Alvast welkom katalan

Gestart door Het GoldWing forum team, 9 september 2012, 20:37:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robert

SE  betekend inderdaad Special Edition

Frank, de twee kleur bij een 1500 weet ik niet zo veel van
Dacht wel dat het ook in twee kleuren zou moeten zijn
Er zal in het verleden iets mee gebeurd zijn, verloren, gepikt,...
Deze zal het vervangen hebben door een one tone
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

katalan

Heb ne keer naar verschillende SE uitvoeringen gekeken , en zijn wel veschillend van two-tone, de zijkoffers zijn meestal wel two-tone, maaar dan de topcase, benzienetank, en afdekkap soms wel en soms niet!!

IJSBLOK

Ter info, Anton

Er zijn drie versies van de 1500:

1. De "Interstate", dat was de opstap-versie. Grote nadeel was het ontbreken van een achteruit-versnelling, al de rest kon je op de 'aftermarket' nabestellen en plaatsen.

2. De "Aspencade", dat is een vrij volledige versie, en door nog wat extra's en chrome veelal niet zo goed meer van de duurdere SE te onderscheiden...

3. De "SE", de Special  Edition, maar die verschillen ook nog qua uitvoering. De two-tone kleuren zijn echter veelal SE-uitvoeringen, tenzij knappe gasten zoals onze Juno61 dat achteraf bijwerken....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Hela Frank , :08:

:sign0065: "knappe gast " val je voor mannen met een snor ???????

alléééééééé dat had ik nu echt niet van U gedacht sé

:85: :s_laugh: :85: :s_laugh: :85: :s_laugh:

Rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

juno61

Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

katalan

die two-tones, zijn dat gewoon stikkers misschien Frank ??


Jaja Rafke, die had ik al gezien!!! maar presies niet hard naar omgezien door de vorige eigenaar, of zie ik dat verkeerd ?,

en deze heb ik ook gevonden, en ga daar morgen eens voor bellen sé

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/honda-goldwing-126701290.html?locale=all&p=all&user=3340594

Wa vinden jullie daarvan ???

wing67

propere 1500, zeer mooie kleurcombinatie, en de kilometertjes vallen reuze mee.... :13:

juno61

Ziet er inderdaad een proper machientje uit ,
terplaatse nog eens flink bekijken

rafke :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Cooper

Deze zoektocht naar een geschikte Wing gaat niet over één nacht ijs zo te zien. Chapeau!
Maar het is de moderator(en) misschien nog niet opgevallen dat jullie in het voorstel topic zitten?  :017: :017:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

Citaat van: Cooper op 16 september 2012, 19:33:44
Deze zoektocht naar een geschikte Wing gaat niet over één nacht ijs zo te zien. Chapeau!
Maar het is de moderator(en) misschien nog niet opgevallen dat jullie in het voorstel topic zitten?  :017: :017:
tja Patrick, das ook maar ne mens héé......., of......., euh..........., eze........, nee dacht niet......, daar sé ! nu twijfel ik al...... :85: :great:

katalan

Oejoejoei !!! doe ik hier iets da volgens huisregels nie mag misschien Cooper ?????

Ik wil toch zeggen dat ik vandaag naar 2 Wings ben gaan zien, prachtig op foto, maar amaaaaaaaaaaaaiiiiiii !!!!

Ook gebeld voor die zwette met die GoldWingvlag aan, die heeft in mei voor 1350€ onderhoud betaald en weet niet wat er aan gedaan is , goe bezig vind ik.

Cooper

Citaat van: katalan op 16 september 2012, 20:53:55
Oejoejoei !!! doe ik hier iets da volgens huisregels nie mag misschien Cooper ?????

Van mij mag je hier alles hoor Katalan, ik ben hier ook maar een gewone lezer, maar echt voorstellen gebeurd hier niet echt meer hé?  :08:

Citaat van: katalan op 16 september 2012, 20:53:55Ook gebeld voor die zwette met die GoldWingvlag aan, die heeft in mei voor 1350€ onderhoud betaald en weet niet wat er aan gedaan is , goe bezig vind ik.

Die is inderdaad goed bezig, van goedgelovigheid gesproken of is het misschien d*mheid?  :grin:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Robert

16 september 2012, 21:08:20 #42 Laatste wijziging: 16 september 2012, 21:12:23 door WEBBIE
cooper heeft hier zeker een punt.

Anton,

laten we de zoektocht naar een wing verder zetten onder het topic 1500

Met dank
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING