29 maart 2024, 15:15:03

Goe begonnen 2014

Gestart door IJSBLOK, 21 augustus 2013, 10:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

weer een leerrijke dag achter de rug, bedankt aan iedereen die een steentje heeft bijgedragen, en ook de forumleden die er weeral bijwaren  :13: :13:

chrisbiker

 :13: :13: Nogmaals bedankt aan onze leerkracht,aan Herkules voor de locatie, en de forumleiders voor de organisatie  :sign0098: :sign0098: en de deelnemers  :08: :08:
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

hugske

Heel leerrijke dag achter de rug,   Bedankt aan Frank  en Alain en alle andere bijdragers   :s_good:

Absoluut meer van dat   :93:


Mvg

Hugske
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

Herkules

Het was niet alleen zeer leerrijk maar tegelijk ook zeer gezellig... toffe groep was het.
Ik heb ook genoten van de gezellige lunch samen... !
Het was een plezier voor ons om een steentje te kunnen bijdragen.

Maar vooral een grote dank aan Frank... !  We kunnen hier dan al wel eens lachen en schimpen omdat hij soms wat mensen de bon op slingert, maar hij heeft zich onbaatzuchtig ingezet om te zorgen dat wij, in ons eigen belang, onze hobby nog veiliger kunnen beoefenen. En op welk een leuke manier gebracht ... !
Bedankt Frank !
+1
Herkules

sniperdavid

Juist terug van 't werk en zo te zien heb ik weer eens iets interessants gemist.  :sad:

wing67

Citaat van: sniperdavid op 22 maart 2014, 22:58:05
Juist terug van 't werk en zo te zien heb ik weer eens iets interessants gemist.  :sad:
klopt !! zij die er niet waren hadden weeral eens ongelijk  :great: :great: misschien tot op een volgende keer  :08:

Cruiseman

Hawel gasten, eerst en vooral nen dikke merci aan Meester Frank voor de zeer interessante en supervoorbereide les. De interactie was er, en dat getuigt van een boeinde en goed voorbereide leerstof. Nen dikke merci aan Alain, niet alleen voor het ter beschikking stellen van zijn accomodaties, maar het belangrijkste, we zijn ontvangen geweest als familie en dat geeft een lekker gevoel. Superdag gehad, zeker voor herhaling vatbaar,
Thanks guys  :sign0098: :sign0098: :sign0098: :sign0098: :sign0098: :sign0098:
Lets Easy Ride

juno61

 :iagree: :iagree: :iagree: Albert

alhoewel zo een lekker gevoel was het niet,
toen we zagen hoe Frank zijn voorruit bescheten was ,
en die was vers ,zag hoe die duif nog het laatste eruit perste
:85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Dawingi

Citaat van: Cruiseman op 22 maart 2014, 23:40:17
Hawel gasten, eerst en vooral nen dikke merci aan Meester Frank voor de zeer interessante en supervoorbereide les. De interactie was er, en dat getuigt van een boeinde en goed voorbereide leerstof. Nen dikke merci aan Alain, niet alleen voor het ter beschikking stellen van zijn accomodaties, maar het belangrijkste, we zijn ontvangen geweest als familie en dat geeft een lekker gevoel. Superdag gehad, zeker voor herhaling vatbaar,
Thanks guys  :sign0098: :sign0098: :sign0098: :sign0098: :sign0098: :sign0098:

Awel Albert, ik had het niet beter kunnen verwoorden.    :sign0098: :sign0098: :sign0098:
I live to ride and ride to live !!!

Cruiseman

Juno, da was de ice Cream voor de Chris die was verzonden met de postduif  :85: :85: :85: :85:
Lets Easy Ride

IJSBLOK

Dank voor de leuke berichten, ik probeer m'n best te doen: ik hoop dat ik door zoveel mensen te bereiken toch minstens één ongeval te voorkomen, en dan heb ik goe werk geleverd...

De vraag wordt me gesteld om voor de afwezigen en zij die dat wensen ook op de frietdag nog een moment te voorzien waarbij de motorrijders die dat wensen wat evenwichtsoefeningen kunnen doen.... want geef maar toe, zij die er waren weten nu wat het is om stil te zitten op hun wing met de voeten aan de grond zonder draaiende motor...  :great: :great: :great: :great: :great:

Zijn er geïnteresseerden ????
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

JohanVP

Hoi Ijsblok,

eerst en vooral  :sign0098: voor gisteren, dat was een "uitgebalanceerde" dag!    :c017:
+1

Ook Alain bedankt voor de gastvrijheid, de koffie en de verwarming   :13: :13: :13:
+1

Was leuk en gezellig, natuurlijk wordt de gezelligheid ook gemaakt door de aanwezigen, en dat mogen er gerust wat meer zijn volgende keer.

voor de frietdag ben ik zeker geïnteresseerd om nog wat meer evenwichtsoefeningen te hebben, al dan niet als alternatief voor de rit die dag.
JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

juno61

Wat er ook beslist word voor de frietdag ik sluit mij bij aan,

maar is dit wel een goed idee  :017: :017: ,
daar we samen met de vrouwen een gezellige dag van willen maken, (wat ook de bedoeling is van de fritdag)
met eerst gezellig de begroeting en bij kletsen  ,waarna er een mooie rit gereden word ,en erna het aanvallen van de frietkot ,
als we gaan vertellen dat er tussendoor nog wat oefeningen gaan gemaakt worden ,denk ik dat er vrouwen gaan bij zijn die gaan afhaken,

laat hier eens weten ,wat de meerderheid hierover vind
Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Bikervivi

Persoonlijk denk ik dat Rafke gelijk heeft, de meerderheid van de Lady's rijd graag mee, en aan een screening hebben zij niets
Roadrunner 2010

wing67

moet rafke gelijk geven, de dames gaan niet meer mee willen komen denk ik zo.... :017: