20 april 2024, 12:59:04

cardan

Gestart door texwing, 24 september 2014, 12:13:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

texwing

voor een maat zoek ik een final drive van een 1500..

IJSBLOK

Motorsloop al geprobeert ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

goofy

24 september 2014, 20:08:18 #2 Laatste wijziging: 24 september 2014, 20:34:20 door goofy

Bikervivi

wij hebben er ene liggen met stang en al erbij € 250
Roadrunner 2010

texwing

enig idee hoeveel km die wegheeft en is die prijs nog bespreekbaar
maat is financieel niet sterk, een ebay bestelling heeft nu nog even de voorkeur gezien de prijzen en garantie die ze geven

wing67

Citaat van: texwing op 25 september 2014, 09:55:24
enig idee hoeveel km die wegheeft en is die prijs nog bespreekbaar
maat is financieel niet sterk, een ebay bestelling heeft nu nog even de voorkeur gezien de prijzen en garantie die ze geven
hou rekening met verzendkosten en import taxen hier in belgenlandje, die van de douane neuken je waar je bijstaat, en wat betreft de garantie moet je dit maar eens even goed navragen bij die amerikanen, zo snel hun product de "state's" verlaat vervalt ook je garantie, en moet je het al met een zeer moedwillig ventje te maken hebben die je toch nog "de" garantie geeft mocht er iets mis zijn....  :sign0065:

texwing

I know darling.........maar je weet dat ik er een tijd ben geweest en iemand ken, die iemand kent, en die kent weer iemand en dan me maat aan de overkant het op als enz
maar als ik hier iets vind, is et sneller.......blablabla  :08:

wing67

Citaat van: texwing op 25 september 2014, 11:57:40
I know darling.........maar je weet dat ik er een tijd ben geweest en iemand ken, die iemand kent, en die kent weer iemand en dan me maat aan de overkant het op als enz
maar als ik hier iets vind, is et sneller.......blablabla  :08:
gelijk......heb......je  :08:

texwing

mag al een slot op.......gevonden en gekocht,  :c017:

goofy

Citaat van: texwing op 25 september 2014, 17:10:34
mag al een slot op.......gevonden en gekocht,  :c017:

hier in belgie of usa?

texwing

Een lid van de gwclub die trikes maakt van 1500.....in limburrug

wing67

en wie bouwt er hier in de limburug dan trikes ??  :017: :017:

Cooper

Een lid van de gwclub!  [IMG]http://smileys.on-my-web. Je leest het toch net slimmeke!  :85:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

texwing

bij sommige vragen stel ik me de vraag wanneer dat hek nou om limburrug neergezet wordt  :85:

wing67

Citaat van: Cooper op 25 september 2014, 22:14:52
Een lid van de gwclub!  [IMG]http://smileys.on-my-web. Je leest het toch net slimmeke!  :85:
euh...  :017: :017: ben al van '89 lid van de GWMCB, en ken er niemand die trike's bouwt , nog minder van Limburg, 't was maar een eenvoudige vraag dacht ik, met een eenvoudig antwoord, maar zal mij volgende keer onthouden... :13: vraag mij af wanneer ze die muur rond Belgie eens gaan optrekken voor dat gespuis ... :85: :s_laugh: :08: