28 maart 2024, 19:29:27

Goe begonnen 2016

Gestart door IJSBLOK, 21 december 2015, 23:08:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

IJSBLOK

21 december 2015, 23:08:39 Laatste wijziging: 29 april 2016, 15:21:09 door IJSBLOK
Onder het motto 'vroeg begonnen is half gewonnen', alvast hier melden dat de opfrissing rijvaardigheid met Goldwing (of ander toerbuffel bakbeest) in 2016 door gaat op zaterdag 30 april 2016 ! Maandag 16 mei wordt de nieuwe datum !

dus geen excuses dat je het niet op tijd wist, verzet die vakantie maar al !


voorstellen voor een locatie kunnen nog, er staat nog niks vast...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

haaa Frank ,

fijn te horen ,
indien er niets tussenkomt ,zal ik zeker van de partij zijn

groetjes  :victory:
rafke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67


IJSBLOK

En we voorzien een mooi attest van deelname, dienstig voor de verzekering  :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Dawingi

I live to ride and ride to live !!!

IJSBLOK

Ben wel benieuwd wie "Me 69" gaat zeggen... :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

9 februari 2016, 22:34:03 #7 Laatste wijziging: 29 april 2016, 15:21:54 door IJSBLOK
Voor de mensen die het nog niet weten: 30 april 16 mei wordt het stralend weer en gaan we terug wat evenwichtsoefeningen presteren met onze Wing....

Plekje ligt nog niet vast, maar is al bekeken. Als er iemand een knap plaatske heeft, kan het nog aangepast !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

30 april word genoteerd Frank
als het weer en de gezondheid het toestaat zullen we proberen naar gewoonte erbij te zijn
alvast bedankt om het te willen organiseren  :c017:

Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Herkules

Ik doe mee  !

Betreft locatie : ijsblok.... mijn voorstel van vorig jaar blijft geldig, wij stellen graag onze infrastructuur ter beschikking.
Herkules

juno61

Deze nog even omhoog halen !!!!

Frank Hou er rekening mee ,dat juist dat weekend de Belgische Goldwing treffen
doorgaat in Libramont Chevegny,

en weet dat ik altijd een goed woordje kan doen op de gemeente
om de Parking aan het circuit in Zolder te mogen benutten , indien het nodig moest zijn

Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

4 april 2016, 21:58:22 #11 Laatste wijziging: 29 april 2016, 15:22:23 door IJSBLOK
Beste vrienden,

De opfrissing op 30 april 16 mei krijgt stilaan vorm. In overleg zouden we ook nu weer een stukje theoretische opfrissing willen bij steken, en dat bij een tasje koffie!

Zoals beloofd krijgen alle deelnemers nadien een heus diploma via mail toegestuurd, er zijn er hier zelfs die dan vermindering lospeuteren bij hun verzekering, dus dat is steeds meegenomen...

Laat dus even horen wie er allemaal mee komt doen.


En ter info, we zijn geen racisten, ook mensen die een andere motorfiets hebben, ocharme, die mogen ook mee doen !  :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Citaat van: IJSBLOK op  4 april 2016, 21:58:22
Beste vrienden,

De opfrissing op 30 april krijgt stilaan vorm. In overleg zouden we ook nu weer een stukje theoretische opfrissing willen bij steken, en dat bij een tasje koffie!

Zoals beloofd krijgen alle deelnemers nadien een heus diploma via mail toegestuurd, er zijn er hier zelfs die dan vermindering lospeuteren bij hun verzekering, dus dat is steeds meegenomen...

Laat dus even horen wie er allemaal mee komt doen.


En ter info, we zijn geen racisten, ook mensen die een andere motorfiets hebben, ocharme, die mogen ook mee doen !  :grin:
en hoe zit dat met vierwielers ...  :iagree: :grin: :08: mogen die ook komen  :17:

Cooper

Valt samen met het Int. GW treffen van GWMCB in Libramont. Cooperke zal er dus niet bij zijn.  :03:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

Dat is jammer Patrick...

Gewoonlijk is het Goldwingtreffen met Pasen, daar had ik op gerekend toen ik de datum vastgelegd heb...



Ondertussen is de layout voor de diploma's van de deelnemers al gekozen, de tekst opgemaakt... Dat wordt een collectorsitem !!!!!
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD