29 maart 2024, 12:32:17

Jantje Beton

Gestart door Jantje Beton, 16 oktober 2010, 07:47:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jantje Beton

 Héy hier ben ik dan ik Johan en woonachtig in Hoeselt ik ben getrouwd met Muriël en heb een dochter van 16.
Voor werk doe transport van bouwmaterialen van s,morgens tot s,avondsen voor de rest heb ik nog wat vrije tijd over voor mijn hobby en dat is zoals al veele weten /1 een Grimbergske drinken
                                                           /2 een wit wijntje slurpen
                                                           /3mensen op stang jagen
                                                           /4 met  den brommer rijden en nu gaan we krijgen ik ben ondertussen aan mijn 5 de wing toe na 4 1500 ben ik dan toch maar over geschakeld met veel gezeik van de vrouw maar dat zullen jullie wel allemaal meegemaakt hebben hé ben ik zeer tevreden over den aankoop van mijne BLUE EYES zie zo dat was het zo een beetje voor de rest kennen jullie me al een beetje ik hoef er niet meer worden aan toe te voegen hé .

Schiek és miech dat
   :08:     
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Robert

welkom op het forum Jantje
:welcome:
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

wing67

welkom welkom welkom  :13: :13:

IJSBLOK

All right, Jefke Cement heeft het hier ook gevonden !  Welkom ! :cool:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

loewieke

Welkom op dit prachtige forum.

Mvg Louis

goldwingvivi


patjen

welkom terug jantje beton  op dit mooie vernieuwde forum  :cool2: :welcome: :wee_hee:gr patjen

stout mike