C02 laser aangekocht

Gestart door wing67, 9 februari 2013, 13:57:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

9 februari 2013, 13:57:51 Laatste wijziging: 9 februari 2013, 18:57:40 door wing67
Vanmorgen de eerste test gedaan met de deze week nieuw geleverde C02 laser vlakbedtafel.

We gaan hier enige tijd wat testen mee doen zodat we weten wat mogelijk is en wat niet, want dat is altijd een beetje uitzoeken, welke snelheid hoort bij welke instelling van de kracht van de laser...
Normaal gezien kennen we de mogelijheden, maar we moeten deze testen naar kwaliteit/resultaat...

We kunnen bepaalde kunsstofmaterialen lasersnijden, en alle materialen onuitwisbaar lasergraveren, van pleix, glas, spiegel, metaal, RVS, natuursteen enz....
Bij deze een eerste test van een foto gravering op een alu plaatje....

Laser 1

Word beslist vervolgt......

juno61

Hoi Stefan  :08:

Uwe link werkt met mij niet ,is het zo een laser

CNC Laser CO2 80W Home Made

groetjes
Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Ikke ook noppes via die link....


Maar ben wel benieuwd !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

 :s_hi: Op smoelenboek werkt de link wel! ;-)
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

oeps, heb de link aangepast, nu zal ie werken  :grin:

Jantje Beton

 :13: Is weer een mooi hebbedingtje hé  :great:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Herkules

Proficiat Stefan, kanp machien !
Herkules

JohanVP

Hoe groot zijn de stukken die je daar kan onderleggen?
Ik heb anders wel een idee..... :85:
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

wing67

afhankelijk van wat je er in wil steken, panelen kan je er voor insteken, en aan de achterzijde uithalen, maar de tafel zelf, of het bereik van de laser is 90 x 125 cm   :grin: :king:

JohanVP

JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

wing67

dat dacht ik ook al, daarom heb ik dit formaat ook aangekocht, daar kan je al wat mee  :13: :13:

JohanVP

En wat is nu precies de bedoeling?
Kan je daar ook 3D dingen mee vormen?
Zoals ik al zei, ik heb wel wat ideeën.
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

wing67

voornamelijk lasergraveren is de bedoeling, en dan ook plexi lasersnijden, en madame haar badgen uitlaseren die ze borduurd, word er ook weer makkelijker op dan... :13:
voor de rest type indentificatie plaatjes graveren voor grote elektriciteitskasten, en veel meer..., maar daar ben ik zelf nog niet uit ... :17: :017: :039:

texwing

Dat zou een interresant ritje kunnen zijn met een doel...........met een demo natuurlijk

wing67

doel  :017: :017:  dat ligt toch ergens in de buurt van het hAntwerpse, niet ??  :017: :s_laugh: