29 april 2024, 02:18:28

Chatroom

Gestart door Cruiser41, 28 december 2010, 23:01:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cruiser41

Kan hier geen kleine verbouwing gebeuren en een chatroom voorzien worden? 
  :sad:  :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity:  :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :039:

Domi

hebben wij ook al aangehaald ergen in een of ander topic maar lijkt blijkbaar niet goed te zijn  :021:

Bert Zwanen

Is inderdaad ook in GW forum Nederland geprobeerd.
Ik was al geen voorstander maar wat ik en al een paar andere forum leden dachten   het was van korte duur .
En dat is te begrijpen we hebben : msm , Hyves .nl , Face book enz enz .
Maar hier is het toch ook gezellig ?


IJSBLOK

Vertel eens waarover je wil "chatten", Cruiser41, en we starten in "praatjes" speciaal voor jouw een nieuw "zever-topic"....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Robert

het is een forum,daarom is er geen chat op gezet
het zou wel kunnen ,maar wat heeft de rest daar aan?
zo gaat er soms goede of belangrijke info verloren
je kan hier toch gebruik maken van pm
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Cruiser41

Het was gewoon een voorstel hoor  :sad:
Een forum heeft zijn karakter, maar toch beperkingen als je interactief eens dat beetje meer wil.
Soms zijn er zaken waar je met bepaalde mensen eens dieper wil op in gaan. Dat doe ik dan ook wel via andere kanalen zoals Bert aanhaalde. Het is natuurlijk maar een optie, maar volgens mij een optie die soms wel eens nuttig kan zijn.
Ik bekijk het misschien teveel vanuit een standpunt dat niet alle info geschikt is om "en public" te brengen. Wat deel je met iemand persoonlijk, met de actieve forum leden en met iedereen die aan de informatie kan.

Voorbeeld: mijn situatie van 2 jaar geleden met mijn goederen en Wing die gestolen was. Ik plaatste een oproep en mijn verhaal op het forum en een week later mocht ik het gaan uitleggen bij de politie omdat ik de info publiek had gemaakt. Toen had ik zoiet van... op een chatbox of -room had ik meer steun, raad en info kunnen krijgen.  Ik voelde daar toch enige beperking.

Een chatbox is dus inderdaad meer privé. Je kan er info delen met de mensen die in the room zitten. Dan weet je dat er niemand zit mee te lezen als een vlieg in de hoek van de kamer. Als die gesprekken leiden tot een interessante topic, dan is het aan de gebruikers om er niet onderling maar effictief via een topic op het forum mee naar buiten te komen.

Enfin, het was maar een idee. Ik voel me kiplekker met het forum maar dacht dat er iets meer uit te halen was. Bekijk het als duo rijden met een wing zonder meer of duo rijden met een intercom. De directe interactiviteit vond ik een leuk toemaatje. Maar ik respecteer perfect jullie mening.  :13: Dan lullen we op de BBQ wa meer  :undecided:

Groetjes,
Danny

PS: Frank: Cruiser41 heeft niets toe te voegen aan de gesprekken die reeds behandeld worden. Ik zie topics verschijnen waar ik verassend veel aan heb en met plezier aan deel neem. De info die ik er uit haal is dan ook niet miniem en het laat me toe bepaalde zaken eens vanuit een andere hoek te bekijken... bvb topic over: wat zou je anders willen zien aan een nieuw model Wing. Dus, verbeteren kan niet, ik stelde gewoon een extraatje voor  :victory:

IJSBLOK

Hey Cruiser41, geen probleem hoor !

zoals Robert hier al zei, je kan altijd "direct" gaan via de PM, en tot mijn eigen verbazing gebeurt dat hier dus nog regelmatig... uiteraard is die info niet "en plein public" bedoeld....

allez, alvast nog een plusje voor Cruiser41, en lul er nog maar eens goed op los, hoor !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD