Reverse trike GL 1800 , een primeur voor Europa op dit forum !

Gestart door IJSBLOK, 28 maart 2012, 20:58:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

IJSBLOK

28 maart 2012, 20:58:13 Laatste wijziging: 28 maart 2012, 21:06:43 door IJSBLOK
Jongens jongens jongens !

Of je nu pro of contra bent, het blijft een verbluffend staaltje, een reverse trike maken. Die "reverse" zou je kunnen vertalen naar proper Vlaams als "averechts", in dit geval wordt het dus een trike met 2 wielen vooraan, en eentje achter.

Onze sponsor, Pieter van www.goldwingshop.nl en www.sturgismotoren.nl stelde een GL1800 ter beschikking van enkele bollebozen en dit is het voorlopige resultaat, in primeur voor Europa op dit forum ! ! ! ! ! ! ! !


Deze foto werd ter beschikking gesteld door www.sturgismotoren.nl en mag elders worden overgenomen mits bronvermelding


Deze foto werd ter beschikking gesteld door www.sturgismotoren.nl en mag elders worden overgenomen mits bronvermelding


Deze foto werd ter beschikking gesteld door www.sturgismotoren.nl en mag elders worden overgenomen mits bronvermelding


Deze foto werd ter beschikking gesteld door www.sturgismotoren.nl en mag elders worden overgenomen mits bronvermelding

Het spreekt voor zich dat dit nog niet het eindresultaat is, er wordt echt aan een mooi afgewerkt product gewerkt, dat dan in Nederland de nodige goedkeuringen gaat krijgen om in heel Europa rond te snorren... Wordt vervolgd, dus !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

knap staaltje, ben echt benieuwd naar het eindresultaat, petje af voor de designers en ontwerpers van deze trike, ik hoop dat het een succes word...... :great: :great:

IJSBLOK

De enige plek op het internet waar ook sprake is van een GL1800 reverse trike is dus hier

http://gl1800riders.com/forums/showthread.php?206643-New-front-trike-Kit-for-the-1800

Het zou gaan om een "Hannigan"-optie, die je dan eigenlijk in combinatie met de gewone trike optie zou kunnen kopen, om van je Goldwing een quad te maken, feitelijk....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67


IJSBLOK

28 maart 2012, 21:29:08 #4 Laatste wijziging: 28 maart 2012, 21:36:59 door IJSBLOK
Vind geen andere foto op het internet van een GL 1800 op 3 wielen, met 2 wielekes van voor....

Wel zulke dingen, maar dat is voor beginners:

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Er is ooit wel een GL 1500 in reverse trike in de Ustated Nights op de weg verschenen:

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Bikervivi

als het meer hierop gaat lijken dan vind ik het mooi nu nog niet maar wel een huzarenwerkje
Roadrunner 2010

IJSBLOK

Van wat ik zoals lees op Amerikaanse fora, zou de wegligging van een reverse trike beter zijn dan van een gewone trike...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Bikervivi

dat geloof ik direkt heb al achter een can am gehangen die gaat in de bochten gelijk een gewone mot, dus dat zal bij de Wing ook wel zijn
Roadrunner 2010

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Ik kreeg vanavond nog deze melding van Pieter van www.sturgismotoren.nl

CiteerDe voorneus ligt op de tekentafel om het af te maken.
Momenteel zijn we het hele traject aan het door lopen voor een EU type goedkeuring voor de Reverse trike
Sturgis motoren verzorgd de verkoop en montage voor de gehele Benelux en de UK
Voor verdere vragen en of info omtrent de Trike kan er altijd kontakt met ons opgenomen worden

Pieter Lammes
Sturgis Motoren
Andijk

Wij wachten natuurlijk de volgende beelden af hier !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Bikervivi

Roadrunner 2010

wing67

curieus  :017: :017: alléé, bij deze dan de foto's kant en klaar, ik vind m wel mooi hoor..... :13: :13:





Proficiat aan Pieter van Sturgismotoren, voor het idee, ontwikkeling en realisatie van deze reverse trike... :great: :great:

Jantje Beton

<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

hier nog enkele sfeerbeelden van deze reversed trike ...