Onderdelen rechter vorkpoot GL1800 2012-2017 gezocht

Gestart door Peter77, 30 juni 2021, 10:33:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peter77

Hallo,

Ik ben op zoek naar het binnenwerk van de rechter vorkpoot van een GL1800 2012-2017
Heb enkel de binnendemper, de afstandsbus en het bovenste afdek(schroef) kapje nodig.
Heeft iemand nog iets liggen?

Greetz
Peter

IJSBLOK

Dat is ne lastige... Heb je al eens gekeken bij onze sponsor, Bikers Best?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

voor de stabiliteit vervang je best beide zijde ineens, je wing zou een "vreemd" rijgedrag kunnen gaan vertonen als dit niet synchroon gebeurt....

Peter77

Hey,

Ik heb verleden jaar een GL1800 gekocht met weinig km, heb er direct hyperpro vering laten ondersteken
zowel voor als achter wat een serieuze verbetering is... Nu moet ik zeggen ik heb ook een ST1300 met Hyperpro en die veert als een koning dus verwachtte ik dit van de Wing ook...slaagt nog dik tegen qua vering...en dit zeker omdat de Wing mijn dagelijkse woon-werk moto is en dus heel wat km's doe...
Dus wat wil ik nu proberen... omdat de ST1300 in elke voorpoot een demper heeft wil ik de linkerpoot
van de Wing ook ombouwen zodat deze een demper heeft... De anti-duik is toch uitgeschakeld dus ik heb het
binnenwerk van de linkerpoot niet meer nodig en de adv kanalen doen nu toch ook niks...
Ik zou dan een vorkpoot hebben met 2 dempers en ben er zeker van dat dat pakken beter gaat zijn...
Ja ik heb bij Bikers Best al gaan horen, stukken zijn enkel nieuw te verkrijgen en vrij prijzig, dus stel
dat mijn project mislukt dan heb ik er veel geld in gestoken.
By the way de vorkpoten van de ST1300 doe ik 2 jaarlijks volledig uit elkaar dus ik ken het wel...
Ik heb ook al gedacht om er progressive monotubes in te steken maar daar zijn ook de meningen over verdeelt daarom....

Grts
Peter

IJSBLOK

Stuur eens een mailtje naar Herkules, die heeft nog een andere truc gedaan, staat hier ook ergens uitgelegd. Zal even zoeken...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD