27 april 2024, 22:37:22

Frietdag 2013

Gestart door wing67, 12 januari 2013, 23:34:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

Citaat van: texwing op 26 mei 2013, 09:20:28
volgetankt??.........is er geen drank bij de frieten dan?
laten we dan zo afspreken, diegene die niet volgetankt aankomt, betaald den drank..... :85: :s_laugh: :85: :s_laugh:
Goed idee jantje ? :grin:

Jantje Beton

Ok Witte da is af gesproken en Frank tanken met Belgische centjes hé :85: heb ze vandaag nog gereden toen ik langs kwam bij onze witte sliep hij nog (7.30  :015: :017:) een paar aanpassingen en super  :13:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

juno61

Dus Johan ,

zoals ik kan zien op je gemaakte fritdagrit moeten we bij "Het Varken" zijn

:85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:

Rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Jantje Beton

 :13: :13: :13: :08: :s_hi: je heb mail
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

texwing

Wij zijn van plan er een nacht hotel aan te plakken.......iemand ervaring met b&b of hotel in de streek?

chrisbiker

 :13: :13: ik heb het binnen  :sign0098: :sign0098: dank u
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

juno61

Citaat van: Jantje Beton op 26 mei 2013, 14:41:40
:13: :13: :13: :08: :s_hi: je heb mail

Thanks Johan ,
Komt in orde

rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

texwing

bedankt jan......... :85: start bij et varken snap ik nu ook........ :85:......mooie toer  :sign0098:

wing67

heylaheyla, wat hoor ik daar allemaal van varken..., dat varken is voor de week er na, bij Johan  :13:

John, ik heb nog volk uit het  Gentse die logeren in een B&B in het dorp hier, hier kan je misschien eens informeren of ze er nog een kamer vrij hebben, zie link --> http://www.hetdorpshuys.be
Mochten ze er geen plaats meer hebben kan je deze ook eens proberen --> http://www.bedandbeyond.be  is wel wat durder maar is echt allemaal design ginder, dit heb je nog nooit ergens gezien gehad..., een aanrader want ze zijn pas nog op tv geweest met hun B&B  :13:

Jantje Beton

 :08: :08: :08: :08: :08: :08: :08: :08: :017: :13: :13: :13: :13: :iagree:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

IJSBLOK

Jantje, jouw ritje haal ik niet, vrouwtje moet voor de middag nog werken.... Maar ik zal zuinig naar ginder snorren, dan hou ik nog wat over voor de terugweg als we zwaarder wegen...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

 :017: weerbericht geeft 19 graden en 0% neerslag  :13:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

LATEN WE HOPEN DAT DAT WAAR IS   :great: :great: :great: :great:

IJSBLOK

KMI :

Dit weekend en begin volgende week, wordt ons weer beïnvloed door een hogedrukgebied dat zich verplaatst van de Atlantische Oceaan naar de Britse Eilanden.

Zaterdag is het nog meestal bewolkt met kans op lichte neerslag. Vanaf zondag wordt het droog met regelmatig zonnige perioden.

Met een matige noordenwind blijft het dit weekend fris met maxima tussen 15 en 17 graden in het centrum van het land. Na het weekend kan het een paar graden warmer worden.
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

en dit kun je lezen in het Belang van Limburg :

We zullen nog enkele dagen regen moeten slikken, maar na het weekend zien de weerkaarten er veelbelovend uit. "Nog even geduld en dan komt er een lange droge periode aan", voorspelt weerman Ruben Weytjens.


"Met wat geluk is de zon zondag al van de partij. De temperaturen zijn nog niet schitterend, maar er komt eindelijk beweging in de zaak. Vanaf maandag krijgen we zeer waarschijnlijk een lange droge en zonnige periode. Maandag wordt het 20 graden, dinsdag klimt het kwik tot 21 of 22 graden en woensdag wordt het 23 graden, met veel zonneschijn. Zo'n mooie termijn hebben we deze lente nog niet gehad. Een opluchting, na het continue wisselvallige weer",


duim alvast voor zaterdag  :13:

Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen