28 maart 2024, 12:50:11

trike kopen

Gestart door fonfon, 23 april 2012, 21:01:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lord of the wing

Veerle, staat ook achter het gordijn net als die andere alleen niet onder het stof.
a real bike a goldwing trike

IJSBLOK

Citaat van: webbies wife op  5 mei 2012, 15:01:51
Dacht er éene gevonden te hebben, maar blijkt een 1500 te zijn! Spijtig  :lipsrsealed:  :lipsrsealed:  :lipsrsealed:

Heb er voor gebeld en ze vragen 18500 euro. Hij staat al 3 jaar stil  :embarrassed:


http://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/goldwing-trike-121063826.html?qq=trike&pcpl=&pc_id=&afd=motoren

Veerle

Een jaar geleden ben ik ook aan 't rondkijken geweest, een ballonnetje van mijn vrouwtje, maar die wilde wel op een 1500-trike rijden, als die als driewieler ingeschreven was. wat heb ik uit die zoektocht geleerd: een 1500-trike mag je bij een privé-persoon niet meer dan 15.000 euro voor geven, bij een handelaar iets meer, want die geeft toch nog garantie ook... als het ding al een tijd stilstaat, moet de prijs lager...

Ik zou hier een bodje op durven doen, maar de gevraagde prijs is veel te hoog, je zit immers zeker al met een aantal kosten: banden, batterij, ...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

bod doen héé, wedden dat ie zakt... :039: :039:

Veerle

5 mei 2012, 21:40:23 #33 Laatste wijziging: 5 mei 2012, 21:47:45 door webbies wife
Nee, zakt niet is pee van 82 jaar die over 3 jaar zijn vrouw als mederijder is kwijt geraakt wegens 100 procent invalide.

Daarom staat hij al 3 jaar stil, hij wil er niet alleen mee op de baan rijden!!!

Heb hem aan telefoon gehad, gaat niet buiten onder de 18500 euro, heeft centjes niet nodig en heeft geduld van wachten  :embarrassed:

We mochten is komen kijken , da koste geen geld, was een pracht machien waar hij veel in heeft geinvesteerd heeft en voor ni minder verkocht.

Ik heb hem veel succes gewenst want denk niet niet dat er ne zot is die daar zoveel voor gaat geven....................... heb al beter gezien voor minder geld  :08:
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

wing67

dan zal m er zeker nog een drie jaar in zijn garage staan... :08:

IJSBLOK

wil een bod doen, maar er is iets mis met die site: 5.500 euro pakt die nu aan als 5,50 euro, en wegdoen lukt niet meer...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Veerle

Frank, je kan je biedingen weg doen of veranderen op je persoonlijke pagina, staat rechts bovenaan. Als je er 15.500 van maakt dan denk ik dat je in de buurt komt want die pee wou ni zakken met zijn prijs van 18.500.
Hij is da waard zei hij. Veel succes  :08:

Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

IJSBLOK

Als die dat niet verkocht krijgt, gaat hij mogelijk de meest biedende contacteren, dus wie weet....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

 :017: 1500 is toch maar gemaakt tot 2000 en daar staat bwj 2002 :017: :rolleyes:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

IJSBLOK

7 mei 2012, 21:03:29 #39 Laatste wijziging: 7 mei 2012, 21:10:11 door IJSBLOK
Dat zal het jaar van de ombouw zijn...

Te zien aan de valbaar over de cylinderkop zou ik zeggen zelfs eentje ouder dan 1996


Ondertussen een deftig bodje gedaan...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

 :017: En de jaren ervoor zijn dat verloren jaren van welk jaar is dit kleur type  :017: :17:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

IJSBLOK

Die kleur zou ons op weg kunnen zetten, je hebt gelijk Jantje

Het is zo te zien wel een SE - uitvoering, met CB en twee antennes, two-tone kleurtje
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

IJSBLOK

Nog iemand van hier mee aan 't bieden ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Veerle

Ik ben gestopt  [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.

Gaat wel flink de hoogte in  :embarrassed: :embarrassed: :embarrassed:
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !