28 maart 2024, 13:48:41

Rond uw kot

Gestart door IJSBLOK, 20 april 2020, 11:37:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juno61

 :s_hi: Xel

als ik mee mag ,
ga ik mee  :s_laugh: :85:

Rafke  :08:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Plak er eens een datum op, Xel
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

xel

Citaat van: IJSBLOK op 20 april 2020, 11:37:23
Een paar minimumvereisten:
1.- een leuk terrasje onderweg
2.- een moeilijk stukje of plekje er in stoppen (een landelijke weg, een kasseistrook, een smalle doorgang, een stijle klim,...)
1.- een leuk terrasje onderweg, dat zullen we wel vinden

maar

2.- een moeilijk stukje... hou maar op!

De laatste keer dat ik die rit deed, stuurde de Garmin mij een straatje in, dat eerst steil omhoog ging, dan ineens onverhard werd een alsmaar steiler omlaag ging. Daarbei alsmaar dieper wordende gleuven in de weg. Stoppen durfde ik niet meer, en van een Goldwing omkeren op dat weggetje durfde ik nog niet eens dromen. Dus erdoor. Totdat ik over een gleuf knalde die gewoon te diep was. Middenpoot sloeg op de stenen en de ophanging van de middenpoot brak af. Nieuwe middenpoot, += 300€. Niet goed dus. Volgende keer rijden we gewoon de lange 180 graden bocht langs de rivier, waar ik eigenlijk had moeten zijn. Fxxking Garmin...
[IMG]http://smileys.on-my-web.

Citaat van: juno61 op 25 mei 2020, 17:18:10
als ik mee mag ,
Hoe zou dat niet mogen, Juno, makker? Ik kan mij geen forumsrit herinneren dat jij er niet bij was.

Citaat van: IJSBLOK op 25 mei 2020, 22:41:30
Plak er eens een datum op, Xel
Sorry man, maar dat is nu nog veel te vroeg. Ik heb geen idee waarmee ik in juli of augustus bezig zal zijn. Misschien kunnen wij de rit gewoon wat eerder doen, maar dan in groepjes van drie (dat mag), en zonder terrasje.

GL1100 Interstate bruin, 1981
GL1500A rood, 1991
GL1800A champagne, 2003
GL1800 40th Anniversary Edition, 2015

juno61

 :s_laugh:

Citaat van: juno61 op 25 mei 2020, 17:18:10
als ik mee mag ,
Hoe zou dat niet mogen, Juno, makker? Ik kan mij geen forumsrit herinneren dat jij er niet bij was.
[/quote]

Tja Xel ik moet er dan ook telkens bij zijn om me te excuseren dat ik de laatste keer erbij was :85: :85: :85: :85:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

CiteerTja Xel ik moet er dan ook telkens bij zijn om me te excuseren dat ik de laatste keer erbij was :85: :85: :85: :85:
Bewerk bericht
 

:57: :72: :57: :72: :57: :72:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

 IJSBLOKJE  :19: :19:

:85: :85: :85: :85: :85:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

highlander

Is de regel nog altijd 3?
Zie der hier veel in grotere groepen rijden.

IJSBLOK

Ben gisteren een troep van meer dan 20 trikes gepasseerd...

Ik vraag me af of dit nog wel gecontroleerd wordt?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61


dit kwam ik recent tegen





rafke XXX
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

juno61

dan heb ik het nog met een vriendin het hiererover gehad
en wist me te vertellen dat zij gebeld heeft en dit niet mag


dit is wat se schreef

" Els Van Ginkel voelt zich bezorgd."
18 mei om 10:27 ·

Ik zie hier dus van alle kanten verschijnen dat je terug in een groep met 20 motoren mag rijden.
Heb naar de covid lijn gebeld en dat MAG DUS NIET.
Maximum 3 motoren nog steeds.
Je mag in clubverband sporten met maximum 20 personen met een coach of trainer inbegrepen maar motorrijden hoort er niet bij.
Dus als je in grote groepen gaat rijden denk ik dat de staatskas jackpot heeft. 20 x 250€ gelle kunt ook tellen hé.

Het is zo tegenstrijdig dat ik er niet ingeloog trouwens om dit toe te staan zou het in staatsblad moeten verschijnen en dat zou nog niet gebeurd zijn
Zou het daarom ook voorlopig niet doen

Frank kun jij niet informeren bij de broeders van liefde hoe het zit 
zeg maar dat ik erbij ben hihihihihi

rafke  :08:

:08:  Rafke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Tja, naargelang wie je belt of mailt, krijg je een andere versie of andere details of voorwaarden...

Persoonlijk wil ik nog geen te verre ritten doen, want dan krijg ik zin in een terrasje en dat kan nog niet: 300 km of meer zonder dat je eens even languit van een frisse cola of een ijsje kan genieten, daar heb ik voorlopig nog geen zin in. Maar ik hoor dat de horeca binnenkort terug een terras mag buiten zetten, en dan.... zijn we vertrokken.

Tiens Rafke, ik wist niet dat jij nog vriendinnen had?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Pfff Franky

Vriendinnen ?...
Als de grenzen terug open zijn heb ik een paar dames beloofd van ze eens
Mee te nemen richting Eifel , Belofte maakt schuld zeggen ze wel eens ,
Geen paniek mijn eigen vrouw gaat ook mee ,
Dus met een vrouw of vijf zal ik die dag niet veel te zeggen hebben hahahahaha
[IMG]http://smileys.on-my-web. [IMG]http://smileys.on-my-web.

Rafke  :great:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

geen verder commentaar....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Cooper

Als lid van GWMCB krijg je je lidgeld teruggestort van de mutualiteit omdat je aangesloten bent bij een sportclub. Waarom mag een wielrenner zijn sport dan beoefenen in groep en een motorrijder niet ? Vertel me dat is Meneer de vertegenwoordiger der wet?  :017:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

Hela, dat ben ik echt niet meer, Cooper!

Maar dat de ministers het zelf niet meer goed weten en elkaar tegenspreken, lijkt me wel duidelijk.
't Zal deugd doen dat de terrasjes terug te bezoeken zijn!
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD