28 maart 2024, 11:09:21

Twee vraagjes

Gestart door Cruiser41, 28 november 2010, 02:37:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cruiser41

 Hallo,

Kan er mij iemand helpen aan de MP3 van "de Goldwing song" die bovenaan op de site van DimacGoldwing.be te beluisteren is?

Ik heb het nooit zo gehad op de originele koplampen van de 1500. (niet symetrisch) Laatst zag ik een knappe wing staan met spiegellampen en richtingaanwijzers... en tot mijn grote vreugde merkte ik op dat de beide lampen zowel dim licht alsook groot licht bevatten. Weet iemand waar die te vinden zijn? Prijs?

Groetjes,
Danny

Domi

even googelen en de goldwingsong heb je zo te pakken hoor anders als je wil mail ik hem morgen wel effen door

Cruiser41

Heb al wat gegoogled maar nog niets concreet gevonden betreffende die lichten. :embarrassed:
Je mag me die song altijd doormailen. :035: danny.vandenbussche@gmail.com
Alvast bedankt, :13:
Danny

Bikervivi

28 november 2010, 07:35:53 #3 Laatste wijziging: 28 november 2010, 13:59:24 door Bikervivi
song
bedoel je die klare koplampen, die stonden op mijne allee nu op Dirks wing zijn amerikanen, maar redelijk duur zoals alles bij honda
€ 560 bv.  hier klik
en dan bij de sponsors en Wing 66 (tweedehands)zullen er ook wel liggen
Roadrunner 2010

Cooper

Wat betreft de koplamp is het met een simpel draadje op te lossen dat deze beide branden met dimlicht hoor. Kost dan iets minder dan +500 eurokes.  :great:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Bikervivi

maar dan heb je wel nog geen heldere :111:
Roadrunner 2010

Cooper

Dat klopt als een zwerende vinger, maar volgens mij had Danny meer problemen met het niet gelijktijdig branden van de koplamp links en rechts.
Wat betreft de heldere koplamp is het maar goed dat smaken verschillen, persoonlijk vindt ik het niet zo knap.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Jantje Beton

28 november 2010, 17:34:08 #7 Laatste wijziging: 28 november 2010, 17:39:06 door Jantje Beton
En wat die heldere koplampen betreft dat is Amerikaanse uitvoering alleen te koop samen met de heldere pinklichten kost toch een paar heldere €
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

denk dat het daarom ook ne GOLDwing noemt héé :13: :13: :13: :13:

longrider

apps : Honda Assistant

Cooper

 :sign0065:   Doet dat hier weg... straks krijgt dieje Schouppe nog meer idiote ideeen!!!!!
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

Citaat van: Cooper op 28 november 2010, 21:01:16
:sign0065:   Doet dat hier weg... straks krijgt dieje Schouppe nog meer idiote ideeen!!!!!
:85: :85: :85: :85: :85: :85:

Cruiser41

Bikervivi.... bedankt voor de link van Goldwing song  :25:

@ Longrider: Kerstverlichting is wel toepasselijk voor de tijd van het jaar en geef toe... zo'n kermisverlichting op de weg... kwestie van zien en gezien worden hé. Daar draait het toch allemaal om, niet?  :111:

Heldere spiegelverlichting:

- Twee draadjes... maar dan gaan de grote en dimlichten toch samen??  :017:
- Geef toe dat het wel staat op een zwarte Wing. Echt knap.  :72:
- 560 € is idd relatief duur, maar ik heb het glas van een pinker die vervangen moet worden. Die kosten had ik toch al.  :13:
- Tweedehands heldere spiegelverlichting ???? ok, laat ze maar komen  :039:

Uiteindelijk, ik moet mijn Wing al 2 jaar missen, ons weerzien mag gevierd worden hé  :1rij:

wing67

Je hebt gelijk, als je m terughebt, dan gooi je er maar wat euri's tegenaan......... :grin: :grin:

Cruiser41

Bedankt Frank.

Doe ik.

Groetjes,
Danny