Marc stelt zich even voor

Gestart door blazer, 25 april 2011, 22:37:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blazer

Mijn naam is Marc en woon te vl brabant.
Jaren met de motor gereden , verschillende merken en types.
En dan een stille periode van een jaar of 15

Nu begint dat weer terug te kriebelen he  :17:

En mijn keuze zou misschien een goldwing trike worden , dus zoals je al kan vermoeden ben ik op zoek naar zoveel mogelijk info betreft deze.

Ik stoot dan ook op verschillende ombouw merken zoals EML,Cobra, Hannigan,california enz... zodat nen leek het bos niet meer door de bomen ziet .

Dus alle info is welkom .

Domi

Marc van harte welkom hier op het forum
rn ja eenmaal je die microbe hebt raak je er niet meer vanaf he
ik hoop dat je hier rap de informatie vind die je wil
ben er zeker van dat sommigen onder ons hier je wel kunnen helpen :great:

wing67

hey Mark, welkom op het forum hier, ik heb een vermoeden dat er hier enkele zijn die je vragen kunnen beantwoorden, maar let op, ze hebben allemaal de beste trike, ongeacht het merk.......... :grin: :grin: :grin:

De mooiste (volgens mij)  zijn de modellen van HANNIGAN, en de COBRA van CSC, deze zijn de breedste uitvoeringen
Ik weet niet zeker, maar dacht dat deze te breed waren om ze in te schrijven in nederland, of de wet zou ondertussen veranderd moeten zijn, maar hier in belgie geeft dit geen probleem......,  de EML trike's zijn dan ook smaller, maar daarom niet minder mooi..., deze worden dan ook gebouwd in nederland......
Mijn keuze viel op de Hannigan, of de Cobra, dit vooral om het mooie model van de trike, maar heb uiteindelijk toch de Cobra verkozen, daar deze voorzien was van een onafhankelijke wielophanging, wat je toch een veel betere wegligging geeft, en rijcomfort......., de Hannigan zou dit niet hebben........
Een gouden raad, koop niets in een niet Europees land, want je krijgt ze momenteel niet meer door de eenmalige keuring, zorg ervoor, dat de trike die je koopt, reeds ingeschreven is geweest, en voorzien is van de eenmalige invoerkeuring, en gelijkvormigheidsattest...........!!! :great:

juno61

Hoi Marc ,  :grin:

welkom op het Forum ,
zoals je merkt ,word er ook serieus gedaan indien het moet ,
en word je dan ook geholpen
maar meestal gaat het hier gek aan toe ,
dat is dan ook het mooie hier ,
voor de rest hoop ik ,dat je hier een mooie tijd doorbrengt

Mvggr
rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

IJSBLOK

Welkom hier Marc

En vele succes met je zoektocht ! Kijk hier ook eens bij de vragen over de wetgeving, di einzake rijbewijs, want daar valt voor een trike ook wel wat over te zeggen. Nu heb je zo te lezen wel een motorrijbewijs, maar met een motorfiets die 300 kg weegt mag je zo de snelweg op, met een driewieler met motor van 300 kg mag dat NIET ! ! ! !

We zullen helpen waar we kunnen !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

een Goldwing trike weegt al snel tegen de 600kg, dus dan mag het wel......... :great: :great:

IJSBLOK

Is dat gewogen voor jouw lunch erin zit, of daarna ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

zonder mij.................. :017: :039:

Bikervivi

welkom veel succes met je zoektocht
Roadrunner 2010

stout mike


lord of the wing

Hoi Marc, om meteen maar met de deur in huis te vallen in nederland is een EML of Looman trike niet breder dan 1.35 mtr op kenteken
is vermelding 3 wielig voertuig gekomen wat betekend dat je er ALLEEN met een auto rijbewijs op mag, is het voertuig BREDER dan
1.35 komt er AUTOMATISCH  een AUTO kenteken op dus is auto rijbewijs verplicht, de andere merken zoals eerder in dit forum
aangegeven zijn breder, gr de Lord.
a real bike a goldwing trike


golowing

oi Mark ,
elke trike in nederland 2 hands is uiteraard goed gekeurd voor op de weg  let wel er zijn er niet zo veel  tevinden  en als je al een vind valt de prijs gelukkig mee omdat er geen goede markt voor is gelijk zij spannen.
wat ik je wel ten zeerste aanraad laat hem je thuis bezorgen en neem zo snel mogelijk een VRO I vooral omdat je allang niet meer gereden hebt en een trike is geen gewone motor.
en koop AUB GEEN ROOOOOOIE

wing67

Citaat van: golowing op 26 april 2011, 19:45:21
koop AUB GEEN ROOOOOOIE
kuch...kuch....kuch.... :017: :039: :great:, wat zeg je me daar, een man die eens niet kleurenblind is, maar Jac, een BORDEAUX mag wel héé, anders krijg je ruzie met mij héé..... :021: :grin: :lipsrsealed:

golowing

Citaat van: wing67 op 26 april 2011, 20:41:12
Citaat van: golowing op 26 april 2011, 19:45:21
koop AUB GEEN ROOOOOOIE
kuch...kuch....kuch.... :017: :039: :great:, wat zeg je me daar, een man die eens niet kleurenblind is, maar Jac, een BORDEAUX mag wel héé, anders krijg je ruzie met mij héé..... :021: :grin: :lipsrsealed:
ja ok dan,   want dat rood is me toch een fuck a duck kleur je blijft poetsen aan dat prul