29 maart 2024, 00:45:36

Wing 67

Gestart door wing67, 15 oktober 2010, 22:00:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

wing67

Hallo de mannen, en vrouwen natuurlijk....  :azn:

Hier de Stefan uit den Limburg, (42) wonende te Maaseik.
Ben al sinds 89 goldwingrijder en lid van de GWMCB, mijn eerste motor ooit was den elfhonderd, trouwens mijn eerste "brommerke" waar ik ooit op gereden heb, (ge had de verkoper eens moeten zien kijken toen ik ginder vertrok, die had het er niet zo stijf op!  )
Na een tweetal jaartjes heb ik 'm omgezet naar den twaalfhonderd, was al ne hele stap vooruit moet ik zeggen....  :whoo:

In 96 heb ik dan alles verkocht gehad, daar er andere prioriteiten waren, iedereen kent het wel, en heeft het meegemaakt, huisje, boompje, tuintje, kindje..., ik was ook maar een jonge twintiger, die goldwing reed, en ja, hier heb ik toen meermaals reactie op gehad, dit was ne motor voor "ouwe pekes", maar ik heb ze allemaal kunnen overtuigen, dat dit de enige echte luxemotor is, waar je comfort op hebt... 

Nu, na twaalf jaar (2008) kon ik het niet meer laten, want ik zou terug een goldwing kopen, zo gezegd, zo gedaan, maar dan nog maar een zijspanneke aanbouwen, want we zijn met zijn drietjes, en kunnen we alledrie er op uit, als het mooi weer is natuurlijk, want ik ben helaas geen winterrijder !

Voila, nu hebben jullie een idee wie ik ben, en hoop jullie op tijd en stond, eens te mogen ontmoeten, want mijn vrienden motorrijders van vroeger, zijn allemaal gestopt met motorrijden, niet dat ze terug met "kindjes" maken begonnen zijn of zo, maar den ene is ne keer op zijne bek gegaan en durft niet meer  , en den ander zijne rug staat te krom, maar ja, die reed eerst met ne "HD" (geen namen noemen), je zou voor minder !.....  :s_laugh:


Robert

welkom op het forum wing67
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

IJSBLOK

Welkom hier Stefan

Ben al blij dat hge ook niet schrijft dat ge nog een ander brommerke hebt ....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Brommerke, ne ROKET !!!!!!!

IJSBLOK

Kroket ?  :hum: :hum: :hum: :hum: :hum:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

loewieke

Welkom op dit prachtige forum.

Mvg Louis

juno61

Hoi stefan,

welkom ,jongen,hopen hier nog veel plezier te kunnen beleven
en veel bij te leren


greets
rafke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

patjen

welkom terug  wing 67 (stefan) :cool: :welcome:

goldwingvivi

welkom ventje  :58:

stout mike

welkom op het forum