(F)Ritje 2018 op 2 juni 2018

Gestart door IJSBLOK, 9 januari 2018, 21:37:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

highlander

Als het echt oost Vlaanderen moet zijn ....
Heb hier een ritje dat vertrekt in Eksaarde via landelijke wegen stukje Nederland binnen, zo naar richting Doel en misschien eindigen in Hulst?
Ik zeg maar wat.
Hebben jullie een richtlijn over hoeveel personen we spreken, een natje is geen probleem, maar om iets te eten spreken we over 10 man 50 man .....
Is een rit van een 100km
Wat misschien ook kan is de ronde van Vlaanderen (een stuk) ik heb wel de rit maar dan moet ik gaan verkennen voor een startlocatie en een eetgelegenheid.
Je ziet nog steeds bereid om te helpen.

IJSBLOK

Highlander heeft gelijk, hij moet zicht hebben op het aantal personen! Komaan mensen, engageer u voor 2 juni! En zet er bij of je met duo komt...


IJSBLOK   1
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Citaat van: IJSBLOK op 23 januari 2018, 21:09:34
Highlander heeft gelijk, hij moet zicht hebben op het aantal personen! Komaan mensen, engageer u voor 2 juni! En zet er bij of je met duo komt...


IJSBLOK   1
Rafke       1
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Waar zitten al die kilometervreters hier? Een ritje in Oost- en Zeeuws Vlaanderen, dat doen we niet zo vaak. wie rijdt er mee?

IJSBLOK       1
Rafke           1
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

highlander


IJSBLOK


Waar zitten al die kilometervreters hier? Een ritje in Oost- en Zeeuws Vlaanderen, dat doen we niet zo vaak. wie rijdt er mee?

IJSBLOK       1
Rafke           1
Highlander    2
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Bikervivi

hier al 1 Dirk zijn verlof moet nog goedgekeurd worden
Roadrunner 2010

IJSBLOK



Waar zitten al die kilometervreters hier? Een ritje in Oost- en Zeeuws Vlaanderen, dat doen we niet zo vaak. wie rijdt er mee?

IJSBLOK       1
Rafke           1
Highlander    2
Bikervivi       1
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

highlander

Rond welk uur willen jullie ongeveer starten?

IJSBLOK

Hangt er een beetje vanaf waar je wil beginnen, highlander

Als je in de omgeving van Gent begint, kan dat niet voor 10 uur, de Goldwingers uit Glimburg hebben er dan al een flinke rit op zitten, hé...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Citaat van: IJSBLOK op 26 januari 2018, 21:09:50


Waar zitten al die kilometervreters hier? Een ritje in Oost- en Zeeuws Vlaanderen, dat doen we niet zo vaak. wie rijdt er mee?

IJSBLOK       1
Rafke           1
Highlander    2
Bikervivi       1
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

Kilometervreters en een ritje van 100 km  :017: rare combinatie maar voor ons (2 pers) is 2 juni prima. We zullen bochtige wegen aanvinken in het aan en afrijden dan komen we wel aan ons kilometerkes .  :13:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK




Waar zitten al die kilometervreters hier? Een ritje in Oost- en Zeeuws Vlaanderen, dat doen we niet zo vaak. wie rijdt er mee?

IJSBLOK       1
Rafke           1
Highlander    2
Bikervivi       1
Cooper         2
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

highlander

Ja Cooper voor mij mag dat ook wat meer km zijn. (maar hou mij hier aan de regels)
ik weet niet hoever jullie moeten komen?
laat maar horen wat jullie willen en ik steek wel iets in elkaar. :sign0098:

IJSBLOK

Voor Rafke en Dawingi is het al vlug 140 km enkele reis tot in Gent (dat zijn momenteel de "verste" reizigers).

In groep rijden, echt in groep zodat de laatste de eerste heel de tijd ziet rijden, tja, dan haal je maar een gemiddelde snelheid van circa 50 km/uur op gewone wegen, dus een plaatselijke rit van 150 km is al vlug 3 uur rijden.

150 km met een stop tussenin kan hoor, meer wordt misschien echt "trop", denk ik.
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD