Goe begonnen 2019 op 4 mei 2019

Gestart door IJSBLOK, 18 november 2018, 21:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

IJSBLOK

18 november 2018, 21:29:11 Laatste wijziging: 7 maart 2019, 21:58:07 door IJSBLOK
Hier overweeg ik, voor een deel in samenwerking met de Samaritan Riders, om het in twee delen aan te pakken.

Een uit de kluiten gewassen rit zoals in 2018 met enige moeilijkheidsgraad op zaterdag 6 april

Een bochtenstage voor de mindere durvers, maar daarvoor moet ik met Bikervivi nog een datum verzinnen.


Waarom in 2 delen?
Ik vernam dat de rit van 2018 bij de deelnemers toch wel ervaren werd als een fijn gebeuren, maar langs de andere kant hoor ik ook geluiden dat een aantal motorrijders zouden afhaken omdat ze het bochtenwerk niet goed genoeg onder de knie hebben. Iedereen is uiteraard welkom bij beide onderdelen, dat spreekt voor zich.

Wel moet je zeker je portefeuille meebrengen, dit jaar  :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

 :c017: Frank ,

Bij deze deze datum ook al vast gelegd ,
Bij goede gezondheid zal ik er weer bij zijn ,

En hoe bedoel je portefeuille meebrengen ?????
dacht dat de leraar de leerlingen ging tracteren  :85: :85:

:victory: rafke xx
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Droom jij maar verder....  :043: :043: :043: :043:

Wie was er in 2018 bij zonder portefeuille?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Citaat van: IJSBLOK op 18 november 2018, 22:46:07
Droom jij maar verder....  :043: :043: :043: :043:

Wie was er in 2018 bij zonder portefeuille?

Gij geloofd ook alles wat ze U vertellen héééé ,,,,,,,,,,,,,,,,PLONS met beide voeten erin  :85: :s_laugh: :85: :s_laugh: :85: :s_laugh:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Bikervivi

Eerste deel lukt voor ons jammer genoeg niet de dag erna zegening, voor de andere datum gaan we eens samenzitten
Roadrunner 2010

wingerd

hallo

ik behoor nog bij de mindere durvers in verband met het bochtenwerk
In welke regio zou men deze stage geven  :c017:

IJSBLOK

Grote toer richting Ardennen, bochtjes oefenen zal in de kempen gebeuren, zoals het er nu uitziet...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Dawingi

Citaat van: IJSBLOK op 10 januari 2019, 22:20:02
Grote toer richting Ardennen, bochtjes oefenen zal in de kempen gebeuren, zoals het er nu uitziet...

Verdorie Frank,
waarom rij ik dan altijd naar de Ardennen om daar bochtjes te rijden   :41: :93:

Misschien toch maar beter in de Kempen blijven volgende keer.

Grtjs
I live to ride and ride to live !!!

IJSBLOK

7 maart 2019, 22:13:26 #8 Laatste wijziging: 7 maart 2019, 22:14:58 door IJSBLOK
Dus zoals u merkt zal de grote rit plaatsvinden op 6 april. Iedereen mag mee, maar hou er rekening mee dat deze rit toch voor de geroutineerde rijder is. Wie nog niet al te zeker is op zijn/haar motorfiets, moet niet meedoen aan deze rit die van thuis tot thuis toch al gauw over de 500 km is. Ook Sammekes zijn natuurlijk welkom, lawaaibrommerkes moeten wel achteraan aansluiten, 't is maar voor 't milieu  :13: :13: :13: Zie hiervoor het afzonderlijke topic:

https://www.goldwingforum.be/index.php?topic=2917.0

Maar!
Op aanvraag gaan we dit jaar ook een oefendag voorzien, met de klassieke slalom en smalle doorgang. Kan zeker geen kwaad, het gaat om evenwichtsoefeningen, leuk voor iedereen om te oefenen. Daarvoor houden we het op zaterdag 4 mei 2019, hou die dag dus maar al vrij.
We zitten nog even vast over een juiste locatie, een grote open plek vinden op een zaterdag is niet altijd zo simpel, maar we houden jullie op de hoogte.

En ja, voor elk van deze screenings krijgt u als deelnemer een attest, dat bij sommige verzekeringsmaatschappijen goed is voor 10% korting!
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

hugske

8 maart 2019, 00:23:14 #9 Laatste wijziging: 8 maart 2019, 12:13:20 door hugske
Citaat van: IJSBLOK op  7 maart 2019, 22:13:26
Dus zoals u merkt zal de grote rit plaatsvinden op 6 april. Iedereen mag mee, maar hou er rekening mee dat deze rit toch voor de geroutineerde rijder is. Wie nog niet al te zeker is op zijn/haar motorfiets, moet niet meedoen aan deze rit die van thuis tot thuis toch al gauw over de 500 km is. Ook Sammekes zijn natuurlijk welkom, lawaaibrommerkes moeten wel achteraan aansluiten, 't is maar voor 't milieu  :13: :13: :13: Zie hiervoor het afzonderlijke topic:

https://www.goldwingforum.be/index.php?topic=2917.0

Maar!
Op aanvraag gaan we dit jaar ook een oefendag voorzien, met de klassieke slalom en smalle doorgang. Kan zeker geen kwaad, het gaat om evenwichtsoefeningen, leuk voor iedereen om te oefenen. Daarvoor houden we het op zaterdag 4 mei 2019, hou die dag dus maar al vrij.
We zitten nog even vast over een juiste locatie, een grote open plek vinden op een zaterdag is niet altijd zo simpel, maar we houden jullie op de hoogte.

En ja, voor elk van deze screenings krijgt u als deelnemer een attest, dat bij sommige verzekeringsmaatschappijen goed is voor 10% korting!

Na 2 jaar zo goed als niet op mijn wing gereden , zal dat zeker nutig zijn . Dus als ik kan zal ik er bij zijn
Eerst nog een nieuwe batterij en een groot onderhoud , zo erg is het  :sign0085: :sign0085: :sign0085:


Mvg,

Hugske , 

ps :altijd bereid mee te zoeken, naar de open plek .
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

pierwing

4mei gaat niet lukken voor mij ben dan bochtjes pakken in de eifel,maar dit is misschien iets.
Domein Teunenberg in Olen is een groot terrein ,ben daar al een paar keer geweest om motogymkhana te doen met het 2 fast forum.

IJSBLOK

Citaat van: pierwing op  8 maart 2019, 17:00:10
4mei gaat niet lukken voor mij ben dan bochtjes pakken in de eifel,maar dit is misschien iets.
Domein Teunenberg in Olen is een groot terrein ,ben daar al een paar keer geweest om motogymkhana te doen met het 2 fast forum.

Is gekend, daar ging de eerste goed begonnen door... Zijn ondertussen strenger geworden !  :grin:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Is normaal héééé frank toen was ik daar aanwezig   :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Dit was me een beetje ontgaan,  maar zeker niet vergeten!
Voor de liefhebbers, als er interesse is, gaan we toch tussen 9 en 12 uur op 4 mei het parcours uitzetten. Ik heb geen tijd gehad om een goed stekje te zoeken, en mits de Teunenberg in Olen hier al genoemd is....


Ik ga er wel nog even langs om te kijken of de mogelijkheden er nog zijn.

Wie komt daarheen op 4 mei?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

stout mike

ikke graag frank voor mijn vertrek naar belgisch treffen maar alleen mits goede begeleiding he.