29 maart 2024, 07:48:41

T'is bekans zover

Gestart door Bikervivi, 13 september 2015, 19:48:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bikervivi

Roadrunner 2010

juno61

15 september 2015, 09:26:43 #1 Laatste wijziging: 15 september 2015, 09:28:39 door juno61
 :s_hi: Vivian

Zoals ik Je eerder zei  ,
het KAN zijn dat ik afkom ,
is van bij uit een serieuze rit ......181Km tot ginds ,dan moet ik nog ginds een rit van 180Km rijden en dan nog eens 181Km terug naar huis ,dus al bij al 542 Km
zal afhangen van het weer ,en van hoe laat ik s'avonds in mijn bed gekropen ben (Verjaardags feestje)

:08: Rafke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

chrisbiker

Citaat van: juno61 op 15 september 2015, 09:26:43
:s_hi: Vivian

Zoals ik Je eerder zei  ,
het KAN zijn dat ik afkom ,
is van bij uit een serieuze rit ......181Km tot ginds ,dan moet ik nog ginds een rit van 180Km rijden en dan nog eens 181Km terug naar huis ,dus al bij al 542 Km
zal afhangen van het weer ,en van hoe laat ik s'avonds in mijn bed gekropen ben (Verjaardags feestje)

:08: Rafke

:grin: :grin: Ze geven goed weer Rafke, (niet zoals vandaag dus) ik zou morgen vroeg onder de wol kruipen, want het is een heel mooi rit  :85: :85: :welcome: tot zondag dus  :s_hi: :s_hi:
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

juno61

 :s_hi: Chrisbiker ,
ben ervan overtuigd dat het een mooie rit gaat zijn ,
heb de omgeving ,waar de rit doorgaat al meermaals gereden ,
indien er nog Limburgers meewillen graag een seintje

Rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

eric vdl

 :s_hi: rafke

ze geven morgen mooi weer en zou deze rit ook eens willen rijden
kunnen wij anders onderweg ergens afspreken?

groeten eric

Cooper

Wij verzamelen om 8u aan't tankstation te Kruibeke, vertrek omstreeks kwart na 8 - half negen.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

eric vdl

Citaat van: Cooper op 19 september 2015, 19:58:21
Wij verzamelen om 8u aan't tankstation te Kruibeke, vertrek omstreeks kwart na 8 - half negen.
[/quote

naar kruibeke  voor mij is 80 km en dan moet ik terug keren met jullie van waar ik kom
zou het mogelijk zijn om in drongen even de afrit 13 te nemen ?dit is ook een tankstation, ik zou dan zorgen dat ik daar ben rond 8 h 45 

eric vdl

dit was echt een mooie rit ,en voor herhaling vatbaar :13:
het was dan ook een heerlijke zomerse dag

juno61

 :iagree: Eric ,

mooi weer ,goed gezelschap en weer een hoop bekende gezichten gezien
bij thuiskomst weer 548 Km bij op de teller

:08:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

chrisbiker

 :iagree: :iagree: Het was inderdaad een mooi rit, spijtig genoeg, Zondag was ik gestraf, mocht niet meespelen, ik was daar om jullie in goede baan te lijden, en zo te zien is het gelukt  :85: :85: :85:
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

IJSBLOK

Gestraft ? Gestraft ? Wees maar blij dat je nog mag mee doen, nu je Golwing te koop staat !  :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Citaat van: chrisbiker op 22 september 2015, 21:44:30
:iagree: :iagree: Het was inderdaad een mooi rit, spijtig genoeg, Zondag was ik gestraf, mocht niet meespelen, ik was daar om jullie in goede baan te lijden, en zo te zien is het gelukt  :85: :85: :85:

zal wel zijn, ons in goede banen lijden ,je had de route twee keer op mijne GPS gezet
:85: :85: :85: :85: :85:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Dan is het niet moeilijk dat jij zoveel kilometertjes doet, he Rafke :grin: :grin: :grin: :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

 :iagree: Franky ,

dan hebben ze het trofee voor de verst komende
aan de verkeerde persoon gegeven  [IMG]http://smileys.on-my-web.
en heb ik zondag 1096 Km gemaakt pffffffffffffff
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Bikervivi

Rafke gij se sloeber, volgende keer krijgde gij een dikke beeze  van de Chris
Roadrunner 2010