Fbmc Vvmf manifestatie 14 september 2013

Gestart door stout mike, 10 juli 2013, 19:47:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

Dat zie je ook aan die lul met dat strikske, die "hangt" ook rapper samen aaneen...  :s_laugh:

Cruiseman

Als je het mij vraagt is dit een schoolvoorbeeld om de hele operatie in den doofpot te steken  [IMG]http://smileys.on-my-web.
Nergens niets of nauwelijks van gezien of gehoord. Democratie noemen ze het hier in belgiekske ??
Zoals Urbanus al zong,  MANIPULATION DU PEUPLE

Lets Easy Ride

chrisbiker

Citaat van: Bikervivi op 15 september 2013, 13:07:55
Niet iedereen kan en wil meedoen, het gaat voornamelijk, nieuw banden ander merk keuring, scherm op mijne moto niet standaard keuring enz, kassa kassa, zo gaat het in duitsland eraan toe , ondanks een speciaal gebouwde motor en regen, kwam deze persoon toch, we zijn met over de 300.000 motorrijders, tussen de 800 en 2000 aanwezig waarvan dan nog de helft weer buitenlanders. 10.000 had meer effect gehad. De vraag is vooral door de vlaamse federatie's gestellt, en de Vlamingen zijn ook braaf geweest, de walen hangen veel meer samen en komen veel rapper op voor hun rechten.
Ze Hebben allemaal geen vermogen zoals wij hebben he Viv.  :a012:  :whoo:
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

Herkules

Tja... een betoging van 2000 man ... daar wordt weinig persaandacht aan besteed.
Tenminste... als het niet politiek is.
Als je een betoging in Borgerhout doet met 100 man die wat tegen "buitenlanders" schreeuwen... staat het land op zijn kop en kranten er bol van.
Zo ROOD zijn onze nationale zenders ... en niet alleen in Wallonië !!

Quantité Négligable... zijn wij. Dokken of oprotten ! Zo denken ze...
Wij vertegenwoordigen geen groot economisch of politiek blok ! Dus...niemand investeerd hier zijn tijd in.

We have to go "underground" my friends !! :lipsrsealed:
Ik schrijf mij alvast in voor een rit naar Straatsburg... als daarvoor opgeroepen wordt !
En ondertussen geniet ik eens te meer van alles wat niet standaard aan mijn Wing hangt....  :grin: zo lang het nog kan.
Herkules

IJSBLOK

Citaat van: Herkules op 19 september 2013, 22:02:47
Tja... een betoging van 2000 man ... daar wordt weinig persaandacht aan besteed.
Tenminste... als het niet politiek is.
Als je een betoging in Borgerhout doet met 100 man die wat tegen "buitenlanders" schreeuwen... staat het land op zijn kop en kranten er bol van.
Zo ROOD zijn onze nationale zenders ... en niet alleen in Wallonië !!

Quantité Négligable... zijn wij. Dokken of oprotten ! Zo denken ze...
Wij vertegenwoordigen geen groot economisch of politiek blok ! Dus...niemand investeerd hier zijn tijd in.

We have to go "underground" my friends !! :lipsrsealed:
Ik schrijf mij alvast in voor een rit naar Straatsburg... als daarvoor opgeroepen wordt !
En ondertussen geniet ik eens te meer van alles wat niet standaard aan mijn Wing hangt....  :grin: zo lang het nog kan.

Hoe ? Is die niet helemaal standaard, dan ???
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Herkules

Herkules

IJSBLOK

Ik heb de mijne zo gekocht, heb enkel de lichtjes vervangen....  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD