8 mei 2024, 17:42:41

Mooi weer !!!!!

Gestart door wing67, 24 oktober 2010, 14:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Domi

Hela je mag mij ook bellen hoor wil ook gaan rijden , jullie zijn niet alleen die da weer beu zijn  :ecomcity:

wing67

das wel weer een stukje verder héé..... :grin: :grin: :grin: :grin:

wing67

Domi, we zullen het weer effe afwachten héé... :13: :13:

Jantje Beton

Ik heb er gisteren weer 254 km weggeduwd zalig met wat druppelkes en de rest picco bello :13:
Het ritje volgt onder de  rittrn van Jantje Hoogte en laagtes van de Semois en Ambléve :13:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

Denk dat ik woensdag namiddag een ritje ga doen, richting multitudo........ lifetime maps kopen, of hoe noemt dat, en dan nog de kaarten van USA, want die heb ik in het najaar toch nodig...... :great: :13: :grin:

Jantje Beton

Yep maar vraag dan dadelijk hoe je terug kunt naar de software 4.00 want van de 4.10  [IMG]http://smileys.on-my-web.
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

Niet goed ?? hebt gij die ook ?? :017:

Jantje Beton

Heb deze week update gedaan naar 2011.40 mooi en prachtige afslag beelden maar geeft elke keer aan externe spanning weg gevallen  je kunt diet wel verhelpen door op de nederlandse stem te zetten daar doet hij het niet op maar wie wil dat Heema wijf horen ik niet hoor :017:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

daar heb ik vandaag nog een mail van gekregen, van Garmin, met die mooie "afslagbeelden",  en gij hebt die al... :017:

Jantje Beton

Yep da is snel hé  :13:
Het Beemer forum is sneller :017:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

HAZOOOOOO....... zeg, zitten wij hier alleen of zo ???????? :017:

Jantje Beton

om te posten wel ja allemaal pottekijkers :13:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Robert

 :19:  :19: :19: :19: :19: :19:
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Jantje Beton

 :party0036: :hee20hee20hee: :whoo: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :67: :33: :33: :33: het forum heeft het vandaag weer zo langszaam [IMG]http://smileys.on-my-web.
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Jantje Beton

Goedemorgen Domi ik praat hier wel over een 660 en jij een 550 dat is het verschil hé vriend wij hebben ook 3D beelden als we een afslag en gebouwen in 3D het is een totaal ander toestel dan e 550 :13:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest