28 maart 2024, 20:34:33

Goe begonnen 2014

Gestart door IJSBLOK, 21 augustus 2013, 10:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

IJSBLOK

21 augustus 2013, 10:48:46 Laatste wijziging: 11 februari 2014, 22:27:37 door IJSBLOK
Ja ja, 't is al goed !

Er waren er hier al aan 't zagen om dit in te richten, dus hier gaan we:

Goe begonnen is naar jaarlijkse traditie een "opfris-screening" voor de Goldwingers geworden, om aan het begin van het motorseizoen voor salonrijders toch weer even iedereen te laten wennen aan onze mooie machine, zodat de 'vaardigheden' van het motorrijden weer wat opgepoetst worden en iedereen weer wat wijzer en veiliger het jaar door kan.

Geplande datum is zaterdag 7  5 april 2014.

Waar is nog niet echt aan de orde, dat moet ik nog een beetje uitzoeken, maar het zou wel eens tussen Antwerpen en Boom kunnen plaatsvinden.

Zeker en vast komt er een parkours om toch een beetje evenwichtsoefeningen te doen, de afgelopen jaren is gebleken dat iedereen daar toch wel wat van op steekt. Maar ik speel met het idee om er een halve dag theorie aan te koppelen, een opfrissing van de Belgische wegcode, want al die aanpassingen van de laatste jaren zijn bij veel weggebruikers toch niet goed of juist begrepen, en dit kan problemen geven onderweg...

Of druist dit laatste in tegen jullie wensen ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

 :s_hi: Frank ,

daar ik dit een heel leerrijke initiatief vind ,
en het steeds gezellig is ,zal ik in normale omstandigheden wel bijzijn
ik sluit mij aan met de meerderheid ,wat het leerstof betreft

alvast een +1 van mij,
Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67


chrisbiker

 :s_laugh: yes,ja,oui voor mij +1
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

Winger-Marc


Herkules

Heel goed idee  :great: +1
Herkules

JohanVP

heb ik nu een verkeerde almanak?
7 april is een maandag (Paasmaandag?, dat staat er ook niet op, heb die gekregen van de turk van de nachtwinkel)

maar het staat genoteerd ik kom af.
Super initiatief trouwens.
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

IJSBLOK

11 september 2013, 22:14:12 #7 Laatste wijziging: 10 december 2013, 21:22:57 door IJSBLOK
Citaat van: JohanVP op 11 september 2013, 20:46:15
heb ik nu een verkeerde almanak?
7 april is een maandag (Paasmaandag?, dat staat er ook niet op, heb die gekregen van de turk van de nachtwinkel)

maar het staat genoteerd ik kom af.
Super initiatief trouwens.

Miljaar, miljaar, onze JohanVP is nog goed wakker ! Stom van me, 7 april is inderdaad een maandag. Maar tenzij ze in Turkije Pasen vroeger vieren, klopt er toch ook iets niet: Pasen valt op 20 april, dus Paasmaandag is 21 april....


Datum is dus aangepast naar 5 april 2014, toevallig de verjaardag van Cruiseman !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Okay ! drinks on Cruiseman :grin: :grin: :grin:

Jantje Beton

:017: :017: :017: DUS IJSPEGEL SLAAP  MAAR VERDER :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh: :s_laugh:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

IJSBLOK

Belangrijk even !

Blijkt dat ikzelf onmogelijk kan in april, en dat ik zelf hier de datum moet aanpassen. Ik weet het, 22 maart is vroeg, maar mijn bedoeling is toch om er eigenlijk een stuk 'opfrissing van de wegcode voor motorrijders' in te steken, en dan speelt het mindere weer geen rol...

tussen de kegeltjes kunnen we ook inlassen bij de frietdag, niet waar...  :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

bendegijzot, 22 maart  :shocked: das midden in de winter...  :embarrassed: :embarrassed: :17: :17: :015: :015: :015: :015:

Herkules

Zaalig !! Dan zweten we tenminste niet in al die kledij....  :great:
Herkules

IJSBLOK

Mag ik er u op wijzen dat op 21 maart officieel de lente begint !

We zijn er dan gewoon vroeg bij  :85: :85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

yep, zoals het internationale goldwingtreffen hier in Kaulille dit jaar..  :017: :017: :017:  die zaten in de sneeuw te koekeloeren  :embarrassed: :embarrassed: :king: :king: