Link naar mijn verkoopbare GL 1200 onderdelen en bling!!!

Gestart door harmdeboer, 18 oktober 2012, 13:21:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

IJSBLOK

Moet er toch een traan bij wegpinken, hoor, Harm....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

Citaat van: harmdeboer op  3 februari 2013, 15:58:34En waar denk je dat jou goedkope tweedehands onderdelen vandaan komen als je die ooit nodig bent om jou motor op de weg te houden.... zie het niet als slopen maar als orgaan donatie....

Van ongevalmotoren ??? Je neemt toch ook geen hart van een nog levend persoon als orgaandonatie, om even in dezelfde sfeer te blijven.  :017:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

 :iagree:  ik denk er ook zo over, maar denk dat Harm deze ook niet gekocht heeft om uit elkaar te draaien, hij gaat gewoon even mee met de tijd.... :grin: :grin:

harmdeboer

Citaat van: wing67 op  3 februari 2013, 23:18:53
:iagree:  ik denk er ook zo over, maar denk dat Harm deze ook niet gekocht heeft om uit elkaar te draaien, hij gaat gewoon even mee met de tijd.... :grin: :grin:

Voorlopig worde de 1500 gewoon lekker misbruikt, rijden, scheuren, jagen en de vrouwtjes rond koetsen.... dus heren zolang er nog een ziel in zit zal ze geen partsbike worden....

wing67

Citaat van: harmdeboer op  9 februari 2013, 10:57:13
Citaat van: wing67 op  3 februari 2013, 23:18:53
:iagree:  ik denk er ook zo over, maar denk dat Harm deze ook niet gekocht heeft om uit elkaar te draaien, hij gaat gewoon even mee met de tijd.... :grin: :grin:

Voorlopig worde de 1500 gewoon lekker misbruikt, rijden, scheuren, jagen en de vrouwtjes rond koetsen.... dus heren zolang er nog een ziel in zit zal ze geen partsbike worden....
lees even hierboven......  Zal ZE geen partsbike worden! ... Hij is zo fier als ne gieter en heeft de motor al bestempeld als een ZE  :grin: :great:

harmdeboer

Alle motoren zijn ZE bij mij.... ook de donor bakken :grin:

IJSBLOK

Deze Nederlandse amputantenaar is ook nog niet gestopt met slopen...

als Belgische collega kan ik dat alleen maar aanmoedigen  :s_hi: :s_hi: :s_hi:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

harmdeboer

Heren en dames ik ruim mijn eigen voorraad op!!!

start motoren (z.g.a.n en gereviseerd!)
zeer speciale voetsteunen bij rijder
chroom voor op het stuur
vlaggenmastje.
rugsteun tasje
kuip leertje
enz...


heb reeds advertenties op marktplaats staan.

verzend ook naar belgie let op aangepast tarief dan van toepassing!!

http://www.marktplaats.nl/z.html?query=goldwing+vierlingsbeek&categoryId=0&postcode=5821AZ&distance=0

IJSBLOK

Nou Harm, komaan, gooi nog eens wat in de aanbieding ! Binnenkort beginnen de solden-koopjes weer in België...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

harmdeboer

het merendeel is al verkocht... maar mochten mensen nog wat zoeken vragen kan altijd... en mijn prijzen zijn echt hollands veel voor weinig... (veel goederen voor weinig geld... :embarrassed: :grin:)

IJSBLOK

Citaat van: harmdeboer op 16 juni 2013, 22:35:52
het merendeel is al verkocht... maar mochten mensen nog wat zoeken vragen kan altijd... en mijn prijzen zijn echt hollands veel voor weinig... (veel goederen voor weinig geld... :embarrassed: :grin:)


En ik die dacht dat dàt "veel betalen voor..." was  :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Harm, de koopjes beginnen morgen in België, dus komaan....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

harmdeboer

http://link.marktplaats.nl/694315161

tijd voor verandering...

doe een GOED bod en hij is van jou!!!

waarom doe ik hem weg... ik ben ergens mee bezig en kan het geld daarom nu goed gebruiken... waar ben ik mee bezig... iets wat nog niet zeker is... maar het kost meer dan een 1800 en minder dan een rolls royce!!! maar het is wel heel duur... vandaar...


ook evt. mijn GL 1200 LTD kan verkocht worden maar daarover moet je maar contact met mij opnemen... die ga ik niet zomaar verkopen aan iedereen!!! :mrgreen:

IJSBLOK

Harm, heb dit topic afgesloten, alle links zijn niet meer geldig...

Als je weer wat in de aanbieding hebt, begin je maar een nieuw topic....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD