26 april 2024, 22:03:56

Goe begonnen 2015

Gestart door IJSBLOK, 12 februari 2015, 22:20:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cruiseman

Citaat van: Dawingi op  1 maart 2015, 12:24:30
Citaat van: Cruiseman op 28 februari 2015, 13:40:36
Voilà, terug in het land, project cancelled, volgende week naar de UK voor het opstarten van nieuw project. Dus terug actief in de Belgische motorwereld. Behalve als ik gegijzeld zou worden, ben ik zeker van de partij  :13: :13: :13: :13:

Hoi Albert,
Onverwachts terug belg geworden ?
Kan gebeuren hé.
Maar niet getreurd    :03:
wij sluiten jullie met veel liefde terug in onze armen   :1rij:
Groetjes
Danny

Thanks Bro ????????????
Lets Easy Ride

Cruiseman

Citaat van: wing67 op  1 maart 2015, 13:49:30
Citaat van: Cruiseman op 28 februari 2015, 13:40:36
Voilà, terug in het land, project cancelled, volgende week naar de UK voor het opstarten van nieuw project. Dus terug actief in de Belgische motorwereld. Behalve als ik gegijzeld zou worden, ben ik zeker van de partij  :13: :13: :13: :13:
fijn te horen dat je wel en gezond terug bent, want "you never know" ...  :017: :017:  maar je had wel een beetje zon kunnen meegebracht hebben héé, want hier is het nog steeds een beetje triestig, ik hoop dat het zout snel van de baan is want ik kijk al uit naar een ritje...  :great:

Hoy Stefan, ik heb de zo'n besteld voor 4 April  :08: :08:
Lets Easy Ride

IJSBLOK

Voor alle duidelijkheid:

De bedoeling is om aan het begin van het motorseizoen weer even het evenwicht en het 'goede gevoel' op de motorfiets terug te vinden, het evenwicht bij trage manoeuvres.

Dit gaat met een grote toerbuffel als de onze niet op een doorsnee uitgezet parcourtje, daarom dat ik dit wat aangepast heb naar onze zwaardere modellen.

Maar omdat wij een tolerant forum zijn en niemand uitsluiten, mogen ook familie en vrienden gerust komen "meespelen", we sluiten niemand uit... Als die natuurlijk met een 250cc cross-modelleke komen, gaan ze weinig plezier beleven aan ons parcours, maar alle zwaardere uitvoeringen zullen wel wat opsteken van deze dag...

wie komt er nog ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Frank ik bren 322 man mee
:85: :85: :85: :85: :85:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

hugske

Citaat van: IJSBLOK op 18 maart 2015, 23:40:36
Voor alle duidelijkheid:

De bedoeling is om aan het begin van het motorseizoen weer even het evenwicht en het 'goede gevoel' op de motorfiets terug te vinden, het evenwicht bij trage manoeuvres.

Dit gaat met een grote toerbuffel als de onze niet op een doorsnee uitgezet parcourtje, daarom dat ik dit wat aangepast heb naar onze zwaardere modellen.

Maar omdat wij een tolerant forum zijn en niemand uitsluiten, mogen ook familie en vrienden gerust komen "meespelen", we sluiten niemand uit... Als die natuurlijk met een 250cc cross-modelleke komen, gaan ze weinig plezier beleven aan ons parcours, maar alle zwaardere uitvoeringen zullen wel wat opsteken van deze dag...

wie komt er nog ?

We mogen weer kegels mollen   :grin:

Mvg

Hugske
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

lodde

Hallo wingers zet er de Lodde nog maar bij Gr Lodde
PS laat zien dat het bericht aangekomen is

IJSBLOK

Prima Lodde, is genoteerd.

Enkele dagen vooraf stuur ik een mail met de juiste locatie naar de deelnemers...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

lodde


JohanVP

Dag Wingers,

Dit is balen!
4 april voormiddag moet ik lesgeven in Heverlee van 9u30 tot 12u30.
Dus eer ik dan in Antwerpen ben zal het 14u zijn en dan is het feest voorbij zeker?
doeme toch.

Tot hoe laat zou het programma duren?

JohanV
GL1800DL 2012  104000km
roadrunner 2012
[IMG]

IJSBLOK

Allez, hopla:

Bedoeling is om samen te komen centraal in de Antwerpse haven, waar we tegen 10.00 uur beginnen met een lekker tasje koffie !

Daarna begint het echte werk, en we starten met het terugdraaien tegen lage snelheid, om daarna op "de grote plein" aan de historische site van General Motors (Opel Belgium) te slalommen.
Ook het rijden op rotte kasseien komt aan de beurt, en tot slot gaan we ook eens aan hogere snelheid de ideale bocht proberen te nemen...

Kortom, het nieuwe seozpen wordt Goe Begonnen !

Strategisch probleempje was dat op zaterdag en zondag de Antwerpse haven eigenlijk een beetje "doods" is, heel veel bedrijven liggen stil, raar eigenlijk voor zo'n wereldhaven. Voor een hap tussen de middag moeten we dus inventief zijn. We vragen aan elke deelnemer een milde schenking van 5 euro, en Mevrouw IJSBLOK brengt dan broodjes, we kijken nog even of het een waaier van verschillende broodjes wordt, of we echt broodjes naar wens gaan bestellen. Normaal komen we zeker toe met die 5 euro, de overschot wordt gebruik voor de drank en/of een bijkomende bedragje voor de Samaritan Riders.

Dus graag een persoonlijk berichtje naar mij toe, en zeg met hoeveel personen je komt ! Ook niet Goldwingrijders mogen (achteraan  :s_laugh:) aansluiten, uiteraard, dat was al gezegd !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Citaat van: JohanVP op 25 maart 2015, 22:45:48
Dag Wingers,

Dit is balen!
4 april voormiddag moet ik lesgeven in Heverlee van 9u30 tot 12u30.
Dus eer ik dan in Antwerpen ben zal het 14u zijn en dan is het feest voorbij zeker?
doeme toch.

Tot hoe laat zou het programma duren?

Dan sluit je toch gewoon bij aan, Johan ! Van Heverlee naar de Antwerpse haven ? Dan ben je daar toch om 13.30 uur...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

zeg Frank, Antwerpen is toch groot genoeg er zullen toch wel handelszaken zijn waar we iets kunnen eten wat we willen??  :017: :017:

Cruiseman

Citaat van: wing67 op 28 maart 2015, 23:24:07
zeg Frank, Antwerpen is toch groot genoeg er zullen toch wel handelszaken zijn waar we iets kunnen eten wat we willen??  :017: :017:

Ik volgend de bende, zolang dat we maar van de GW kunnen genieten  :08:
Lets Easy Ride

eric vdl

ik zal mijn best doen om toch te kunnen komen, want zaterdag om 7h s'morgens word er beton gestort voor de nieuwe garage

Herkules

Mannen,

Ik heb slecht nieuws : de stukken die ik deze week moest hebben zijn er niet gekomen. Dus ik krijg mijn motor niet tijdig meer klaar  :03: :03: :03: :c002:
Situatie ziet er momenteel zo uit :
- kuip eraf volledig af
- dashboard eraf
- vork eruit
- balhoofd compleet eruit
- linkse radiator los..
- enz....



Maar... desalniettemin zal Herkules ook dit jaar weer voor de koffie zorgen...  :08: Ik zie jullie zaterdag.
Herkules