5 mei 2024, 08:19:16

2013 goe begonnen

Gestart door IJSBLOK, 11 januari 2013, 20:43:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohanVP

Dat heb ik mij ook al bedacht.
ik kan hem toch moeilijk te koop zetten met de tekst:
"versleten door te veel te kuisen"
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

IJSBLOK

Hopla, zijn we weer terug bij Wing67 zo !!!!!!!  :85: :85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

JohanVP

Goed idee om je rijvaardigheden eens op te frissen voor je gaat touren.
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

wing67

jaja, die van mij staat nog mooi te blinken hoor  :sign0098:

IJSBLOK

En met een propere fiets kan je goed beginnen...

Ondertussen heb ik het nieuw aangemaakte topic van JohanVP hier effe tussen geplakt, want gaat allemaal over hetzelfde !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

JohanVP

wel ja dat was niet de bedoeling van een nieuw topic te maken,
ik wilde de ritten en evenementen in de kalender zetten en ik dacht dat je de bestaande topic kon linken, maar het is dus omgekeerd.
zou systematisch moeten gebeuren vind ik. :017:
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

IJSBLOK

Oei, normaal moet ik dat doen ! Was het hier nog niet gebeurd, dan ?  Sorry....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

JohanVP

dan druk ik nu dus op dat dumpje ?? :s_laugh: :s_laugh:
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

wing67

yep ! dat r  :043: :043: je  :great:

IJSBLOK

Ik heb de voorbije 48 uur dus in de Eifel doorgebracht met Red Bull. Ik was woensdagavond ik het donker naar daar gereden, en dan zag je alleen af en toe in de berm wat sneeuw... Donderdag bleek het toch wel erger dan verwacht: de sneeuw was er aan 't smelten, maar maakte de rijbaan wel goed nat, en dat in combinatie met het zout was glibberig. Bovendien bleek dat de boeren daar hun mestafval nu op de nog bevrozen velden spuiten, want dat zou het beste zijn om de grond extra vruchtbaar te maken voor de zomer ! Her en der dus slijk, koeiedrek en wat nog meer op het asfalt ! Als dat geen bangelijke evenwichtsoefening was, ik was blij dat ik toch al enkele jaren ervaring heb met slechte weersomstandigheden, want een onervaren motorrijder zou hier afstappen en zijn moto verkopen, denk ik...

hier even een sfeerbeeld, foto is genomen vlak bij Olzfeld, op weg naar Kleinlangenfeld, in de zomer een prachtige asfaltbaan, eerst 13% omhoog, en dan meteen 13% naar beneden het andere dorp in..



En zo zie je de Led's achteraan ook even in werking op klaarlichte dag zonder te remmen....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Herkules

Prachtig !!
Zo zat ik 2 jaar geleden in Februari in de Vogezen... was nog met mijn GTR1400.... bakken zout die achteraf voor behoorklijk wat elende (kuis en polijstwerk) hebben gezorgd. Heb toen ook nog eens mijn GPS gevolg over een onverharde weg over de bergkam...  :shocked: :embarrassed:, dacht nooit dat ik hem zou kunnen rechthouden op een zuiver modderpad...Onderbroek was even bruin als moto..  :grin:

Maar ja Ijsblok, gevoel achteraf als het wel allemaal gelukt is,  is wel zaaaaalllig hé ?  :08:
Herkules

IJSBLOK

Inderdaad, gelukzalig achteraf dat het toch weer mooi geweest is....


Moet zeggen, voordeel was wel dat er weinig andere motorrijders waren, kon mijn handen dus mooi aan 't stuur houden, heb pas terug moeten zwaaien naar een motorrijder toen ik in Antwerpen was....


Maar bochten in schoonheid nemen was het ook niet altijd, ik heb vandaag haarspeldbochten stapvoets genomen...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

en ondertussen is de mooie r  :043: :043: je weer zo vuil als een pig, en half opgefreten van 't zout...  :great: bezig mene man ...

IJSBLOK

Stefan, je gelooft me waarschijnlijk niet, maar morgen krijgt die voor de derde keer in 4 dagen een sopje !

Ik ben ziek aan 't worden, denk ik....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

dat "sopje" zal niet veel meer goedmaken, van die "zoutrit" die je gemaakt hebt...  :043: :043: