28 maart 2024, 17:51:27

Frietdag 2020

Gestart door wing67, 30 september 2019, 10:19:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

Citaat van: wing67 op 30 september 2019, 10:19:07
Hallo Goldwing vrienden.

Mijn lieve vrouw kwam gisteren met het idee nog eens terug een Forum frietdag te organiseren komend jaar met bijhorende rondrit , op zaterdag in het tweede weekend van Juni , dus 13 Juni 2020 als ik mij niet vergis.
Bij voldoende belangstelling kunnen we dit nog eens herhalen, want het is weer lang geleden  :iagree:

Onze vriend Rafke Juno zou graag weer een rit in mekaar willen steken om de streek nog eens onveilig te maken  :grin:

Hoe ziet de dag er dan uit:

In de voormiddag rond 10 uur komen we samen op ons adres, waar we jullie voorzien van een ontbijt alà voorgaande jaren, pistoléé's met beleg en koffie of thee, of iets fris voor diegene die dat wensen.
Samen kunnen we ondertussen nog eens wat herinneringen ophalen, en genieten van "de oude tijd"...  :ecomcity:

In de namiddag omstreeks 13.00u vertrekt de rondrit onder begeleiding van Rafke, mochten er personen zijn die kunnen meehelpen als wegkapitein..., graag, altijd prettig voor de groep om vlot te kunnen doorrijden, laat het gerust aan Rafke weten....  :sign0098:

Tegen 16.00 à 16.30u zijn we terug op ons adres na de rondrit, en staat er een frietwagen klaar om jullie honger te stillen, à-volan-tee natuurlijk, wie met honger naar huis gaat heeft een probleem zou ik zeggen...  :grin:

De prijs hiervan is momenteel nog niet bekend daar ik hier eens terug achter moet gaan, het is ook alweer jaren geleden dat we dit georganiseerd hebben, maar zal denk ik wel tussen de 15 à 20 euro liggen per persoon.

Heb je ondertussen geen Wing meer, zoals wij  :03: , kom dan gewoon met de auto (of fiets of taxi), het is geen probleem..., het gaat om het gezellig samen zijn...  :welcome:

De leden die tot vandaag hebben toegezegd er zeker bij te willen zijn som ik hieronder even op, wil je ook van de partij zijn dan meld je hieronder in dit topic.

3 ... Stefan, Vivi & Tessa
2 ....Danny en Magda
1 ... Bikervivi en hopelijk Bickywarrior ?
2 ... Chris en Lena
2 ... Cooper & lady Cooper
2 ... Hercules & lady Hercules
1 ... Marc van Beek  (ken zijn forumnaam niet meer)
2 ... Juno & Lady Juno
2 ... Goldwingpoes & Janina
2 ... Hugo & Patricia
2 ... Ijsblok & lady
2 ... Sanneke en René
2 ... jochevy en lienchevy
2 .... Cruiseman albert en lady
2 .... Goldfinger Jozef & wilma
2.... Erik Vdl en misses
2.... Xel en misses
1 ... Marccc
2.....Goldwingfan stefan & lady
2.....Jantje beton en merielle
4.... Johan VP, Kathleen & kids


Wil je er graag bij zijn, laat het even weten zou ik zeggen..... :08:

Stefan, Viviane en Tessa...  :13:


Even een belangrijke aanvulling: naar aloude traditie betaalt het forum het ijsje aan de ijskar na het eten van het frietje!

Allen daarheen, dus!  IJSBLOK

Lijstje is weer aangedikt, we zijn al met 42 personen ... :sign0098: :13:

jochevy

29 december 2019, 14:28:42 #61 Laatste wijziging: 29 december 2019, 14:30:17 door jochevy
ja, stefan, hebt ge u buren hier al van op de hoogte gebracht, al die brullende motoren in het stille en afgelegen kempisch straatje ,zijn er al rap 20 stuks nu .tis nu ook het moment, nog een tip, als ge u afdekhoes nog liggen hebt, van ze over ne moto te trekken en er een foto van te maken hé

Jantje Beton

Jaren terug toen stond het straatje heele maal vol het was de foor van Luik
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

dat straatje heeft nog al vol gestaan hoor, zelfs al met meer dan 20 wings, dus dat is geen probleem hoor, het is te hopen dat we zoals met de "oude" edities het weer weer mee gaan hebben, want daar hebben we tot nu toe altijd geluk mee gehad  :iagree: :sign0098:

IJSBLOK

Citaat van: jochevy op 29 december 2019, 14:28:42
ja, stefan, hebt ge u buren hier al van op de hoogte gebracht, al die brullende motoren in het stille en afgelegen kempisch straatje ,zijn er al rap 20 stuks nu .tis nu ook het moment, nog een tip, als ge u afdekhoes nog liggen hebt, van ze over ne moto te trekken en er een foto van te maken hé

Een Goldwing brult niet, die zingt...  :lipsrsealed: :lipsrsealed: :lipsrsealed:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

Citaat van: wing67 op 30 september 2019, 10:19:07
Hallo Goldwing vrienden.

Mijn lieve vrouw kwam gisteren met het idee nog eens terug een Forum frietdag te organiseren komend jaar met bijhorende rondrit , op zaterdag in het tweede weekend van Juni , dus 13 Juni 2020 als ik mij niet vergis.
Bij voldoende belangstelling kunnen we dit nog eens herhalen, want het is weer lang geleden  :iagree:

Onze vriend Rafke Juno zou graag weer een rit in mekaar willen steken om de streek nog eens onveilig te maken  :grin:

Hoe ziet de dag er dan uit:

In de voormiddag rond 10 uur komen we samen op ons adres, waar we jullie voorzien van een ontbijt alà voorgaande jaren, pistoléé's met beleg en koffie of thee, of iets fris voor diegene die dat wensen.
Samen kunnen we ondertussen nog eens wat herinneringen ophalen, en genieten van "de oude tijd"...  :ecomcity:

In de namiddag omstreeks 13.00u vertrekt de rondrit onder begeleiding van Rafke, mochten er personen zijn die kunnen meehelpen als wegkapitein..., graag, altijd prettig voor de groep om vlot te kunnen doorrijden, laat het gerust aan Rafke weten....  :sign0098:

Tegen 16.00 à 16.30u zijn we terug op ons adres na de rondrit, en staat er een frietwagen klaar om jullie honger te stillen, à-volan-tee natuurlijk, wie met honger naar huis gaat heeft een probleem zou ik zeggen...  :grin:

De prijs van deze deelname is 18 euro per persoon, dit voor het ontbijt, dranken en friettent à-volan-tee tegen de avond, dit bedrag graag overmaken op rekenng van het Goldwingforum  IBAN  BE38 7360 5708 5372 voor 1 MEI 2020 met vermelding van forumnaam

Heb je ondertussen geen Wing meer, zoals wij  :03: , kom dan gewoon met de auto (of fiets of taxi), het is geen probleem..., het gaat om het gezellig samen zijn...  :welcome:

De leden die tot vandaag hebben toegezegd er zeker bij te willen zijn som ik hieronder even op, wil je ook van de partij zijn dan meld je hieronder in dit topic.

3 ... Stefan, Vivi & Tessa
2 ....Danny en Magda
1 ... Bikervivi en hopelijk Bickywarrior ?
2 ... Chris en Lena
2 ... Cooper & lady Cooper
2 ... Hercules & lady Hercules
1 ... Marc van Beek  (ken zijn forumnaam niet meer)
2 ... Juno & Lady Juno
2 ... Goldwingpoes & Janina
2 ... Hugo & Patricia
2 ... Ijsblok & lady
2 ... Sanneke en René
2 ... jochevy en lienchevy
2 .... Cruiseman albert en lady
2 .... Goldfinger Jozef & wilma
2.... Erik Vdl en misses
2.... Xel en misses
1 ... Marccc
2.....Goldwingfan stefan & lady
2.....Jantje beton en merielle
4.... Johan VP, Kathleen & kids


Wil je er graag bij zijn, laat het even weten zou ik zeggen..... :08:

Stefan, Viviane en Tessa...  :13:


Even een belangrijke aanvulling: naar aloude traditie betaalt het forum het ijsje aan de ijskar na het eten van het frietje!

Allen daarheen, dus!  IJSBLOK

Bedrag deelname staat vermeld in bovenstaande tekst, aan de personen die hebben ingeschreven vragen we dit bedrag over te maken voor 1 Mei 2020 om alles in goede banen te leiden, alvast bedankt..  :great:

chrisbiker

ik kan nu nog niet antwoord, ik weet zelf niet dat ik nog een wing heb, maar als ik kom zal het niet met Lena zijn  :lipsrsealed: :lipsrsealed:
Een week-end zonder crème......is een week-end niet geleefd.

wing67

hey Chris, je zal dan niet de enige zijn die zonder wing komt, altijd welkom dat weet je.... :sign0098:

juno61

 :s_hi: Vrienden

de mensen die Betaald hebben kunnen het zien op de eerste posting van deze Topic

Groetjes Rafke xxx
:08:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Cooper

Ik zie net in de eerste posting (beetje laat misschien maar ja)  :17: 13 juni? Dit valt samen met de 1000 bochten in Weiswampach en ik dacht dat ons Rafke en mss. ook wel andere van het forum hier ginds ook elk jaar gingen bochtjes pakken of ben ik mis? Mis ik ergens een andere datum?  :03:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

Geen idee wanneer het weekend van de 1000 bochten is, maar we hadden al speciaal het tweede weekend van juni genomen omdat het eerste weekend van juni het hollands treffen zou zijn niet??

juno61

23 februari 2020, 17:38:29 #71 Laatste wijziging: 24 februari 2020, 11:52:13 door juno61
Citaat van: Cooper op 23 februari 2020, 09:19:57
Ik zie net in de eerste posting (beetje laat misschien maar ja)  :17: 13 juni? Dit valt samen met de 1000 bochten in Weiswampach en ik dacht dat ons Rafke en mss. ook wel andere van het forum hier ginds ook elk jaar gingen bochtjes pakken of ben ik mis? Mis ik ergens een andere datum?  :03:

Inderdaad Cooper zit zelf ook een beetje vast
de vrienden vragen me om mee te gaan naar de 1000 bochten,
maar kan me niet splitsen ,dus daarom reed ik de forum rit
de 1000 bochten rit zal ik achteraf wel gaan rijden denk ik

Rafke  :08:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Citeerde 1000 bochten rit zal ik achteraf wel gaan rijden denk ik

Ewel Rafke, als ik me kan vrijmaken dan rij ik die 1000 bochtjes met je mee, met madam IJSBLOK achterop...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Dawingi

Citaat van: juno61 op 23 februari 2020, 17:38:29
Citaat van: Cooper op 23 februari 2020, 09:19:57
Ik zie net in de eerste posting (beetje laat misschien maar ja)  :17: 13 juni? Dit valt samen met de 1000 bochten in Weiswampach en ik dacht dat ons Rafke en mss. ook wel andere van het forum hier ginds ook elk jaar gingen bochtjes pakken of ben ik mis? Mis ik ergens een andere datum?  :03:

Inderdaad Cooper zit zelf ook een beetje vast
de vrienden vragen me om mee te gaan naar de 1000 bochten,
maar kan me niet splitsen ,dus daarom reed ik de forum rit
de 1000 bochten rit zal ik achteraf wel gaan rijden denk ik

Rafke  :08:


Idem dito hier.
Wij hadden al geboekt voor de 1000 bochten.
Maar ja, een mens moet keuzes maken hé.
En dan nog liefst de juiste keuze  :smiley: :c029:
I live to ride and ride to live !!!

IJSBLOK

Ja jongens, en meisjes, dit was / is een lastig probleem...

De frietdag verplaatsen naar een andere datum is nu een heel moeilijke optie, want juni is nu eenmaal het "hoogseizoen" van de motorritten, dus elk weekend zijn er dan meerdere leuke ritten te rijden.
Het alternatief om enkele weken later diezelfde 1000 bochten te gaan draaien met onze mooie fiets, lijkt me een erg goede oplossing. Ik ga mijn uiterste best doen om dan mee te kunnen. Ook mensen die de originele datum gebruiken voor die duizend bochten, zijn ook voor een tweede keer dezelfde rit natuurlijk welkom!
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD