een nieuw gevaar bij op de baan

Gestart door stout mike, 15 juni 2012, 22:50:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stout mike

na mijn tweede poging om mijn rijbewijs af te leggen is het mij dan toch gelukt vandaag.ben eindelijk geslaagd voor mijn examen.was nie simpel tonnen water hebben mij vergezelt,heb het moeten klaren in de gietende regen,heb enkele lessen extra genomen en dit heeft de moeite geloond,al was dit dan dan op een droog wegdek.deze ochtend regen ik naar opleidingcentrum VAB in Sint -niklaas daar aangekomen nog meer regen maar ja niks aan te doen.ik moet er voor gaan het is nu of nooit,alle oefeningen in de regen,beginnende bij de U turn,motor achteruit duwen,ging goed daarna slalom en acht oke was leuk ging vrij goed.dan begon het uitwijkmaneuvre en remtest was al wa moeilijker,had ik de grote kegel mee verdorie,blijven oefenen blijven doorgaan,traag rijden no problem ,achtjes draaien was frustrerend maar lukte wel.plots zegt instructeur genoeg geoefend je bent uitgeoefend voor het examen(overoefening brengt fouten mee dat wou hij vermijden).alles komt goed.wij naar Sint Denijs Westrem (Gent,)de instructeur had gelijk waren om de duur aan het overoefenen.de examinator erbij en beginnen aan de oefeningen en toen ging de teller op nul en was ik voorbij zonder dat ik het wist.dankzij de goede raad van deze man wist ik desondanks het slechte weer er toch in te slagen een vlot parcour af te leggen en dit gelukkig zonder verdere fouten.de rit rondom gent was een 30 zone en ik heb nog nooit zoveel 30 per uur moeten rijden als nu maar het heeft de moeite geloond en het voornaamste is ik ben geslaagd dat is waar het om draait.ben nu nog altijd geen suppermotard en kan nog niet met meeste van julie mee,maar ik geraak er wel mee vooruit en ben nog altijd een rookie.


wing67

PROFICIAT !! and keep it safe  :13: :13:

Veerle

Gefeliciteerd met je motor rijbewijs!!! :whoo:
Nu kan je rustig aan ervaring op doen, wens je veel veilige kilometerkes toe  :13:
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Robert

Dat heb je goed gedaan
nu nog veel oefenen  :13:
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Jean

Goed gedaan geniet er maar van ,maar wees op uw hoede voor de gevaren,veel geluk  :13:
               Groeten Jean

chrisbiker

proficiat met je rijbewijs  :s_hi:

en nu de goude regel trachten te volgen :017: :017: :017:

take the sunny side ..   :grin: :grin: :grin:
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

Winger-Marc


schampie

proficiat man, en hoe gaat het nu ? :s_hi:
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.