28 maart 2024, 11:54:06

*heftafel

Gestart door chris, 9 april 2011, 00:50:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chris

9 april 2011, 00:50:56 Laatste wijziging: 13 april 2011, 05:15:49 door chris
.

IJSBLOK

Welkom hier Chris

Is het mogelijk om er één foto bij te zetten via www.Tinypic.nl of zo? Of heb je een link naar Kapaza of 2dehands ? Kunnen de geïnteresseerden misschien toch al eens even kijken, zonder jou elek keer lastig te moeten vallen ...

Ik vermoed dat het hierover gaat ?

http://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/overig/motorheftafel-90969114.html?qq=heftafel
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

ferre

CiteerPlatform : 200 x 71 cm

te kort voor een GW  :017: :017: :shocked:
greetz
ferre

wing67


chris

hallo ferre
is zeker niet te kort voor een goldwing en dat weet ik omdat ik zelf rij met een 1500 en heb foto's met mijn moto erop maar ik weet niet hoe ik ze op de atvertentie moet plaatsen
de reden dat ik hem verkoop is dat ik een stapelruimte huurde waar 4 lijnbussen in konden staan
maar de persoon aan wie ik die huurde geeft hem nu te koop gezet
dit is de enige reden anders zou ik hem niet verkopen  :grin:

ferre

Citaat van: chris op  9 april 2011, 10:12:17
hallo ferre
is zeker niet te kort voor een goldwing en dat weet ik omdat ik zelf rij met een 1500 en heb foto's met mijn moto erop maar ik weet niet hoe ik ze op de atvertentie moet plaatsen
de reden dat ik hem verkoop is dat ik een stapelruimte huurde waar 4 lijnbussen in konden staan
maar de persoon aan wie ik die huurde geeft hem nu te koop gezet
dit is de enige reden anders zou ik hem niet verkopen  :grin:
cris , dat kan allemaal wel zijn maar een 1800 krijgt ge er niet op .zelfs niet met die verlenging die je er vooraan hebt aangemaakt .
vanaf de voorkant van de voorband tot het center van het achterwiel is meer dan 2m.(ik dacht zelfs 2.20m) maar daar ben ik niet zeker van.
greetz
ferre

chris

ferre
met dat stuk erbij heb ik een afmeting van 230 cm
mvg

ferre

 :sorry: hij kan er dus net op  :s_good:
greetz
ferre

G.W.Poes

Citaat van: IJSBLOK op  9 april 2011, 20:10:16


Verdomme, waarom is mijn garage zo laag ?

Frank nie zeveren en rond de pot draaien heeeee, Mijn garage is ook maar 2,20 m hoog en gaat perfekt op de hoogste stand. [IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.
Of is den G.P.S. nog nie betaald :043: :043: :043:

Josse

lord of the wing

Citaat van: IJSBLOK op  9 april 2011, 20:25:39
die kantelpoort hangt hooguit 10 cm onder het plafond, josse....

Je  HOEFT  hen ook niet totaal om hoog te doen als hij iets lager staat kan je er toch iets eenvoudiger aan werken

  speciaal om hem te poetsen.    :85: :85: :85: :grin:
a real bike a goldwing trike

chris

hallo
als ik mijn moto op de brug zet kan ik een keuse maken ik heb nog een stuk van 20 cm breed dat ik langs de zijkant kan inschuiven en hem zo op zijn zijpekkel plaatsen en er ook gemakelijk eraf kan gaan en zo kan ik hem dan ook op zij midden pekkel plaatsen en dat stuk erweer uitschuiven om eraan te werken

G.W.Poes

Ik heb een brug ,anders werd het de mijne ,stevige brug tot 700 kg en voor die prijs vinde nergens geen. :72: :72: :72: :72:

Josse

1egoldwing

mvgr erik

let's keep 't cool

G.W.Poes

Niet van die kwaliteit als hierboven, hoogste gewicht is 450 kg :017:


Josse