Hulp bij kopen van een trike

Gestart door moukay, 17 oktober 2011, 09:39:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

moukay

Hallo Beste wingers

Wij willen een Goldwing trike of F6C trike kopen waar moeten we opletten
Graag tips of raad als je er een weet te koop te staan horen we dat ook graag
Hoe verzeker je hem als auto of als motor net als de wegen belasting auto of motor

Onze dank is nu al groot voor alle tips


Groetjes
Moukay

wing67

Ik heb een sterk vermoeden dat de verzekering, en/of wegentax anders is t.o.v. Belgie/Nederland, ik betaal gewoon verzekering en wegentax als motorfiets hier in Belgenlandje, en weet er momenteel géén te koop staan..... :017: :039:
Veel succes met je zoektocht... :grin:

IJSBLOK

Citaat van: wing67 op 17 oktober 2011, 12:55:10
Ik heb een sterk vermoeden dat de verzekering, en/of wegentax anders is t.o.v. Belgie/Nederland, ik betaal gewoon verzekering en wegentax als motorfiets hier in Belgenlandje, en weet er momenteel géén te koop staan..... :017: :039:
Veel succes met je zoektocht... :grin:

als jij jouw driewieler met motor verzekert als motorfiets, dan heb je een probleem als er wat gebeurt, Stefan !

En ik merk hier  :grin: :grin: :grin: dat jij taks betaalt voor een driewieler met motor...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

en betaal ik dan meer dan een motorfiets? dacht toch van niet... :017:

wing1800

hallo, een trike betaal je als moter maar let op als je een gw trike koop dat hij een gelijkvormings attest heeft   want als je nu er een koopt en je hebt er geen papieren van krijg je hem nooit meer op de baan. De wet is hier in ons wonderland is nog eens veranderd !!! hole SCHOUPPE  [IMG]http://smileys.on-my-web.
Ik heb een Boom trike erbij gekocht en deze zijn echte trikes en hebben van fabriek af de nodige wettelijke papieren, bij JM wings hebben ze verscheidene nieuwe 1800 trikes voor een appel en een ei moeten wegdoen en zijn verkocht in Engeland om dat ze de trikes daar wel nog op de baan krijgen.
Dus als je koopt zie dat je alle papieren hebt laat je niks wijsmaken!!!!!groetjes

moukay

Bedankt voor de tips en opmerkingen
NA het goed zoeken en nog niks gevonden,zitten we nu te denken om er zelf een te laten ombouwen heeft daar iemand adressen of tips voor

Mijn dank is wederom groot

Moukay

IJSBLOK

Moukay, al eens in Groot Brittanië gekeken, daar is wat meer keuze . . . ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

golowing

Goldwing haus fuchs in duitsland  :sign0098: keuze te over als je hier niet iets vind naar je smaak ( beurs is wat anders) weet ik niet wat nog aan te bieden  :08:

wing67

hij zou beter eens even laten weten naar "wat" hij net op zoek is, een 11 of 1200, een 1500 of een 1800 ...
Het heeft geen nut te zoeken naar "iets", maar je weet niet naar wat hij specifiek op zoek is, hij moet ook in de garage passen als je begrijpt wat ik bedoel....... :017: :017: :043: :043:

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Miljaar, bij deze in Engeland, doorklikken naar goldwings and trikes, en dan die gele !


www.colinappleyard.com
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Robert

is zeker een mooie Frank
heb momenteel geen plaats
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

juno61

 :s_hi: Robert ,

moogd deze bij mij komen stallen ,hoor
:08: :85: :85: :85:

rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Citaat van: juno61 op 14 november 2011, 22:55:53
:s_hi: Robert ,

moogd deze bij mij komen stallen ,hoor
:08: :85: :85: :85:

rafke :victory:

Pas maar op Rafke, hij heeft daar nog ne 1500 voor een prijsje...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

14 november 2011, 23:13:43 #14 Laatste wijziging: 14 november 2011, 23:15:46 door juno61
Weet het Frank , :08:

wil mijn GW1200 niet weg doen ,daar ik aan dees veel plezier beleef,
anders had ik Robert ,zeker eens voor aangesproken
vind het een pracht van een machiene die GW1500 ,
begrijp dan moeilijk dat er geen kandidaten zijn voor deze
maar OK we wijken weer eens af ,
het gaat hier over Hulp bij kopen van een trike

rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen