19 april 2024, 07:34:10

motortrailer

Gestart door gust, 26 oktober 2013, 17:14:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gust

weet er iemand waar je een motortrailer kan huren waar twee goldwings 1800 op kunnen
bedankt voor de moeite
groetjes gust

wing67

moet je eens ingeven op kapaza, daar ben ik die ook al tegengekomen voor de verhuur...  :13:

highlander

Daar ben ik ook benieuwd naar, 2 GW naast elkaar op 1 aanhangwagen is volgens mij niet mogelijk.

IJSBLOK

achter mekaar op een Excalibur S2 moet kunnen, denk ik. Wing67 heeft daar een adresje van...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

highlander

S2 is 5,20 m daar krig je volgens mij geen 2 GW achter elkaar op?
Aanhangwagen Stema vloer zakt tot op de grond, daar krijg je wel 1 GW op en bvb een chopper maar eveneens geen 2 GW.
PGS ook aanhanger voor 2 motoren maar ook geen 2 GW.
Als je ze achter elkaar moet plaatsen dan heb je volgens mij een erg lange aanhanger nodig.

wing67

neen, maar de S2 is wel 2,5 meter breed, maar ben "bijna" overtuigd dat je daar geen twee goldwings naast mekaar inkrijgt ... :17:

highlander

Is volgens mij de buitenafmeting, binnenafmeting 2,5 m kan volgens mij niet, wielen steken een stuk buiten.
GW is als ik me niet vergis spiegel naar spiegel 1,10 m maal 2 en dan heb je nog geen speling.
Een vriend van me heeft een soortgelijke waar hij een streetglide in vervoert, onlangs geprobeerd om de GW er ééns in te plaatsen en kwan achteraan een 30 cm te kort.
Voor alle duidelijkheid was geen S2.

wing67

27 oktober 2013, 14:02:13 #7 Laatste wijziging: 27 oktober 2013, 14:04:30 door wing67
klopt, zijn de buitenafmetingen, normaal volgens deze link zou de S2 maar 188 cm breed zijn van binnen maat, zou dat kloppen ?

http://hdservice.nl/wp-content/uploads/2013/10/Excalibur_Brochure-2007-EN.pdf

dus twee motoren, ja, twee wings, neen !

IJSBLOK

eentje met de snuit vooruit, en de andere schuin ernaast met zijn kont ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

texwing

Conclusie.............et zijn toch onhandelbare lompe plastic motoren............comfort voor een japanner van 1.60.......past niet in een koffer en nu ook niet op de aanhanger..............wie koopt er nou zoiets  :85:

Dawingi

Wij hebben in 2008 een aanhanger gehuurd voor een Goldwing 1800 en een BMW 1200S met koffers.
En dat ging.
Was wel zwaar om te trekken maar het ging.
Hadden deze toen gehuurd bij de firma HELPO.
Of ze deze nog hebben weet ik niet maar navragen kan altijd.
Onze ervaring was toen dat we toch liever zelf rijden en een paar overnachtingen meer doen.
Plus dat ge voor zo'n gewicht toch wel een degelijk zware auto moet hebben.

Groeten
Danny
I live to ride and ride to live !!!

gust

dus we zijn er nog niet uit een autotrailer zou miss een oplossing zijn ,een goldwing is 95cm van spiegel naar spiegel dus reken gewoon 1m
heb heel het internet al afgedaan en nog geen concrete oplossing gevonden dus elke sugestie is welkom
groetjes gust :017:

highlander

Dan moet je inderdaad al wat auto hebben 1080 kg leeg + 2 GW dat mogen niet te veel wagens trekken.
Wij hebben hier zelfs een autoremorque staan, maar zelfs achter een zware Navara jeep is dit niet alles, veel te zwaar.

goofy

27 oktober 2013, 21:11:13 #13 Laatste wijziging: 27 oktober 2013, 21:15:01 door goofy
Citaat van: gust op 26 oktober 2013, 17:14:03
weet er iemand waar je een motortrailer kan huren waar twee goldwings 1800 op kunnen
bedankt voor de moeite
groetjes gust

oppassen he je zit boven de 750kg,2 pans heb ik nog op een aanhanger gezien,maar 2 gw,dat zal een brede aanhanger moeten zijn.

huureentrailer.be pieter vanyzere

wing67

wat is er boven de 750kg ? dan moet je een geremde aanhanger.. , of ... :017: :017: