27 april 2024, 21:14:26

Fritdag op 7 juni 2014

Gestart door Robert, 4 juni 2013, 20:04:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hugske

Voila staat in kalenderke


Mvg


Hugske
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

JohanVP

zo simpel moet dat zijn. :c017:
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

wing67

28 januari 2014, 09:25:45 #77 Laatste wijziging: 28 januari 2014, 13:12:02 door IJSBLOK
euh.... :017: dit staat in 2011 in de topic "road runner"  :017: :17:

Allez, het amputantenaartje - modderaartje heeft het dan maar samen gezet hier ! Nu goe ?

sanneke69

sanneke en rene komen zeker ook naar deze gezellige frietjes dag

xxx betaling zal ik zo snel mogelijk doorvoeren

Veerle

Citaat van: wing67 op 22 januari 2014, 09:35:39
Citaat van: webbies wife op 22 januari 2014, 08:55:58
Nee nee....het is niet van ni mee mogen of niet mee willen....het is spijtig genoeg van niet mee te kunnen  :embarrassed:  :03:
datum staat bijna een jaar op voorhand vast, en dan niet meekunnen .... :017: :017: :017: :17:

Nee...op mijn werk hebben ze besloten om het jaarlijks schoolfeest te organiseren op de frietdag  [IMG]http://smileys.on-my-web......daar hebben wij geen inspraak in en is een "verplichte" werkdag voor al het personeel! Alleee....in mijn geval zal het er nog beetje van afhangen of ik zal kunnen gaan want ik moet voor de 4e keer op klein 3 jaar tijd opnieuw onder het mes!
Tja....ze proberen er een nieuwe van te maken...zijn begonnen aan mijn voet...daarna mijn knie.....de laatste keer mijn aders tot in de lies.....nu de baarmoeder.....dus er is hoop, ze komen stillaan omhoog.....binnen een paar jaar een nieuwe kop hé!  :13: :13: :13:  :85:
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

wing67

Amaai das weer minder, ik zou zeggen veel sterkte ...  :king:

skipy

laat je ons iets weten hoeveel we moeten betalen
en naar we juist moeten komen
het is voor ons en net eind rijden wat geen probleem is hoor
tis maar dat we ginder niet verloren rijden he  :c017:

wing67

de webbie moet de forumrekeningnummer nog maar eens plaatsen hier, en het adres word tijdig vermeld via prive bericht, geen probleem...  :great:

Robert

Forum rekening

001-6091367-37
Bertels Robert
Goldwing.bbforum.be
2180 Ekeren

Voor niet Belgen of een Europese overschrijving :

IBAN: BE35 0016 0913 6737
BIC: GEBABEBB

VERMELD STEEDS UW FORUM NAAM EN AANTAL PERSONEN
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

wing67

Frietdag op zaterdag 7 juni, en het mooie weer is al besteld .... net zoals de voorgaande jaren
:great: :great:


Deze tekst is gekopieerd van afgelopen jaar .......


Even een update voor de nieuwe leden....

Na al enkele jaren een frietdag te hebben georganiseerd, natuurlijk ook met hulp van medeforumleden, organiseren we dit jaar als traditie terug "de frietdag" van het Goldwingforum  :13:

Afgelopen jaar waren we met 45 personen, en een 25 tal motoren dacht ik  :017:
Hieronder even de planning van deze dag, net zoals de voorgaande jaren, waar iedereen wel voor te vinden was... :great:



info voor de FRIETDAG!!!

Samenkomst bij Stefan, Viviane en Tessa om 10.30 @ 11.00 uur

Bij aankomst: 2 belegde broodjes per persoon en een lekker bakje koffie of thee, en een gezellige babbel natuurlijk...

Rondrit start stipt om 13uur, dit jaar onder begeleiding van Eddy omdat Jantje op deze datum spijtig genoeg in Duitsland op weekend is  :king:
Bij de tussenstop op de rondrit betaald ieder voor zich de eigen consumpties/drank/snack, zoals ook de kost van het veerpond als deze in de toer zou voorkomen... (zoals afgelopen jaar)

Aankomst na rondrit omstreeks 16.30u à 17.00u, is de frietkraam reeds aanwezig en het (fr) eetfestijn begint omstreeks 17.00u

Frieten, snacks, bicky à volontee vanaf 17.00u tot 19.00U

De Avond vullen we met een gezellige babbel, Stefan en Vivi en Tessa zorgen voor koffie en frisdrank en een versnapering !!

Dit alles voor de zeer democratische Prijs van 14.- Euro per persoon
Er gaat bij dit evenement 2 euro per deelnemend lid naar de Samaritaan riders voor hun goed doel !


Om misverstanden te voorkomen---> inschrijvingen zijn vooraf zoals ook de betalingen, de deadline voor inschrijvingen word achteraf hier nog vermeld, zal ongeveer twee weken voor het evenement aflopen!
Deadline voorbij = GEEN INSCHRIJVINGEN MEER !!

We hebben al heel wat deelnemers op de lijst, maar er kunnen er nog altij bij, hoe meer zielen hoe meer vreugd!  :great: :great:

IJSBLOK

Moet het niet (VR)eetfestijn zijn ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67


eric vdl

op de fritdag op 7 juni komen wij ook, maar zou er mij iemand kunnen zeggen of wij daar iets kunnen huren om te overnachten :017: :08:

Veerle

Kan je best is navragen bij Wing67....die weet misschien wel iets leuks in de buurt!

Met hoeveel komen jullie naar de frietdag???  :13:
Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden !

wing67

Citaat van: eric vdl op  8 februari 2014, 17:21:48
op de fritdag op 7 juni komen wij ook, maar zou er mij iemand kunnen zeggen of wij daar iets kunnen huren om te overnachten :017: :08:
hier kan je eens proberen, is heel vlakbij ... :great:

www.hetdorpshuys.be