29 april 2024, 07:17:37

Gipro indicator

Gestart door wing67, 20 juni 2012, 20:46:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

heb er nog geen gaatje voor gevonden lodde, maar ik hou je zeker op de hoogte hoor  :13:

wing67

en hoe weten we om welke dit gaat ..  :017: :017:fototje misschien  :17:

goldwingfan stefan

het merk weet ik niet , maar ik heb in het verleden er fotos van gepost, even teruggaan aub

wing67

Gear indicator is geplaatst, eindelijk...... :grin:

Het plaatsen is "a piece off cake" , spacecake bijna.... :s_laugh: , gewoon stekkertje inpluggen onder het zadel, het schijnt de stekker te zijn waar ze ook de wing mee aan de computer hangen om uit te lezen, maar goed, de rode stekker onder het zadel vlak achter het relaiskastje is klaar en duidelijk terug te vinden, bij iedere motor...., dus ook bij de Goldwing.. :king:
Het kabeltje heb ik via de linkerhelft van de kuip naar de linkerspeaker gebracht, om de indicator netjes "achter" het roostertje te plaatsen van de luidspreker, je ziet het niet, dus valt het niet op, en als je het contact opzet zie je deze klaar en duidelijk.... :great: :great:
Van het moment dat je deze hebt aangesloten, moet deze nog even aangeleerd worden, dit is zeer eenvoudig...
Bij het opzetten van het contact en het starten van de motor ga je naar versnelling 1, als het cijfer "1" op het schermpje verschijnt, als cijfer twee verschijnt ga je naar tweede versnelli,g, en zo ga je naar 3 --> 4  --> en vijfde versnelling..
Als je dan ik vijfde versnelling bent ga je zien dat cijfer "6" verschijnt, hier blijf je dan in vijfde versnelling, even wachten.............., en hij hersteld zich terug en cijfer 5 komt er terug opstaan.
Nu weet de gear indicator dat het een vijf versnellingbak is, en gaat "niet" meer naar nummer zes..., als je nu terug naar onderen schakelt zie je dat deze netjes meevolgt en de correcte versnelling aangeeft  :13:  dus dik in orde  :great:
Let wel op dat als je "stilstaat" er een teken "-" op staat, dit daar u niet in beweging bent, als je in beweging bent werkt het systeem perfect, en laat je correct zien in welke versnelling je bent...

Gear indicator

Jantje Beton

 :13: Goed bezig Witte en weer mooi en deftig verstop proper afgewerkt  :017: je heb dit jaar al meer gereden dan 3 jaar tesamen zie ik :13: :13:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

hahahahahahahahaa, dat had je goed gezien, ik heb zelf eens het filmpke moeten herbekijken om te weten hoe je daar aan komt  :13: :13: :13:
ja ik heb op toch relatief korte tijd wat kilometerkes gemaakt, naar mijn rijgedrag héé, vergelijk mijn kilometers niet met iemand anders, want dan is het weer triestig...., maar inderdaad, heb op een dikke maand zekers bijna 1400 km, miljaarde een heel prestatie  :13: :85: :s_laugh: :08:

Jantje Beton

Moet je meer doen in de goede buitenlucht  :13: :13: :13:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

juno61

 :s_hi: Stefan ,

Heb je toch gezegd dat jij het ook kon (Km maken) :sign0098: :sign0098:

Greets Rafke :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Citaat van: Jantje Beton op  1 november 2012, 20:42:24
:13: Goed bezig Witte en weer mooi en deftig verstop proper afgewerkt  :017: je heb dit jaar al meer gereden dan 3 jaar tesamen zie ik :13: :13:


+1   :85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

lodde

Vernuftige plaats, al niet zo gemakkelijk om te stelen dacht ik en dan nog een goede uitleg ook als ik nu nog weet waar er aan te geraken zal er binnen afzienbare bij mij er ook ene opstaan, durf al eens naar zesde schakelen, een +ke waard,lodde

wing67

Lodde, ik heb mijne besteld bij onze sponsor "goldwingshop.nl" als je m daar besteld heb je normaal gezien de beste aankoopprijs en je hebt het op een twee-, of drietaldagen geleverd aan huis ... :great:
Ps; ik heb vorige week nog eentje verkocht voor de Goldwing Modeljaar 2001-2005 , ik weet niet welk type wing jij rijd  :017: :017:

highlander

Was dat gemakkelijk te monteren, daar op die luidspreker, of moet je daar éérst wat plaats maken?
Zal wel een domme vraag zijn maar is dat dezelfde stekker waar je de DMC op aansluit?

wing67

neen, nergens plaats moeten maken, ik heb m gekleefd aan de binnenzijde van de speaker, ruimte zat !
DMC  stekker  :017: :017:  zou niet weten wat dit is maar hij word gewoon ingeplugd op de stekker die klaarligt waar de dealer zijn computer aansluit om alles uit te lezen, net achter de relaiskast onder het zadel liggen verschillende stekkers, maar één rode, die stekker is het, inpluggen en GO .... :13: :13:

highlander

DMC is de vervanger voor de cd speler.
Bedankt voor de uitleg.