Storm

Gestart door ferre, 11 november 2010, 11:32:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

Hey Domi,  :undecided: :undecided: :undecided: dat is daar menes zo te zien...., miljaarde, daar is toch geen kelder onder die woning hoop ik....?? :17: :17: :17: :017:

Jantje Beton

Zie je het al gebeuren met onze BBQ   [IMG]http://smileys.on-my-web. :violent-smiley-007: :violent-smiley-007: :violent-smiley-007: :violent-smiley-007: :violent-smiley-007: :violent-smiley-007:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

IJSBLOK

Hela, verzopen houtskool is héél moeilijk aan te steken... Dus ik begrijp zijn angst...

Gelukkig zijn de flesjes bie.... heu .... melk waterdicht verpakt, hé, Jantje....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Ja , :undecided: :undecided:

heb ik direct aan gedacht ,aan die camping ,Domi
staat de terras dan ook onder water ,die stond maar
een paar tredes hoger dacht ik ,niet ?
erg als je al die ellende ziet, hééé

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Cooper

Als de natuur het meent kunnen we maar één ding, en dat is alles ondergaan (wat een woordkeuze in dit geval  :grin:) dan zijn we met al onze hightech en know-how maar nietige radertjes in dit hele bolwerk.

Sterkte voor de getroffenen!
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

Gelijk heb je, cooper, moet verschrikkelijk zijn om mee te maken...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Domi

het is inderdaad niet om te lachen voor de mensen die hier hun kelders en garages onder water hebben staan, wij wonen gelukkig bovenaan de berg ijna en hebben er geen last van .

Dus ijsblok wij worden niet geevacueerd gelukkig, op de camping staat het water nu nog hoger of op de foto's , heb er helaas geen andere foto's van .

Rafke je weet waar de ingang is van de camping juist naast de brug , wel het water staat tot daar al op de straat dus ja de terras staat onder en denk ook het cafe , is pas twee weken geleden volledi opnieuw geschilderd geweest , is heel erg voor die mensen om te mee te maken .

Ze hebben al ons opgebeld om alles te gaan helpen opruimen als het water weg is , echt nie te doen

juno61

Ja Domi , :undecided: :undecided:

vind het echt balen voor Jaap en Annabel
nog zo een jong koppel en al die tegenslag ,
en denk ook dat de cafe zelf ,ook onderwater staat
als jij zegt dat het water tot aan de brug komt ,
hoop voor Jaap dat hij goed verzekerd was ,

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Domi

8 januari 2011, 00:27:24 #263 Laatste wijziging: 8 januari 2011, 00:29:39 door Domi
jA HOE HIJ VERZEKERD IS WEET IK NIET MAAR DENK DAT DIT WEL INORDE IS MAAR JA ZOALS JE ZEGT LAAT HET ONS HOPEN


wing67

Manman, wat erg, leef met die mensen mee..... :17:

golowing

En velen met U  :great: