Wing, en geloof me maar, dat is echt geen pretje!

Goed begonnen dus op zaterdag 14 april 2018:

Het Wordt eentje om van te smullen: stuk snelweg, dan heel smalle kronkelwegen, een beetje op verharde paden, de rotste bocht van de Schneifel (= Schnee Eifel), de slechtste asfaltweg van Luxemburg, ... en om af te kikken binnendoor naar huis.

Eten op de middag (hopelijk op het terras) in Gastwirtschaft Sünnen in een fantastisch rustig dorpje in de Eifel.  http://www.gastwirtschaft-suennen.de/



Afspraak aan rond punt Wommelgem om 7.30 uur
IJSBLOK
Cooper

Afspraak aan de Truckstop Lummen om 8.30 uur
Juno61

Afspraak aan Möbel Messerich, Luxemburgerstrasse 96, St Vith om 9.45 uur


Laat maar weten wie waar aansluit...


roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Herkules

coucou... c'est moi !! Uit mijne winterslaap gekomen!!  :s_hi:
Al maanden niet meer op het forum geweest... shame on me !!
Maar ander dinges rond het koppeke gehad.

14/4 heb ik nog niets op agenda !

Zet me maar mee op de lijst.
Herkules

juno61

 :s_hi: Alain

Fijn te horen dat je van de partij gaat zijn ,
omgeving kennende gaat het een mooie mega rit zijn ,
met de deskundige uitleg van onze Ijsblok ,
die brave man gaat s'anderen daags terug moeten gaan,
om zich te eccuseren dat Hij mij bij had
:s_laugh: :85: :victory: :85:

:victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

23 maart 2018, 23:06:07 #36 Laatste wijziging: 26 maart 2018, 09:08:59 door IJSBLOK
Goed begonnen dus op zaterdag 14 april 2018:

Het Wordt eentje om van te smullen: stuk snelweg, dan heel smalle kronkelwegen, een beetje op verharde paden, de rotste bocht van de Schneifel (= Schnee Eifel), de slechtste asfaltweg van Luxemburg, ... en om af te kikken binnendoor naar huis.

Eten op de middag (hopelijk op het terras) in Gastwirtschaft Sünnen in een fantastisch rustig dorpje in de Eifel.  http://www.gastwirtschaft-suennen.de/



Afspraak aan rond punt Wommelgem om 7.30 uur
IJSBLOK
Cooper
Herkules


Afspraak aan de Truckstop Lummen om 8.30 uur
Juno61
JohanVP


Afspraak aan Möbel Messerich, Luxemburgerstrasse 96, St Vith om 9.45 uur


Laat maar weten wie waar aansluit...

JohanVP en Dawingi, ik vermoed dat ze aansluiten in Lummen?
Sandor, rij jij niet mee?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cruiseman

24 maart 2018, 21:40:33 #37 Laatste wijziging: 25 maart 2018, 00:42:21 door Cruiseman
Ook uit winterslaap ha,ha,ha als de dokter me zegt dat ik mee mag, zal ik er zeker bij zijn.
Een week of twee gelden geopereerd, ze hebben twee nieuwe prothesen geplaatst tussen de wervels in de nek, alles gaat goed maar heeft tijd nodig, dus op 10 april bij meneer den dokter en als hij mij groen licht geeft ben ik erbij.
  :08:
Lets Easy Ride

juno61

 :s_hi: Cruiseman

blij te horen dat het de goede kant opgaat en hopelijk kun je erbij zijn,
als we onderweg iets krijgen voor de ijsblok laten we Hem achter ,
maar denk dat dat niets gaat opleveren  :s_laugh: :85: :s_laugh: :85:

beterschap Makker xx
Rafke xxxx
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Wel tof dat je "Hem" met een hoofdletter schrijft, Rafke  :13: :13: :13: :13: :13: :13:

Cruiseman, niet forceren: het zou fijn zijn als je mee kan, maar luister naar meneer doktoor, hé
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Dawingi

Truckstop Lummen ?

Is dat Truckstop 26bis ?
I live to ride and ride to live !!!

Herkules

550 km, deels binnendoor, over slechte wegen, verharde paden, ... dat is flink op één dag Ijsblok ... als het niet veel autosnelweg is
Als we dan maar beetje doorkarren op de snelweg...
Duo zitters mogen ook mee hé ?
Herkules

juno61

27 maart 2018, 11:31:16 #42 Laatste wijziging: 27 maart 2018, 11:32:56 door juno61
:s_hi:

Ja Danny
Hier zijn we vorig jaar Samen gekomen en vertrokken voor onze Fritdag rit van vorig jaar

groetjes
Rafke  :08:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Citaat van: Herkules op 26 maart 2018, 22:30:35
550 km, deels binnendoor, over slechte wegen, verharde paden, ... dat is flink op één dag Ijsblok ... als het niet veel autosnelweg is
Als we dan maar beetje doorkarren op de snelweg...
Duo zitters mogen ook mee hé ?

Natuurlijk mogen duo's mee!

Om snel ginder te geraken doen we het eerste stuk wel snelweg, maar aan St. Vith gaan we er af.

Ik heb vandaag het tweede deel gereden, vanuit de Eifel tot aan St.Truiden binnendoor. Was dat wreed slecht stukje weg in Luxembourg toch afgesloten zeker  [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.

Maar ik heb al een plannetje B, geen probleem. In de Eifel lag nog wat sneeuw links en rechts, en zeker komend weekend gaat het nog sneeuwen. De krokusjes komen daar nu pas piepen, de paasbloemen zijn ofwel nog niet uit winterslaap, ofwel naar China gegroeid!

Tip voor de mensen die meegaan: neem de oplader van de GPS mee, onderweg weet ik een huisje waar je die tijdens het middagmaal kan opladen  :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

pierwing

 :s_hi:Na hier regelmatig ne keer komen piepen op het forum toch eens besloten ne keer kennis te komen maken met de bende hier.
        Ik sluit aan bij de truckstop