18 april 2024, 16:11:44

Andy stelt zich voor

Gestart door Andy, 24 februari 2011, 23:43:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Andy

hallo beste wingers,

Na een aantal jaren op non-actief te staan qua moto, door verbouwingen en de kleine kids. Heb ik me vorig jaar een GW aangeschaft, om de oudste dochter ook op een veilige manier te kunnen meenemen. Vroeger met een Honda Super magna gereden en een suzuki rf wat ik minder vond, daarom terug naar het goede merk ( vind ik dan toch ) Honda gestapt. En eerlijk gezegd ik heb het me nog niet beklaagd, ook al is het een 1200 ben er zeer tevreden over, en zoals ik hier op het forum kan lezen ja het is een rood bordeau'ke van kleur. Een kleur die hier veel voorkomt op het forum dacht ik.

Groetjes

Robert

welkom op het forum Andy

wens je nog vele veilige km toe

welke 1200 is het?
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Jantje Beton

Andy van harte welkom op dit mooie  Forum en wat het kleurtje betreft het is je eigen keus hé vriend :13:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Andy

het is een 1200 interstate het geboortejaar ben ik kwijt  :017: dacht ergens van 1986 in elk geval boven de 20 jaar

Domi

Andy van harte welkomop het forum en niet getreurd de mijne is ook rood
prachtig toch , alvast veel succes ermee

wing67

Hey den Andy, die hadden we hier nog niet op het forum.........Welkom op dit knotsgekke forum........... :victory: :victory:
Betreft de kleur !! tja, je kan m nog altijd laten spuiten.......... :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Neenee, mooi kleurtje voor ne mooie wing...........welkom !! :great: :great: :great: :great:

mysteryman


Cooper

Welkom bij de Goldwinglovers Andy.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

Van harte welkom hier, Andy

en van welke streek ben je?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

loewieke

Andy , welkom op het forum.
Goeie keus om voor de goldwing te kiesen en idem dito super kleurke. :13: :13: :13: :13: :13: :13:

Mvg Loewieke :039:

Elgico

Andy, welkom op dit gekke forum. De keuze is super.
Een bordeaux GW. Nu zijn we alvast met 2.
Vele veilige km toegewenst. :great:

Tot ziens   :039: :039: :039:

vuursteentje


Andy

Aan allen bedankt en hopelijk zullen het allemaal bij iedereen veilige km blijven

@ijsblok ik ben van Herselt

wing67

hey Andy, toon hier eens een footootje van je wing, schijnbaar is deze voorzien van mooie verlichting.... :shocked: :shocked: :victory:

stout mike

van harte welkom op het forum.