Alvast welkom nonkel motard

Gestart door Het GoldWing forum team, 22 september 2017, 20:35:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het GoldWing forum team

We wensen je van harte welkom nonkel motard.
In deze topic kan je jezelf voorstellen aan alle andere leden.

Robert

Van harte welkom op het goldwingforum.be

Goldwingforum is een Belgisch forum voor iedereen die interesse heeft voor de Honda Goldwing

Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op dit forum, maar is natuurlijk niet verplicht.
Vermeld ook even met welk type/model en bouwjaar Goldwing je rijdt, dit kan de ander leden helpen voor het beantwoorden van je vragen.


Als dit je eerste bezoek is aan ons forum dan lees je best even onze huis regels.
Deze zijn hier terug te vinden.
http://www.goldwingforum.be/index.php?board=33.0



WEBBIE
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

nonkel motard

Hi!
Dank voor de verwelkoming.
Ik heb sinds een maand of 2 mijn Virago 535 verkocht en een GL1200 Aspencade van 1985 gekocht.
Het is even wennen (..is mijn eerste Goldwing) maar met een GL1200 heb je toch wat meer aanzien en respect op de baan...
Hierbij foto van mijn exemplaar!

Bij de moto zitten 2 van die leuke jaren 80 spiraalkabels om je moto te verbinden met je helm... en zo'n helm heb ik niet... Zijn die nog te vinden?

Dank voor reply!!

Nonkel Motard

Met vriendelijke groet
Nonkel Motard

Cooper

Citaat van: nonkel motard op 27 september 2017, 22:59:17
Hi!

Bij de moto zitten 2 van die leuke jaren 80 spiraalkabels om je moto te verbinden met je helm... en zo'n helm heb ik niet... Zijn die nog te vinden?

Dank voor reply!!

Nonkel Motard

Welkom bij de bende Nonkel. Jaren '80 helmen zijn nog wel te vinden en je kan die zelfs nog uitrusten met een headset die kan worden aangesloten op je spiraaltje euh... spiraalkabels.  :great:  Maw. heeft dus niet specifiek iets te maken met je helm, je kan ze net zo goed in een nieuwe helm monteren. Succes met de zoektocht en nog vele fijne kilometerkes gewenst met je wing.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

xel

Welkom in het Forum!

Veel producenten van helmen bieden oplossingen specifiek voor de Gold Wing.

Mijn laatste helm was een BMW System 5. De BMW-verdeler had Gold Wing kabels in aanbieding, die op de ingebouwde headset pasten.

Nu rij ik met een "Nolan N40 Full", waarmee ik zeer tevreden ben. Ik rij liefst met een jet-helm, maar wil ook een vizier tegen de regen en een kinbeugel kunnen monteren. Die helm heeft dat allemaal in één. Aansluiting aan de Gold Wing was geen probleem, Nolan heeft Gold Wing kabels in aanbieding, gewoon meebestellen. Werkt super.

Veel plezier in het Forum en vele veilige kilometers!

:welcome:
GL1100 Interstate bruin, 1981
GL1500A rood, 1991
GL1800A champagne, 2003
GL1800 40th Anniversary Edition, 2015

wing67

 :welcome: op het forum  :great:

goofy

 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:

juno61

 :s_hi: nonkel motard

welkom hier op het Forum
wens je nog vele mooie en veilige km mee

:victory: Rafke xx
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Welkom hier Nonkel !

Er zijn verschillende systemen voor de intercom in de handel. Mogelijk zie je al iets bij de sponsor van ons form hier, de grootste Goldwingzaak in de Benelux: Bikers Best

Hier meteen al de link naar de gebruikte onderdelen van de GL1200:
http://www.goldwing.nl/renswoude/index.php?idCode=4_08042010_1956&category=GL%201200%20gebruikte%20onderdelen&subcat=

Bovendien heb je hier ons gewaardeerd lid Harm De Boer, die verzamelt GL1200 's geloof ik  :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD