Operatie vader

Gestart door Domi, 11 maart 2011, 01:16:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ferre

Citaat van: Domi op 17 maart 2011, 00:05:13
Zo ben vandag weer thuisgekomen in de ardennen , pa is een halve dag op zijn kamer geweest en terug naar het intensief moeten terugkeren.
Hij heeft last van ritme stoornissen en gaan er nu nog een pacemaker bij steken ook , man hij was er echt niet goed aan toe vandaag , dus wachten we nu af wat het zal doen met de pacemaker erbij .
Hij heeft dan nog zoveel moeten hoesten van de slijmen die lossen dat zijn borstbeen weer verschoven was, dus hebben ze dit ook weer moeten juist duwen waardoor hij ook veel pijn heeft .
Man man wat een miserie.

domi, jammer te horen van de tijdelijke tegenslag
tijdens de operatie worden 2 draadjes achtergelaten die op het hart liggen en door een opening naar buiten komen. dit is om eventuele ritmestoornissen te kunnen behandelen met een externe pacemaker. misschien word dit wel bedoeld. kan wel aleen op intensieve.
het hoesten is eigenlijk ook een beetje normaal . dat is vocht op de longen dat met hoesten word verwijderd. bij mij lag er een katoenen band op het bed die ge rond uw borstkas moest doen en goed aantrekken als ge moest hoesten. dit om uw borstkas zoveel mogelijk te ontlasten. dit hoesten is wel redelijk pijnlijk maar na een dag of 2/3 is dit gedaan. als er teveel vocht op de longen zit word dit door de dokter zelf verwijderd en word zo het probleem opgelost.
dat zijn borstbeen "verschoven" is door het hoesten verbaasd me een beetje. dit is bij mij met een een soort staaldraad bijeen gebonden en kan niet verschuiven .
ik herken wel de problemen die je vader nu heeft maar dit is een tijdelijke tegenslag die echt wel opgelost word. zal  aleen 2à3 dagen langer duren.
dat het voor julie even schrikken is kan ik me wel voorstellen.
groetjes aan je vader
greetz
ferre

vuursteentje

Het is zoals de ferre zegt, het zal binnen enkele dagen wel opgelost zijn.Mijn vader heeft hetzelfde probleem gehad en dat is ook goedgekomen.Sterke en hou de moed erin.

Domi

dANK U WEL VUURSTEENTJE EN FERRE VOOR DE STEUN EN JA IK WEET WAT HET IS HEB HET ZELF OOK AL MEEGEMAAKT MAAR DAN ALLEEN EEN NIEUWE KLEP.
EN INDERDAAD FERRE HET BORSTBEEN IS OOK BIJ MIJ EN BIJ MIJN PA MET ZO EEN DRAAD VERBONDEN MAAR DIT IS ENKEL EN ALLEEN TEGEN HET TERUG OPENGAAN VAN DE RIBBENKAST . HET WAS BIJ MAN PA WEER HELEMAAL NAAR VOREN GEKOMEN EN HEBBEN ZE DUS TERUG MOETEN DUWEN , EN JA HIJ HEEFT OOK EEN SOORT BEUGEL ROND ZIJN BORSTKAST DAT HIJ BIJ HET HOESTEN MOET TOETREKKEN MAAR HAD ER ZOVEEL LAST VAN DAT HET NIET HEEFT GEHOLPEN BLIJKBAAR.
WAT DIE PACEMAKER BETREFT LAG HIJ NU AL 3 DAGEN MET EEN EXTERNE PACEMAKER EN TOEN ZE DEZE AFLEGDEN GING HET NOG ALTYD NIET GOED DAAROM DAT ZE BESLOTEN HEBBEN ER EENTJE IN TE BOUWEN

wing67

hey Domi, sterkte hee jongen, maar komt allemaal goed hoor........ :great:

juno61

Citaat van: wing67 op 17 maart 2011, 13:53:07
hey Domi, sterkte hee jongen, maar komt allemaal goed hoor........ :great:

:iagree: :iagree: :iagree: :iagree:
een beetje geduld ,het komt wel in orde

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Domi

Deze namiddag dus de pacemaker gestoken en resultaat mag er wezen , hij is direct doorgestuurd naar zijn kamer en dus geen intensieve zorgen meer , hij heeft een mooie kleur zegt mijn ma en ziet er nu stukken beter uit.
Hopelijk gaat het vanaf nu aan alleen maar beter en kan hij rap naar huis waar hij het beste zal herstellen.
In ieder geval mag hij nu dus al bezoek hebben en dit zal hem ook wat opfleuren .

Na regen komt zonneschijn , laten we hopen .

wing67

Kijk es aan, goe nieuws ..... :great: :great: :great:

IJSBLOK

Het kwaadste hebben jullie achter de rug, als ik de postings hierboven herlees...

Toi toi toi
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

juno61

Ben blij voor Jullie ,Domi
en hopelijk kan hij gauw naar huis ,

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

stout mike

ja veel sterkte domi.hopelijk is hij snel weer genezen :great:

Bert Zwanen

Veel sterkte allemaal he`Domi .

Hopenlijk tot snel weerzien .

Bert en Diana

Domi

Shrek voor de moment gaat het de goede kant op en wordt hij elke dag wat beter nu, blijkbaar is die pacemaker wel de goede oplossing geweest voor zijn ritmestoornissen,
Doordat hij nu ook op een gewone kamer ligt en bezoek krijgt heeft hij zijn vertrouwen terug gewonnen ,
nu hopen op een rappe thuiskomst.

Robert

dat is inderdaad goed nieuws
dat hij vlug naar huis mag komen
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Domi

zo we zijn weer terug in barvaux en de wing heeft er weer 693km bijgekregen deze week al .
Morgen terug naar izegem want mijn pa mag naar huis toe als dit geen goed nieuws is .
Hij is al sinds vandaag 15u bij mijn tante en een vriend van ons is meegekomen met zijn auto tot bij ons in de ardennen
en die brengt me morgen terug naar mijn tante zodat ik dan met mijn vaders zijn auto terug naar huis kan komen met vader en moeder mee

Man wat een heen en weer gekoers maar alles komt goed en dit is het voornaamste

Nomaals dank aan allen voor de bezorgdheid.

IJSBLOK

Eind goed, al goed Domi...

De miserie is achter de rug, en het komt goed, dàt is het belangrijke... Al de rest is peanuts
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD