Fbmc Vvmf manifestatie 14 september 2013

Gestart door stout mike, 10 juli 2013, 19:47:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juno61

Samenkomst vanuit Limburg

- op E 314 Rotselaar om 09.30u
veronderstel dat dit aan de ESSO pomstation is ,
vlak voor Leuven  :017: :017: :017: :017:

Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Bikervivi

14 september 2013, 16:37:51 #46 Laatste wijziging: 14 september 2013, 18:24:03 door Bikervivi
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1704550/2013/09/14/Motards-protesteren-tegen-Europees-keuringsproject.dhtml
Terug thuis,  denk niet veel meer dan een 800 man die het weer getrotseerd hebben, het viel er met bakken uit, we zijn aan t rondpunt samen gekomen,  Cooper en Annabel Alain Stout Mike, Chrisbiker onze kersverse wegkapitein waren er ook, 9.30 vertrokken, en hadden super begeleiding van onze wegkapiteins  en van de V Max club. In Waarloos stonden de politie en nog een een deel te wachten. Van daaruit onder politiebegeleiding naar Brussel, doet toch iets als ge ziet dat iedereen moet wachten voor ons. In Brussel zijn we op een zijweg gezet, en hebben toch meer dan 1 u moeten wachten. Totdat de toestemming er was om de wetstraat in te rijden. Daar een paar speeches gehoord, Joe vroeg carte blanche, wat door de waalse motorrijders enthousiast werd onthaald. Wij zijn vanuit de wetstraat huiswaarts gekeerd. Kuisen kan beginnen
http://www.mijnalbum.nl/Album=RPQOTBQV
Roadrunner 2010

Herkules

Inderdaad !
Plichten van onze staat weer vervuld... hopelijk helpt het iets...  :13:
't was nat, maar best plezant !
Maar 800 ??  Leken er meer....

Ga proberen morgen wat te poetsen...
Herkules

wing67

chapeau voor de "echte" motorrijders die dit weertje trotseerden en toch zijn gereden ..., sorry maar ik had vanmorgen "geen vermogen" ...  :043: :043: :043:

IJSBLOK

Ik had vermogen, maar moest lesgeven....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67


IJSBLOK

Ik zat droog binnen, dus viel mee....

Op de foto's val wel op dat Coopertje zijn vrouwtje haar mise-en-plie helemaal om zeep was door de regen...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

dat zijn ook echte DIE-HARDS héé , bangelijk...  :great: :great: :great:

Bikervivi

Hebben ons reuze geamuseerd, zeker geen spijt dat ik mee gereden ben. Alain ge zijt dan nog van schoten ook, wij ook. Inderdaad Cooper en Annabel zijn er altijd bij als er zo iets te doen is, er waren redelijk veel wings aanwezig,
Flatje staat alweer te blinken
Roadrunner 2010

wing67

hopen dat het nu niet voor niet geweest is héé , duimen maar ....  :great:

Cooper

Citaat van: Bikervivi op 14 september 2013, 22:32:42
...
Flatje staat alweer te blinken

Amaai , hier nog niet zenne. Binnengezet zodat hij kan opdrogen en kuisen zal voor in de week zijn.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

juno61

Zeikers van BRT en VTM hebben niets laten zien
van de manifestatie

hier een bijdrage van de RTBF

http://www.rtbf.be/video/detail_ils-ne-sont-pas-contents-les-motards?id=1853121

Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

hugske


:41:
k'Denk echt niet dat dit ons imago gaat opkrikken .De eerste die ze laten zien is er weer eentje met ne hoop lawaai , die er mede voor verantwoordelijk is dat mooie rustige wegen worden afgesloten voor de motors. Dacht dat in de oproep nochtans gevraagd was dat deze mensen zich zouden onthouden.
En ik wil ook dingen op mijn motorfiets zetten die niet standaard zijn, maar hiermee ga je als minderheidsgroep echt niet scoren.
:shocked:

Mvg

Hugske
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

wing67

 :iagree: Hugske, ze hadden weer den juste typ eruit gehaald, ze doen het wel met een bedoeling ons motorrijders in een slecht daglicht te zetten..... [IMG]http://smileys.on-my-web.

Bikervivi

Niet iedereen kan en wil meedoen, het gaat voornamelijk, nieuw banden ander merk keuring, scherm op mijne moto niet standaard keuring enz, kassa kassa, zo gaat het in duitsland eraan toe , ondanks een speciaal gebouwde motor en regen, kwam deze persoon toch, we zijn met over de 300.000 motorrijders, tussen de 800 en 2000 aanwezig waarvan dan nog de helft weer buitenlanders. 10.000 had meer effect gehad. De vraag is vooral door de vlaamse federatie's gestellt, en de Vlamingen zijn ook braaf geweest, de walen hangen veel meer samen en komen veel rapper op voor hun rechten.
Roadrunner 2010