video montage

Gestart door wing67, 12 september 2011, 22:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

golowing

lord   even googelen  vind je ze vanzelf he  :08:

lord of the wing

21 januari 2012, 23:05:57 #31 Laatste wijziging: 21 januari 2012, 23:08:21 door lord of the wing
  Ben al blij dat ik hier een bericht op kan schrijven maar hulp kan ik altijd gebruiken.    :33:
a real bike a goldwing trike

lodde

hulp word soms niet gemakkelijk geboden hé lordje zelfs als je er om vraagt, wat is dan eigenlijk de bedoeling van een forum? Lodde

golowing

Ga naar :     www.runeworld.eu     dat is de rune site van wing 67  en daar  staan ook  de filmpjes

lord of the wing

Citaat van: lodde op 21 januari 2012, 23:14:28
hulp word soms niet gemakkelijk geboden hé lordje zelfs als je er om vraagt, wat is dan eigenlijk de bedoeling van een forum? Lodde

Lodde, ik vermaak me kostelijk van de verhalen op het forum, kan er geen genoeg van krijgen word steeds slimmer.  :13:
a real bike a goldwing trike

lord of the wing

Citaat van: golowing op 21 januari 2012, 23:29:09
Ga naar :     www.runeworld.eu     dat is de rune site van wing 67  en daar  staan ook  de filmpjes
Zal wel weer iets fout doen zoek nog steeds naar die film van zijn trip naar de jou es of ee.  :017:
a real bike a goldwing trike

wing67

Petertje, gewoon even klikken op de link die golowing geplaatst heeft, en niks zoeken...., en kom nu vanonder je gordijn.... :s_laugh: :85:

IJSBLOK

Zeg meneerke, ik ben daar eens gaan loeren: die "lift-adaptor" is dat een eigen uitvinding, of komt dat van de Ustated Nights of van Sturgis ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

zeg meneerke, dat is zelf opgemeten, zelf gemaakt, wel van een foto die ik van mijn collega's doorgestuurd heb gekregen, om het feit dat de transportkosten te hoog zijn door het gewicht, en het geen haalbare kaart was voor de Europeese Rune rijders, en op deze manier hebben we al menig tevreden gesteld hier aan deze kant van  het pondje... :great: :great:

IJSBLOK

Doe er op die site dan maar een woordje uitleg bij !

Meneerke, ge hebt een welgemeend plusje verdient !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

ik ga volgende week als ik tijd heb de site een updat geven, maar ik moet nog enkele nieuwe pagina's afwerken, komt goed... :13:

IJSBLOK

En ga je daar een forum achter zetten ? Zoek ik me meteen een forumnaam: Rune-hater of Tupperware-fan of zo
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

werner

Citaat van: IJSBLOK op 22 januari 2012, 23:22:45
En ga je daar een forum achter zetten ? Zoek ik me meteen een forumnaam: Rune-hater of Tupperware-fan of zo
Das ist aber nicht nett!

wing67

Citaat van: IJSBLOK op 22 januari 2012, 23:22:45
En ga je daar een forum achter zetten ? Zoek ik me meteen een forumnaam: Rune-hater of Tupperware-fan of zo
meneer moderator, het gaat hier over videomontage....... :043: :043: :043:
en lees de regeltjes nog eens........ :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity:

IJSBLOK

Tutut, begin dat forum maar met een videomontage !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD