Vizier - Ruit GL1500

Gestart door GeNi, 13 maart 2015, 00:35:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GeNi

Hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een ruit voor de 1500.  Mag bekrast zijn maar niet te veel kosten :-)
Het is om een laag schermpje van te maken (waar ik ruim over kan kijken).
groetjes
Gert

wing67

dacht dat Hercules hier nog enkele schermen te koop had aangeboden, maar weet niet of van de 1800 ook past op een 1500, ik dacht te herinneren van wel...  :017: :017:

texwing

officieel is het onderling niet uitwisselbaar............maar met een zaag en een boor kan alles  :85:

jochevy


IJSBLOK

Dat ziet er een deftig exemplaar uit, voor weinig geld ! Nieuw zit je een pak hoger in prijs !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

GeNi

Bedankt allemaal voor de reactie.
Ik ga eens een kijkje nemen op marktplaats!!!
groetjes

GeNi

Voila se, ik heb een mailtje gestuurd.
Ik wil dit scherm om er een laag schermpje van te maken (een beetje zoals de "Bagger").  Niet om er altijd mee te rijden maar bijvoorbeeld bij heel warm weer om rustig te toeren.
Ik weet alleen niet wat dat voor de passagier gaat geven.  Iemand hier ervaring mee?
Nogmaals bedankt

wing67

ik denk dat jij én de passagier de volle laag gaan krijgen  :017: :grin:

GeNi

Citaat van: wing67 op 16 maart 2015, 22:33:30
ik denk dat jij én de passagier de volle laag gaan krijgen  :017: :grin:

hmmmm, zalig!!! :great: :great:

IJSBLOK

Hier moet Herkules je mee helpen, die heeft daar wat mee gespeeld...

een te hoge ruit durft turbulentie geven naar voor, je krijgt een draaikolk-beweging achter die ruit, als het ware...

bij mijn 1500 staat de ruit op zijn hoogste stekje, mijn passagier is daar tevreden van, tot het regent, want dan krijgt ze de volle laag: door die ruit een stukje naar beneden te halen blijft zij droger  :017: :017: :017:

zonder ruit heb je natuurlijk geen weerstand vooraan: schrik niet, ik reed ooit een Harl... uche uche van een vriend naar huis, en sneller dan 100 km/uur was niet fijn, want dan moest je jezelf uit alle macht vasthouden, of dat machieneke was alleen weg...

TIP: ga dus uiterst voorzichtig te werk, en doe er eerst een stukje af van 10 cm, en probeer....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

GeNi

OK bedankt ijsblok!!!
Ik zal het zo proberen.
Bij mijn vorige motor (PAN 1300ST) zette ik de ruit ook zo, dat ik er net over kon kijken.  Ik ga het zo eerst maar eens proberen.  Wanneer ik immers in de regen terecht kom dan zie ik niets meer met de Goldwing.
groetjes,
Gert