Neurostimulator

Gestart door longrider, 27 oktober 2010, 19:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vuursteentje

Longrider geeft zijn werkcarriere op  :sad:  te veel pijn mijn goede zorgen hebben niet mogen baten. Hopelijk kan hij nog met de wing blijven rijden. :sad: :sad: :sad:

Domi

Spijtig dit te moeten horen , maar als het niet lukt ja dan moet je u daar bij neerleggen , alleen jammer dat die pijn er is

Veel sterkte gewenst in ieder geval

Bikervivi

Roadrunner 2010

loewieke

Zeker blijven positief denken en zoals ik hier in de posting kan lezen heb je daar bij u toch iemand waar je geweldig veel steun aan hebt.
Longrider wens je het allerbeste .

Mvg Loewieke :039:

wing67

kop op jongen, denk maar niet aan het werk, maar aan je gezondheid........ :great:

Jantje Beton

Er is veel meer in het leven als werken onthou dat maar heel goed ik kan het weten heb aan het poortje boven gestaan was nog geen plaatske vrij kom op man veel sterkte toegewenst :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Cooper

Kop op Longrider! Vanaf nu niet meer denken aan werken en alleen nog van je vrije tijd genieten.
Ik weet wel, zoiets is vlug gezegd door iemand die wel alle dagen nog kan/moet gaan werken maar het wordt zomer dus profiteer ervan. :13:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

juno61

 :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: Cooper

longrider, als het wat beter gaat ,proberen af en toe eens te gaan zwemmen
dat zal je goed doen en voor de rest onstspannen en samen met je vrouwke genieten van het leven ,Jongen
hoop je gauw eens tegen te komen ,sterkte

Mvggr
rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Moed niet laten zakken, Longrider

Wing eens goed oppoetsen en genieten maar !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

vuursteentje

Vandaag de stimulator nog eens laten bijregelen voor een beter resultaat,afwachten weeral. :smiley_confused1:

Domi

Hopelijk gaat het nu beter , succes althans :13:

IJSBLOK

Zeg maar dat we hier allemaal mee afwachten, en ook op zijn gesmaakte postings !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD