19 april 2024, 21:57:21

Garagebox

Gestart door Domi, 17 februari 2011, 11:22:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Domi

Hallo ,

Mannen ik ben op zoek naar een metalen garagebox voor in mijn tuin neer te zetten , aangezien mijn tuinhuisje wat te klein wordt en mijn wing bij de buren in de garage staat , wil ik zo een box plaatsen maar is maar voor een noodoplossing tot mijn tuin in orde is gebracht en ik dan een garage a metselen , maar tot die tyd wil ik dus een noodoplossing om alles te kunnen stallen.

Is er iemand die eentje te koop heeft of weet staan tegen een schappelijk prijsje , nie te duur want is maar tydelijk laat het mij dan even weten aub . Mag ook een houten garage zijn maar liever in metaal is rapper te plaatsen en af te breken indien nodig.

Dank u wel

IJSBLOK

Domi, ik heb zelf een houten tuinkot gezet op een zelf gegoten betonneke (Sorry, Jantje), van 2.40 m op 4.20 m, heeft me een kleine 1000 Euro gekost aan materiaal, en ik overweeg om er een steentje rond te zetten, nu 10 jaar later. Deur (in paardenstal-stijl) is 1.20 m breed...  Grote voordel is dat het vrij snel stond, wreed groot is binnenin, en een lapke roofing branden op waterbestendige multiplex gaat ook snel hoor!

't Is maar een idee, natuurlijk...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Al iets gevonden Domi ????? :017:

Yves

Citaat van: Domi op 17 februari 2011, 11:22:50
Hallo ,

Mannen ik ben op zoek naar een metalen garagebox voor in mijn tuin neer te zetten , aangezien mijn tuinhuisje wat te klein wordt en mijn wing bij de buren in de garage staat , wil ik zo een box plaatsen maar is maar voor een noodoplossing tot mijn tuin in orde is gebracht en ik dan een garage a metselen , maar tot die tyd wil ik dus een noodoplossing om alles te kunnen stallen.

Is er iemand die eentje te koop heeft of weet staan tegen een schappelijk prijsje , nie te duur want is maar tydelijk laat het mij dan even weten aub . Mag ook een houten garage zijn maar liever in metaal is rapper te plaatsen en af te breken indien nodig.

Dank u wel


Momenteel smijten ze met zeecontainers in Zeebrugge, koopje en luchtdicht

Domi

das een goed gedacht alleen een probleem om hier achteraan te krijgen denk ik :lipsrsealed:

wing67

10 tonnertje huren héé Domi :039:

Domi

das niet het probleem he stefan wel de doorgang naar achteren , moet ik ook een bull bij hebben dan . :040:

wing67

Hoe een bull, die plaatst dat toch "over" de woning ineens achter.... :017: :017: :017:

Jantje Beton

Citaat van: Shrek op 26 februari 2011, 19:19:39
Vraag even aan Jantje beton he die zou da wel kunnen , ni  :grin: :grin: :rolleyes: :rolleyes:
:a102: :c017: :sorry:zover gaat mijn speelgoed niet
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Bert Zwanen

Het idee is zo slecht nog niet zo`n container  een 20feet of kleiner kan ook al .
De kraan 10 tonnerke ? is wel wat klein maar een 40 tonner kan met de last ook wat verder reiken .
Maar een spieringskraan ( opvouwbarekraan op een camion ) heeft weinig plaats nodig is hoog en komt ver .
Of een graafkraan (Atlas ,Liebher enz ?) die pakt zo`n lege container ook op en kan er nog mee rijden ook .

We denken weer mee  :great:

Jantje Beton

27 februari 2011, 08:04:57 #10 Laatste wijziging: 27 februari 2011, 08:09:04 door Jantje Beton
Is toch niet zo zwaar maar je moet zijn pootjes goed kunnen afstempelen anders kun je hem langs de zij kant smeren  ?

<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Bert Zwanen

 :shocked:Amaai Jan dat ziet er niet best uit . :17:
Maar dat kan de beste gebeuren  :embarrassed: :embarrassed:
En anders een bull of een graaf machine kosten vaak ook niet zo duur .

:039:

Yves

Zo?
Opgelost?
Is de beste oplossing die ik zo direkt kan bedenken.
Groot voordeel is ook, als je dan later een echte garage zet ofzo kan je dat ding gewoon weer doorverkopen.

Gouden raad van tante nonkel Yves

wing67

tante kaat ......... :035: :72: :57:

Goldwingske

Als je overgaat tot aankoop neem dan een dievriescontainer zijn binnen uit inox en geven geen condensatie ,kan je nadien makkelijk verhandelen voor een goede prijs vanwege de inox .

Greets  :13: :13: :13: